čtvrtek 13. října 2016

# Vymoženosti

Rozlučka se svobodou - tipy

Asi jsem právě dospěla do věku, kdy se lidi kolem začínají brát. Již dříve tedy mělo mé okolí děti, ale mít děti a oficiálně potvrdit svazek na snad celý život je rozdíl.

Věděla jsem to už od března, že se moje kamarádka z dětství zasnoubila se svým drahým Slovákem. Na přípravy měli pouze něco kolem 2 měsíců, kdy se vrátili z Austrálie do Čech. Kamarádka to brala celou dobu až moc v pohodě a ještě 3 týdny před svatbou nevěděla, např. kdo bude svědek. :D

Jako každý nevěsta by si měla před svatbou oddechnout ve formě rozlučky, takže jsem se ujala organizování (a že mě to stálo tolik nervů, že uvažuju, jestli se do toho ještě někdy pustím).

Postup:

1) Vytvořit událost na sociální síti, pozvat nevěstu, aby připozvala kamarádky, které neznám, a následně ji vyšoupnout, aby neviděla, na čem se domlouváme.

2) Už jsem měla jasnou představu, kterou jsem konzultovala průběžně ještě s naší 1 společnou kamarádkou. Tentokrát se ukázalo, že ač v běžném životě bláznivá, jsem se mírnila a taky ty ostatní v nápadech.

3) Vylezl z toho balíček pro manželství, který obsahoval tyto věci:


* Váleček/vařečka na výchovu dětí i manžela.
*Špunty do uší, aby měla i svůj svět.
*Panáky vodky, když to bude chtít roztočit.
*Masážní olej Saloos na promazání koleček vztahu.
*Romantický film pro chvíle samoty.
*Těhotenský test kdyby náhodou.
*Košilka na zažehnutí vášně.
*Svíčka pro romantickou večeři i lázeň.
*Plátíčko ibalginu až zase bude bolet hlava.
*Sklenice medu pro sladký život.
*Malý "kamarád" - http://loverator.cz/produkty/loveme/
*Velké růžové brýle, aby byl svět stále růžový
*Velká guma pro smazání velkých chyb
*Kalkulačka na rodinné finance
*Pexeso, protože ve vztahu i na mateřské bývá někdy nuda
*kniha "MUŽI: Návod k použití" od Kathy Letteová

4) Aby nedostala jen kravinky, hlasovaly jsme i ohledně koupi Svatební knihy.

Jednoznačně jsem byla pro koupi z fler.cz. Finální výběr dopadl takto:
(kniha musela být v zeleném provedení dle svatební barvy)
Bohužel děvčata vybírala dlouho, tak nám nakonec dorazila opravdu na poslední chvíli, ale stála za to! Prodejkyně z Ateliér Made nám ji dokonce poslala přes EMS - tedy si připlatila.

A jednoznačně musím říci, že je úžasná, nemyslíte?

5) Nakonec nás bylo 5 + nevěsta. Hodně "jiných" kamarádek se ani neozvalo. 1 se ozvala a nabídla velkou pomoc. Jiné prostě schvalovaly to, co mě napadlo, z čehož jsem byla zklamaná.

6) Rozlučku jsme měli v Ostravě. Začínaly jsme posezením ve známé kavárně Daniel, po hodince se přesunuly přes chodbu do Dunbaru a končily v nějakém klubu vcelku brzy. (Jsme prostě už staré :D).

7) Balíček přežití v manželství dostala nevěsta v handmade tašce se zlatým nápisem HEN.
8) Všechny jsme na sobě měly placku, kterou jsem designově navrhla a nechala vytvořit na: udelejsiplacku.cz, kde mají i množstevní slevy za každý kus +.

9) "Velký dárek" v podobě Svatební knihy dostala, až když oslovila 8 mužů, kteří se jí podepsali na bílý nátělník modrým lihovým fixem. U některých lidí to není problém, ale věřte, že naše kamarádka by to bez alkoholu nikdy nikdy nikdy neudělala. :D 

10) Všechny jsme byly sladěné do modré barvy, protože nevěsta má ráda modrou. Svatba pak byla zeleno bílá, protože ženich má rád zelenou. :)


Vy, kteří už máte svatbu za sebou, mi můžete napsat, jak probíhala rozlučka u Vás? Vy, kteří se teprve časem chystáte vkročit do svazku manželského mi můžete napsat, co by na Vaší rozlučce nemělo chybět... (Já bych třeba ráda místo Svatební knihy dostala Světelný meč, abych měla zatraceně cool fotky :D.)

8 komentářů:

  1. Vymyslela jsi to celé krásně nápaditě :3 Podobné tématické balíčky občas tvořil můj otec na Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No počkej, jak vymyslím tu tvouuUuuuuUuuuuUUUuuuUUuuUUU :D

      Vymazat
  2. Pěkně vymyšlené :)
    Taky se kolem mě poslední dobou bere hodně lidí a tak žasnu jak složité to všechno kolem svatby vlastně je. Kolik věcí je potřeba zařídit a různých zvyků o kterých jsem ani nevěděla že to je taky potřeba :D
    Ale aspoň, když to tak pozoruju u ostatních, vím čemu se pak na vlastní svatbě radši vyhnu a co zařadím XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už máš taky nejvyšší čas se vrhnout :P a ne kvůli věku :D Já si neumím představit, že bych teď byla s mým chlapem ještě 6 let (abych měla Vaši délku vztahu) a nic by se nestalo. To bych se radši na něj vykuckala a našla někoho jinýho :D (velká dávka humoru)

      Vymazat
    2. Najít jiného by nepomohlo, jedině že by to byl nějaký milionář aby měl peníze na zařízení bydlení. :D
      Ono by se ,,něco" stalo už dávno. My jsme už po půl roce věděli že se chceme vzít a dostala jsem to i s prstýnkem (ten už se stihl rozpadnout) :D. Čekali jsme že se vezmeme jak dostudujeme, netušili jsme že ještě po letech budem zvlášť. Dokud ale není bydlení, tak si myslím že to nemá cenu. Bylo by blbé být manželé a každý by bydlel zvlášť u maminky. XD
      Na bydlení se pracuje, ale chce to zdraví v rodině, peníze a hlavně čas ani jedno teď jaksi není.
      Asi skončím jako moje babička. S dědou se vzali po 8 letech vztahu a ještě 2 roky potom každý bydlel na jiném internátě. Mamku si sice pořídili až když babi měla 40, ale žili spolu šťastně až do smrti. Takže to nakonec není tak zlý výhled :D

      Vymazat
  3. Já už mám skoro pocit, že budu nakonec i na to manželství a děti moc stará :D skoro všechny moje kamarádka mají minimálně jeden z těchto achievementů za sebou a já vím, že to ještě hodně dlouho nechci řešit. Zvlášť, když pak od některých slyším, co za stresy s tím měly. Ale svatbu chci nějakou tematickou, nejspíš steampunkovou :D

    Každopádně popis té rozlučky vypadá dobře, kamarádka musela mít radost, když o tom tak přemýšlím, mám ve svém okolí jen takové, se kterými si děláme spíš naschvály, možná to radši nebudu ani riskovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tématickou svatbou obecně (krom toho lightsaberu) taky přemýšlím :D, ale...rodina by to asi nepochopila :(( Pak taky bychom se asi neshodli s mužem v tématu a mít hromadu geekovin mi připadá dost ujetý (i když on by asi rád řekl "ano" pod Hvězdnou bránou :D).
      Nicméně je supr, že ty si vybrat umíš. Mrož ve steampunku..týjo!

      Vymazat
  4. Vymyšlené to máte pěkně. Já teď pořádám rozlučku pro svého nejlepšího kámoše a překvapuje mě, kolik to všechno stojí. Jak se někde zmíním o tom, že jde o rozlučku pro deset chlápků, tak už všichni přidávají nuly. Za chvíli mi nebude stačit ani půjčka na dovolenou, abych se tam mohl vypravit. A to máme jednodenní akci kousek od nás. Nechce se nám nikam daleko.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: