středa 1. května 2013

# Fragile Figurine

Ono to žijeeeeeeeeee !

Ano !! Spodnička nám vstala z mrtvých a já ji hned vyvenčila. Včera se naskytla fajn příležitost (o tom až později), a tak Vám chci ukázat výsledek škrobení. --> Jak jsem předpokládala, tak má prostě jiný tvat než původně :D

Povšimněte si koberce, ano, ten bude na každé zrcadlové fotce vyfocené doma na věky věků :D





PS: V tomto oblečení mě budete moct potkat na AF v sobotu :) (pátek/neděle budu trávit nejspíš ve svém obyčejném :)), těším se na Vás :)

PS2: Ráda bych Vás poprosila o posouzení délky sukně. Je cca 7 cm nad kolenama a mám deprese, že je moc krátká :-/

11 komentářů:

  1. Juu moc Ti to sluší :-) A určitě se na AF potkáme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), ale pozor ...jsem strašný stydlín na oslovování :D

      Vymazat
  2. Souhlasím, moc ti to sluší :-) Tak se třeba potkáme všechny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Moc se na Vás všechny těším. V kolik jedeš vlakem?

      Vymazat
  3. Dělá teď moc pěkný tvar :)
    (Achjo, celá republika míří na AF zrovna když mě to nevyjde :/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), jakto? Napadají mě jen státnice nebo tak...ještě bude conů a conů :) Třeba v červenci Ostrakon v Ostravě :)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, já osobně mám loli sukně nad kolena ráda dokud to není mini, škoda že moc takových nemám :D
    Na AF budu (v čem který den ještě nevím, upřesním na fb stránce xD) tak snad se uvidíme, kdyžtak mě odchytni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no já mám těch "kratších" docela dost...s delšími se cítím být moc nesvá.
      Jop pokud se AF dožiju, tak se musíme někde odchytnout všechny :)

      Vymazat
  5. Jé, dělá to naprosto dokonalý tvar a ta délka se mi strašně moc líbí :) A máš kráásnou halenku, taky si musím nějakou černou s volánky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu halenku mám z Gothic bazaru na Fb :) Nevím, jestli tam jsi taky, ale sem tam tam jdou sehnat fajn (i lolita) věci :)

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší, opravdu nádherná kombinace barev a sukně nemá chybu. Já moc doufám,že se na AF potkáme ^^

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: