sobota 5. listopadu 2016

# Review # Shopaholic

Výhra Zajíci v krabici - unboxing

Jak jsem již avizovala na mé facebook stránce, po dlouhé době jsem se zúčastnila nějaké té soutěže a ... VYHRÁLA!

Soutěž pořádala firma oblíbeného food boxu Zajíci v krabici. Šlo jen o to, abych napsala, co ráda dělám z oříškových másel. Odměnou pak bylo jedno ze 4 nových másel v jejich nabídce.


Opravdu to bylo překvapení, když mi napsali, že jsem losem vyhrála. Vybrala jsem si tedy Pekanové máslo, protože pekanové ořechy prostě miluju. :) O pár dní později dorazil typický balík.


Uvnitř byl pěkný dopis a tričko od společnosti Meridian, které ale bohužel nemám vyfocené (a aktuálně ani čisté).
Než jsem se dostala k mnou "objednanému" máslo, našla jsem vzorkové máslíčko. Ta velikost je naprosto roztomilá!
Jaké pak přišlo negativní překvapení, když jsem se dohrobala k mému vytouženému Pekanovému máslu. :( Vypadalo....prostě velmi nevábně.

Kontaktovala jsem tedy Zajíce, kteří se snažili celou dobu přijít na to, proč tomu tak je. Nejprve mi řekli, že obecně tato másla pouští hodně oleje a tak to takhle může vypadat. Poté mi doporučili to zamíchat, což vlastně nešlo. Bylo to dost tuhé. Z vnější strany vyschlé, ale uvnitř už to šlo.

Pro porovnání, kolik "másla" je v takové lahvičce za 220 Kč:
Možná to promíchala pošta, možná tam byla nějaká špatná teplota (, ale to by se to snad podepsalo i na tom malém másličku) nebo něco jiného. Zajíci mi napsali, že máslo odcházelo ok. Také mi napsali v ten samý den, že se ozvou a vyřeší to příště a už tak neučinili.

Tak mi tohle máslo stojí ve spíži při pokojové teplotě a já čekám, až a jestli usedne.

3 komentáře:

  1. Jsem jediná, kdo by očekával, že Zajíci pošlou nové máslo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto jsem samozřejmě navrhla, ale nic se nestalo. Takže mám doma otevřené nepoživatelné máslo.

      Vymazat
    2. Vyhoď to, ať se neotrávíš žluklým olejem :/

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: