pátek 17. května 2013

# Festy a cony # Japonsko

AnimeFest 2013

Nebudu se rozepisovat, jak moc strašně fajn (+ další superlativy) to na AnimeFestu bylo. Program sice nic moc (až na herní přednášky a přednášku o pohádkách), ale hlavní byli přátelé, noví lidé a taky nákupy.

Na AF jsem jela sice s větším obnosem, ale neplánovala jsem si moc věcí koupit. V plánu bylo přivézt domů čajovou sadu, o které jsem se zmiňovala v posledním shopping postu a také vějíř s utajovaným vzorem, který je na čas odtajnit xD.

 Kromě vějíře, který je z každé strany jiný, jsem upalovala hned v pátek do Artist Alley, vyzvednou si rezervovanou sukni od Amber.

A koupit si lahvičky-přívěsky od Bittersweet Carousel, které jsem slíbila 2 lidem jako dárek. :) Vybrala jsem Absinth s přívěškem víly a Poison s přívěškem lebky.




Tímto jsem chtěla skončit a jen si zbytek dnů užívat skvělé sushi s lososem, chipsy s chobotnicí a mé oblíbené jahodové Pocky.
Jenže v sobotu odpoledne za mnou přišel můj Drahý a mírně zklamaným tónem mi říká: "A ty sis už nic kromě toho nekoupila??" Najednou jsem pocítila vlnu motivace si ještě něco koupit. Nebýt jeho, tak neběžím v sobotu v tom největším lijáku do pavilonu E do bankomatu xD.

Takže jsem si dále koupila:
a) brož ze stánku PD
b) placky
c) korálkovou čelenku --> je neskutečně krásná a jsem z ní strašně nadšená snad budu mít brzo příležitost si ještě něco od Project Bokkaku koupit ^^

Aby článek o AF nebyl jen shopping post, ráda bych znovu (a znovu a znovu) řekla, že jsem moc ráda, za všechny, které jsem měla možnost poznat a potkat.
xoxo

PS: Napište mi, copak jste si koupili Vy a co Vás tam zaujalo :)



11 komentářů:

  1. Krásné úlovky musím říct. Nejvíc mě zaujal ten krásný vějíř :-)
    Já jsem kupodivu nekoupila vůbec nic, zdržela jsem se jen chvíli a nakonec jsem nakoupila až v samotném Brně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ten vějíř je z Blanska :) každopádně má jednu nevýhodu - je vážně papírový.

      Vymazat
  2. Ta sukně od Amber je super a já si koupila lahvičku s nočními můrami :D Ale jsem ráda, že jsme se tam potkaly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že zase bude krátká a někdo mě zkritizuje :(. Jééé noční můry - ty jsem chtěla v motivační vlně taky, ale už je neměli. :D

      Vymazat
  3. Já si koupila náušnice a placku, letos jsem se dost krotila :D Teda u jídla ne, Pocky i sushi jsem si dopřávala dost ;DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chápu :D bříško umí dobrý nákup ocenit líp než oči :D

      Vymazat
  4. Opravdu nádherné úlovky :) Ale abych se přiznala, nemohu si vzpomenout,že by jsem spolu mluvily - jestli ano ,tak se moc omlouvám, ale bylo tam toho na mě trochu přespříliš :) Nicméně na fotce Ti to opravdu sluší a trochu mě mrzí, že jsem Tě neodchytla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemluvily :( Ale jely jsme spolu stejnými přecpanými autobusy :D. Ano, bylo to tam obecně náročné. Mimoto strašně se mi líbil ten tvůj černý klobouk s mašlí ^^.

      Vymazat
  5. Mne se jako obvykle nespojila Křehká Figurka s přezdívkou z FB, takže jsem vlastně ani pořádně nevěděla s kým mluvím :D
    Jinak sukně je kratší, ty jsi dost vysoká (což jsem taky zjistila až naživo), ale pokud se v tom cítíš dobře, tak na nějakou true-loli policii kašli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsem v mém civilu k nepoznání :D, ale je fakt, že jsem možná ani nechtěla být nějak veřejně objevena. :) Mám ráda kratší sukně a tvoje mi vážně vyhovuje :) měnit se nenechám :))

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: