neděle 9. června 2013

# Fotošůt # Fragile Figurine

Tea party Ostrava

Mix fotek z jednoho vydařeného sobotního odpoledne :)

Cukrárna u Babičky
 Pořadatelky

:D
 Zmrzliny



 Dorty
 Little pozér :D






A jak to nakonec dopadlo (bohužel v již menším počtu):

(Fotky ukradeny od dvou majitelek přítomných foťáku. Děkuji za pěkný den a skvělé zjištění, že máme víc společného než lolitu :P El, díky tobě jsem si vzpomněla, že jsem si chtěla přečíst Paper Towns, kterou jsem pořád nenašla online :()

5 komentářů:

  1. Teda.. super :-) a můžu mít dotaz kde je babiččina cukrárna? :D Centrum poznávám, ale nějaký záchytný bod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přímo na náměstí :) vedle Staré radnice :) mají tam skvělé snad všechno mmmm ^^

      Vymazat
    2. Děkuju, musím se tam podívat :-D Vypadá to jak u babičky no :-D Název sedí. Jsem zvědavá.

      Vymazat
  2. Tyjo, já vůbec nevěděla, že tu máme takovou krásnou cukrárnu! :)
    Všem to hrozně sluší, radost pohledět~ :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: