čtvrtek 3. listopadu 2016

# Každé místo má svůj příběh

Hamleys Praha

Když se řekne hračkářství, představíme si klasicky obchod s plyšáky, stavebnicemi, panenkami a dalšími věcmi, které jsou nacpané v regálech. O to větší je pak překvapení, když náhodou najdete hračkářství, které je úplně nový svět a vůbec takové malé království v jedné budově.

To, o kterém dnes píšu (a vlastně ne o něm, ale o mém zážitku) se jmenuje Hamley. Když jsem byla o víkendu v Praze, naprosto náhodou jsem ho objevila cestou z Václaváku k Obecnímu domu.
Bylo to v pátek 28.10., kdy měly obchody mít zavřeno, resp. neprodávat. Naprosto skvělou reklamu si tak Hamley vytvořilo, když svůj svět otevřelo pouze na hraní.

Nejdřív jsem pouze nakoukla a viděla velkého Krtka ...
..a po pár krocích jsem věděla, že si tenhle dům získal mé srdce!





(Kromě velkého Krtka a Médi, tam stojí i velký Hulk!)

Nevím, kam jsem koukala....protože jsem pořád chodila "dokola" a jen slyšela zvláštní hudbu. A najednou tam BYL! Velký kýčovitý kolotoč pro malé i velké, a tak jsem musela ukecat přítele a projeli jsme se :3 
V 2. patře jsme narazili ještě na více interaktivní věcí a hříček než v přízemí. :) 




Kromě nich tam můžete najít i supr kavárnu, kde má káva normální cenu (kolem 38 Kč), a hned vedle pak zahraniční sladkosti!

Když jsme se v rámci časových možností dostatečně vyřádili, dolů jsme se už nedostali po eskalátorech, ale projeli se skluzavkou.

U východu pak nově stal velký medvídek (holčička) a já jsem odcházela tak totálně zhýčkaná (a smutná zároveň - protože jsem si nic nemohla koupit), že bych toho méďu objímala a objímala.

Na facebooku si tohle hračkářství můžete najít. Některé recenze jsou k pláči, protože maminky to berou spíš jako velkou hernu a stěžují si, že tam nejsou u vchodu skříňky na oblečení atd. Škoda. Pro mě je to na prvním místě hračkářství se spoustou věcí, které ho obzvláštňují. :)


5 komentářů:

  1. Boží! Hlavně ten kolotoč.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Jak jsem ti už psala, musím tam příště určitě nakouknout, zlákala jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už tak jsem tam chtěla jako blázen a teď tam chci ještě víc! :D
    Hračkářství, to je něco pro mě. Říkám to pořád, že jsem velké dítě. Musím si naplánovat cestu do Prahy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si tam nejspíš udělám brzy výlet, mám to na dosah rukou, tak s tím pochopitelně strašně dlouho otálím, ale káva a výběr zahraničních sladkostí jsou skvělým lákadlem! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Byla jsem tam nedávno a je to vážně skvělé místo, hrozně by se mi líbilo tam udělat nějaký lolita photoshoot :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: