neděle 19. května 2013

# Kultura # Výstavy

Výstava bájných draků

Někdy mě tak napadá, že nebýt obchodních center, tak ani nezažiju nějakou kulturní osvětu xD. Za poslední 4 měsíce jsem byla na sirkách v Nové Karolíně, na Legu ve Futuru a včera jsem spolu s mým Drahým byla na výstavě draků v Avion Shopping Parku.

Náhodou jsem na ni narazila díky FB, kde jsem viděla plakátek, že každý víkend v květnu (+ st. svátky) jsou ZDARMA komentované prohlídky výstavy. Příští víkend je poslední, kdy to můžete využít.

Každý drak má u sebe tabulku se jménem a krátkým popisem jeho vlastností - někteří lítají a někteří ne + dobově oblečená průvodkyně o každém řekne pár bonusů. Stejně tak jsou na tom vajíčka od každého draka, které můžete v areálu Avionu také najít :).

Všechny údaje +- seděly až na ten, když u drakobijců označila slečna průvodkyně trpaslíka za skřeta (a to byl úplně jako vytažený z Pána prstenů).


6 komentářů:

  1. Obchodní centra občas umí překvapit a mimo přehlídek, tanečních věcí a podobných blbostí se tam dají očíhnout zajímavý věci:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně mi tahle "kultura" vyhovuje v centrech víc než ty taneční akce, které zaujmou jen na jeden pokus ...

      Vymazat
  2. Na legu jsem byla taky (och star wars a toy story mě potěšilo :D), o dracích nevím nic! No toto :D Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo toy story ^^ kovboj Woody byl vyšší než já ...tsts prej v životní velikosti no jasně :D nemáš za co, snad to ještě stihneš ! :)

      Vymazat
  3. Prečo nemáme také aj u nás (či? :D)?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt, že na Slovensku jsem v obchoďácích nikdy nic takového neviděla...takže nemohu říct proč ..ale třeba jsem tam byla v nesprávnou dobu xD

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: