čtvrtek 10. listopadu 2016

# Vymoženosti

Adventní kalendáře - tipy

Když jsem včera mamce ve svých 24 letech oznámila, že doufám, že dostanu na Mikuláše čokoládkový adventní kalendář s Mimoněma, nestačila se smát. Ptala se mě, co budu dělat až se přestěhuju (už se to blížíííí) a třeba založím svou rodinu. No jasně, že budu chtít pořád čokoládkový kalendář! 

Rozhodně bych ocenila i jiný motiv než Mimoni. Třeba Star Wars. Ten můžete najít třeba v prodejnách Marks&Spencer, kde mají i oddělení potravin.

Loni jsem od tamtud ten nejlevnější (za 149 Kč) s Darth Vaderem dostala. Letos tam je také, ale na výběr je i s BB-8 a o kilčo dražší jenom proto, že krabice svítí ...haha -_-.

Když ale pominu adventní kalendáře, ve kterých kdejaký mlsoun objevuje čokoládky, existují i jiné (možná) lepší. Jaké to jsou, pro koho jsou určeny a kolik stojí? Pojďme se mrknout spolu na jednotlivé tipy!
Jelikož jsem nedávno trochu bojovala s Tescem a jeho "tradičním" rozdělení věcí na "pro ženy/muže", pouštím se tentokrát do jiného dělení a jsem...dle Tesca "na Česko moc pokroková".

1) Pro milovníky kosmetiky:
Už nějaký ten pátek na mě při cestě k bankomatu, která vede kolem Douglasu, kouká jejich kosmetický kalendář. Cena je 949 Kč.
V Douglasu můžete sehnat i další adventní limitky např. od NYC, ArtDeco atd.
I jiné kosmetické značky měly v minulých letech své adventní kalendáře, které ale zatím nejsou pro tento rok dohledatelné. U Dermacolu se vždy cena pohybovala ještě na schůdné rovině - 500 Kč.

Příznivci ještě levnější kosmetiky pak určitě ocení Adventní kalendář Balea z DMka.
Pokud chcete vědět, co v něm je, a přesvědčit se, že bude správnou volbou, či se připravit o překvapení, koukněte se na video >ZDE<.


2) Pro milovníky ponožek 
...a nebo také pro ty, kteří je věčně prošoupávají. Podle Tchiba jsou to nejspíš nejvíce Muži a Děti. Ty dětské bych rozhodně brala i já! Cena za 12 párů je 499 Kč.

3) Pro čajomily
U těchto kalendářů je problém, že opravdoví čajomilové jsou skeptičtí k sáčkovým čajům a rádi by sypané. I přesto se v řadách sáčků najdou značky, které mají čaje dobré chuti.

Adventní kalendář English Tea Shop seženete na zoot.cz za 399 Kč. Udává se, že je v něm 25 sáčků čaje různých chutí.

4) Pro svíčkové závisláky
Takových lidí mám kolem sebe spoustu. Pálí svíčku jednu za druhou. Snad kvůli vůni. Mezi nejoblíbenější značky patří Yankee Candle. Jejich kalendář Vás vyjde okolo 998 Kč a obsahuje 23 čajových svíček a 1 votivní svíčku.

5) Pro žrouty
Jídelních adventních kalendářů je víc než dost. Mezi tradičně v krabici zabalené patří:

Adventní kalendář od Mixitu za 749 Kč.
V minulých letech se pak objevil kalendář Salámový. Zatím po nim není ani vidu ani slechu, ale stál okolo 99 Kč. A ten bych si s chutí koupila i já. 
6) Pro hračičky
Kdo si hraje, nezlobí. LEGO už poněkolikáté vydává svůj Star Wars adventní kalendář. O něm bych uvažovala, kdyby nestál průměrně kolem 790 Kč.

Lego nabízí i adventní kalendáře s motive City a Friends.

*
Mezi kalendáři můžete najít i čokoládové od různých značek (Lindt, Milka), s Chupa Chups lízátky, čajový kalendář v DM ve formě klasické čajové krabičky, kalendář Play Dooh, Playmobil či s gumídky Haribo. Také jsem zahlédla v minulosti pivní adventní kalendáře, adventní kalendáře s plenami nebo s knížečkami pro nejmenší.


Jak vidím letošní kalendáře já? Obdarovávám jím přítele. A i když ten toužil po levných čokoládkách s nahotinkou na obalu, tak má asi takovou smůlu jako já, když bych preferovala Hotel Transylvánia před Mimoni.

Vezmu to do svých rukou ( :D ) a vytvořím nějaký sama. Třeba jako Saša z blogu matostavu.cz

Napište mi, jestli i Vy pokračujete v "tradici" adventních kalendářů? Dostáváte je? Komu je dáváte? Jaký byste si přáli a znáte ještě nějaké další?

13 komentářů:

  1. Dneska jsem viděla dokonce i proteinový adventní kalendář... i sportovci asi ujíždí na Vánocích :D A nám jako dětem mamka vždycky dělala vlastní adventní kalendář, kde byly různý bonbony :)
    Žena oděná Měsícem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten sportovní mi připadá uhozený :D ale asi tam jsou taky "bonbonky".

      Vymazat
  2. U nás je adventní kalendář tradice. Naši už svůj mají i když je jim 50. Já nebudu jiná :D
    Jsem na honu na kalendáře asi měsíc.
    Už mám stromeček od Ritter Sport a mám spadeno ještě na baleu a English Tea shop nebo Yankeee candle. Uvidím podle toho kolik mi zbyde peněz XD
    Mixit jsem chtěla už loni a nejradši bych ty z Marks and Spencera, to že ten jeden svítí jsem doteď nevěděla. Tam se už asi nedostanu, M&S je daleko. Totéž The Body Shop. Má super kalendář, ale je jen v Praze. :D Původně jsem chtěla i ten Douglasácký, ale tam je pro mě houby jak jsem zjistila. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nejsi troškař! :D Nakonec to nemusíš mít jako adventní kalendáře, ale prostě jako dárky :D

      Vymazat
    2. Všechny je mít stejně nebudu. Maximálně 2. To už by mi nezbyly prachy právě na dárky :D

      Vymazat
    3. A ještě mě napadlo - viděla jsi kalendář ze Sephory? :D
      http://www.sephora.cz/Telova-koupelova-kosmetika/Darkove-sady/Ostatni/Sephora-adventni-kalendar/P2727035

      A existují ještě zvířecí adventní kalendáře. uvažuju že bych jeden nebo dva kočičí koupila, dají se sehnat od 60 kč. Každý den v týdnu bych dala mlsku jedné kočce. Vlastní kalendář pro každou si dovolit nemůžu, na to je jich moc XD

      Vymazat
    4. Koukala jsem na ty kočičí a nejvíc zatím zaujal ze zoohit.cz :) mám na něj i slevu, kdybys chtěla využít. Stojí cca 129 kč a jen maso. Nedávám kočkám obiloviny. :)

      Vymazat
  3. Já mám stejně nejraději ty čokoládové. Obvykle dostávám adventní kalendář k Mikuláši nebo Barboře. (Takže více čokoládek najednou, juhů.) Loni jsem dostala jeden od rodičů, jeden od přítele a od babičky perníčkový. Jeden jsem pak nechala doma a zbytek na koleji, takže před víkendem i po víkendu byla nadílka o něco větší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perníčkový kalendář bych si taky nechala líbit :3. Perníčky jsou úžasnééé. mmm

      Vymazat
  4. Ja tiež rada dostanem kalendár! O týchto netradičných som ani netušila (poznám ten čajový z dm) a teraz neviem, ktorý kukať skôr! :D Super článok!

    Dada / trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem inspirovala! I když tenhle typ článků není zrovna můj styl, ale uvidíme :)...třeba bude. Pokud dostaneš nakonec nějaký "netradiční", tak se nezapomeň pochlubit. :)

      Vymazat
  5. Zrovna o víkendu jsem dva obyčejné čokoládové od táty dostala :) už si taky doma zvykli na to, že v tomhle prostě nestárnu. Nejradši bych ale ten starwarsácký ze spencera, možná se pro něj i stavím, případně tyhle http://chocolissimo.cz/do/cat/adventni-kalendare/Adventni-kalendare :D
    Spousta originálních výtvorů je ještě na Fleru, kdyby se s tím člověk nechtěl babrat sám :) Kdybych měla já něco vytvořit, asi nakoupím vzorky sypaných čajů a dám je do nějakých pěkných pytlíčků, obvykle je kupuji na ebay, ale určitě je nabízí i některé naše shopy a aspoň tím neurazíš čajomilce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se poslintala... to je čokoškové Heaven! Hned bych brala ten Cube vzhledem k jeho vizuálnímu dopadu na mé roztomilostní buňky. :D
      Vzorky čajů, resp. menší gramáž než 50 gramů u nás nejde bohužel nikde v kamenném obchodě sehnat :( Vím, že ale http://zelenydrak.cz/ je nabízel. Info ale aktualizované nemám. Na Fler kouknu, zatím jsem se nadchla dřevěnými v časopisu Kreativ a na Pinterestu asi neumím vyhledávat tak úžasné. :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: