sobota 4. května 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 08

Dneska je 4. května a víte, co je to za den?

1) May the 4th be with you
Dnes a jako každý rok je Star Wars den !!! Bohužel ho letos nijak neslavím, protože ustupuje jiným dnům. :) Ale mám několik přátel, kteří si dělají večerní Star Wars maraton nebo SW party atd. Já si maximálně vzala na rodinnou oslavu tričko s Boba Fettem :D

2) Den, kdy se naši zbláznili


Moji rodiče byli vždycky jak to říct....velmi konzervativní, co se výchovy týče. A tak jsme měli doma docela tvrdé nepropustitelné pravidla ...tedy tvrdé narozdíl od liberálních rodičů. Naši málokdy nechali u nás někoho přespat o mém (ex)příteli nemluvě. Prostě si tak nějak vždycky "chránili" domov a jeho obyvatelstvo.
A dnes najednou můj současný přítel byl představen zbytku rodiny, spí tady už druhou noc a byl představen i přátelům rodičů, s kterými šel na opékačku. O tom, že plánuji hromadné dovolené nebo akce ani nemluvě.
Vážně mám pocit, jako by byl dnešek naruby :D, ale v tom dobrém smyslu (zatím).

3) 364 dní s Drahým
K tomu všemu to je zítra rok, co chodím se svým (o 10cm menším :D) přítelem. Už jsem teda byla s někým více než 2 roky, ale tomuto vztahu se to nemůže rovnat. Hodně věcí je jiných a pár podobných a konečně taky nepřeháníme nějaké slavení a udržujeme spíš vážné hodnoty. Takže jsem mu ještě někdy v lednu koupila takovou blbost - prkýnko na svačinu z Albi (bez čaje - pouze prkýnko).


 


Dnešek mi prostě příjde jako šílená náhoda, taková kumulace událostí.

Jaký den u Vás byl v posledním týdnu zajímavý? Věděli jste o SW dnu? Chrání si Vaše rodina "území" nebo jsme jenom my divní? :D

5 komentářů:

  1. Juu ten Tvůj dárek je parádní a blahopřeji k výročí! A taky k tomu, že Tvého přítele rodiče tak dobře snášejí :-) A jinak SW den je super, ale bohužel na něj nemám moc čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo četla jsem, že jsi teď ve víru knihomolství :) to bych taky neměla čas (i když já vlastně nemám čas ani na čtení skript:D)

      Vymazat
  2. Jé, to je úžasný dáreček :D Jinak taky blahopřeji ^^ U mě to bylo přesně naopak - s mým prvním přítelem rodiče problém neměli, ale u toho druhého dělali haryky, což byl trochu problém, protože byl ze 70 km vzdáleného města a nešlo to udělat jinak, než u nás přespat. :)

    Tak ať jste dál šťastní ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wau no 70 km už je docela dost..zatím jsem se dostala nejdál k 30 km (a snad už to dál ani nebude :D) a naši mi vždycky říkali "však stačí, když pojede posledním busem" - tj. 20:30 !!!
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Ten Čaj z lásky je tak nehorázně roztomilý! :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: