čtvrtek 16. května 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 09

Zajíc se dnes nese ve znamení 3 K - konec, kuchařka a křehká(figurka) xD

1. K- Konec večerníčku

Od září prý končí na ČT náš všemidětmi milovaný večerníček. Hlavně je to prý z finančních důvodů, protože se ČT nechce platit práva autorům pohádek, znělek atd. A pak je to taky kvůli tomu, že by mohla být ČT někým žalovaná, protože Večerníček:

a) nejprve vyběhne 67 metrů dlouhé shody a pak z nich jen tak skočí dolů a tvrdě dopadne
b) bez helmy jezdí na jednokolce
c) a DOKONCE řídí auto.... to je prostě na žalobu od EU.


Aby toho nebylo málo, bylo vypsáno výběrové řízení na nový dětský podvečerní pořad, na kterém si chce smlsnout OKAMURA s jeho Případy okaté můry -> tedy mangou o hmyzu, který ve své říši řeší vážné celonárodní problémy.

2. K - Kuchařka Star Wars


Jsem nadšená kuchařinka a sběratelka kuchařských časopisů, někdy Vám o tom popovídám více. Ale hlavní je, že jsem objevila stránku, kde jde stáhnout spousta nejen kuchařský, ale vlastně jakýchkoliv časopisů v angličtině. I přesto, že nevlastním účet jsem jich stáhla za 2 dny docela dost. Ovšem některé jsou účtem limitované. Tato stránka se nazývá http://www.pdfmagazines.org . Největším úlovkem je pro mě Star Wars cookbook ♥ a také časopisy/knihy zaměřené na různé země a jejich kultury (nejen jídelní).





3. K - Křehká Figurka

bude letos přednášet na Ostrakonu v Ostravě. Tento con bude letos zažívat svůj 1. oficiální ročník (2. neoficiální, protože loni byl "nultý"). Nultý ročník byl slabý, zejména v nedostatku kontaktů, přednášejících atd., ale já si ho užila. Vlastně jsem tam loni poznala většinu svých nynější japanofilních přátel a také svého Drahého (hlavního promítače). Takže dávám letos Ostrakonu šanci! Kvůli přátelům, programu, atd.

Událost najdete na FB: Ostrakon 2013 a nebo můžete zapátrat na jejich oficiálních stránkách: Ostrakon .
Program sice ještě není zveřejněn a já bych ani neměla nic říkat, ale chystám 2 přednášky s tím, že 1. bude na téma Cesta bohů a 2. Díla západních autorů v anime a manze. Tak snad se tam potkáme. :)

Youtube - Ostrakon





4 komentáře:

  1. To s tím večerníčkem mě dostalo. :O To si dělají srandu už zase všichni..Seberou nám, co můžou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem koukala, že zruší něco co fungovalo skoro 60 let kvůli blbým důvodům a ještě nakonec budem koukat na anime (ozval se nacionální hlásek)

      Vymazat
  2. Wooooooooow, máš prvního návštěvníka, příjdu se rozhodně na tvé přednášky podívat!
    S večerníčkem je to škoda, ale můžeme být rádi, že celkově večerníček nezmizí nikdy O:-) Už pracujeme na re-maku klasické večerníčkovské znělky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem moc ráda, že někoho ty mé témata zaujala, docela se bojím, že to mladou generaci nezaujme. Moc se těším až se poznáme :)
      Jsem zvědavá, jak to s Večerníčkem nakonec dopadne. Prý se podepisují i petice.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: