čtvrtek 27. června 2013

# Já rád játra... # Shopaholic

1. měsíc s Ebay

Musím uznat, že několik z Vás, kteří mi "vyhrožovali" s utrácením na ebay, mělo pravdu :D. Není to teda zas až tak přehnané, ale to možná jen tak vypadá, protože mi ještě nedorazilo všechno :D. Navíc jsem si konečně objednala i něco z Etsy - konkrétně tedy látku, kterou využiju jako volán na sukni. ^^

Takže, co mi už dorazilo?
(jednotlivé věci s náhledem "dovnitř", odkazy, ceny pod perexem + bonus)

1) Náhrdelníky
- netřeba vysvětlovat použití :D, vše došlo ok (jabko jsem dlouho chtěla), a za Eiffelovkou je strašně špatná angličtina (jak jinak :D)

- zakoupeno od storefinding cca za 25 Kč/ks

2) Hrací karty 
- vzhledem k tomu, že  jsem hrozná hračička a navíc jsme i cestou na AF hráli ve vlaku karty (vzor Lucky Star) a chyběla nám sada, abychom si mohli zahrát Žolíka, tak jsem si koupila tyhle roztomilé "pokerové" karty
- bylo to takové "překvapení", protože jsem nevěděla, které ze 4 roztomilých druhů mi zašlou, ale nakonec jsem vážně nadšená->na kartách jsou motivy králíčka. medvěda, kočičky a lachtana ve všech možných obměnách ...nomnom^^
- zakoupeny jsou odtud, cena cca 56 Kč

3) Černý čaj
- tohle byla moje první věc, kterou jsem si vydražila, a to 2ks za 4,56 Kč  i s poštovným a přišlo to překvapivě DOPORUČENĚ !
- zakoupeno odtud :)
- zatímco píšu tento článek, tak ho pocucávám a je vážně hodně aromatický ^^ jako z čajovny ne jako ty naše sáčkové hnusy, které maximálně tak zabarví hrnek :))

4) Taštička s motivy UK
- bohužel tuto na fotce nemám, protože jsem ji koupila sestře, která ji má ve škole zamknutou ve skříňce -> používá ji jako pouzdro
- je na výběr ze 4 motivů a cena je asi 37 Kč zde :)

5) Bento formičky
- nemohla jsem si pomoct vzhledem k mému nadšení pro kuchyňské doplňky, a tak jsem si koupila i tyto dvě formičky na rýži nebo vajíčko
- pokud si je zakoupíte, tak rýži do nich dávejte pouze EXTRA lepkavou a vajíčko menší velikosti, naše klasické vajíčko do nich prostě nenacpete :D
- zakoupeny 2 ks za cca 55 Kč, což se ukázalo jako nejvýhodnější zde

A jako bonus na závěr přidávám skvělý recept (v angličtině) na "sushi" pandas, který je vhodný i pro tyto formičky :) 

11 komentářů:

  1. Tak ty karty a formičky nutně potřebuju taky! :-D Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky většinu věcí, co vidím u ostatních "nutně" potřebuju :D formičkama mě inspirovala Nika na svém blogu (http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/) :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. nedivím se...se zeleninou (jako oči, nos atd.) se s nimi dá skvěle vyhrát ...jako malé dítě ^^

      Vymazat
  3. To jsou ňuňatý věci! Asi si taky něco vyberu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Asi je to otřepaná fráze, ale tyhle posty mám ráda, takže... Miluju tě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, ty karty jsou super :P A jsem ráda že ses konečně taky zapojila do Ebayového šílenství..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nějak mě to spíš štve, místo abych šetřila na dovolenou, tak nakupuju :D ....ale jinak mě dost překvapuje kolik lidí ani neví, že ebay existuje

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: