neděle 19. května 2013

# Shopaholic # Vymoženosti

Láska na první pohled

Tak jsem byla poprvé v potravinách Marks&Spencer (jsem hrozná, hrozná ostuda) a neskutečně se mi tam zalíbilo. Chodila jsem mezi regálama a hledala tu nejlepší věc. Neuměla jsem si vybrat, bylo tam toho taaaaaaak moc.

Nejvíc jsem slintala nad retro krabicema čajů.

O čajích sypaných uskladněných v luxusních dřevěných krabičkách nemluvě.


Sladkosti taky vypadaly dobře...
Ale úplně nejlepší byly ty skvělé kovové pixle! Na ty budu číhat.

Když jsem to tam tak procházela, tak jsem zjistila, že když přijdete ve správnou dobu, tak můžete jindy velmi drahé věci vychytat za velmi levno. A tak až nebudu zase na pokraji bankrotu, půjdu si tam něco koupit - nejspíše nějakou tu pěknou pixli s jídlem vně. Omnomnomnom ^^

A co Vy zbožňujete na M&S? Chodíte tam často?

17 komentářů:

  1. Ty jejich čaje se mi vzhledově taky hrozně moc líbí. Vždy si říkám, že musím nějaký konečně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen pro zajímavost, byl mi doporučen Citronovo-zázvorový :) prý chutná o mnoho líp než jeho levnější kolegové od jiných značek :)

      Vymazat
  2. Jojo, všechno jídlo od M&S bypadá úplně úžasně, až je mi líto to jíst :D ale chutná ještě lépe.

    OdpovědětVymazat
  3. Chcem taký čaj! M&S by mali byť aj u nás (vlastne v obchodnom centre hneď kúsok od mojej školy), idem to tam v utorok omrknúť! :D Dík za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodavačka říkala, že to je ve všech M&S ve všech zemích, jen pokud to je hooodně malinký obchod tak ne. Ale to jsou jen výjimky. Nemáš za co :))

      Vymazat
  4. Někdy si budu muset M&S skočit, ty čaje mají úžasný obal.

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy když jsem v Brně, tak si tam zajdu. Potraviny jsou vážně úžasné, i oblečení, ale to už je cenami pro mě opravdu moc...zkus čokoládu do mléka, ňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mmm ty musím vykoumat, momentálně mám zálusk na karamelovou lžičku do mléka z Nanu-Nana ^^

      Vymazat
  6. Miluju takovy plechovky,ve kterych jsou vetsinou ruzne coko koule,mnamka. Ale cenove je to proste vysoko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo :( chce to jít na ně tak 4 měsíce před koncem data spotřeby :D to jsou levnější a jsou tak dobré, že se zbaští do měsíce :D

      Vymazat
  7. já sem teda ujetá na ty jejich brambůrky..:D

    OdpovědětVymazat
  8. No tak tohle nemá chybu, popravdě tyhle potraviny vidím poprvé, tak moc děkuji za informaci. Myslím, že zákazníka motivuje ke koupi hlavně ten nádherný obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že větší motivací než to, že je to Fair-trade, je obal. Každopádně, co se některých těch pixliček týče, tak stojí jako pixle v obchodě a navíc k ní jsou ještě máslové sušenky (např. telefonní budka). Nemáš za co :)

      Vymazat
  9. Já od nich miluju zázvorovo-čokoládové sušenky.. Mňaaaam :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zázvorovo-čokoládové říkáš? mmm zajímavá kombinace ^^ musím vyzkoušet !

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: