neděle 25. září 2016

# Shopaholic

Salondoma.cz - GIVEAWAY TIME

Tak, jak jsem slibovala v unboxing článku, přišel čas KOSMETICKÉ GIVEAWAY.


Produkty jsou zejména ze http://www.salondoma.cz/, ale přidala jsem i 2 další navíc. Hodnota dárků v GA je minimálně 450 Kč s ohledem na to, že většina výrobků jde na oněch stránkách sehnat se slevou. :)

V balíčku najdete produkty korejských značek Purederm a Skinlite. Také kosmetickou značku Victoria Beauty, Weleda a Terra Naturi. :)

Konkrétně se pak jedná o tyto produkty (včetně cen uvedených na stránkách Salonu se slevou):

  • Kokosové aloe vera mléko od Terra Naturi (z oblíbené drogérie Muller) - cca 70 Kč
  • Regenerační zábal na chodidla Meruňka (1 pár = 2 ks) od Purederm - 86 Kč
  • Antistresová pleťová maska Meruňka od Skinlite - 39 Kč
  • Snail extract Peelingové mýdlo od Victoria Beauty - 69 Kč
  • Baby care protect od Weleda - 29 Kč
  • Zklidňující kolagenová maska s Aloe Vera od Skinlite - 19 kč
  • Čistící pleťové ubrousky s Exraktem ze zeleného čaje od Purederm - 39 Kč
  • Výživná regenerační maska na vlasy s výtažky z heřmánku od Purederm - 69 Kč
  • Čistící a okysličující bublinková maska s výtažky z borůvek od Purederm - 39 Kč 
Pravidla zapojení do soutěže jsou tyto:
  1. Dát "To se mi líbí" na facebook stránky Salonu Doma - >>ZDE<< (povinné)
  2. Dát "To se mi líbí" na facebook stránky Křehká Figurka - >>ZDE<< (povinné)
  3. Nasdílet VEŘEJNĚ tuto giveaway z facebook stránek Křehká Figurka
  4. Pokud máte Instagram - odebírat Salon Doma - >>ZDE<<
  5. Odpovědět na následující otázky: (povinné)
    • Zajímáte se o složení kosmetiky? ano/ne
    • Jakou složku/vůni v kosmetice vyhledáváte?
    • Používáte masky na obličej, vlasy, chodidla či jiné?
    • Už jste se setkaly s korejskou kosmetikou? Ano - Kde/jak?, Ne - Chcete/Proč?
    • Kdybyste si měly vybrat 3 výrobky ze stránek http://www.salondoma.cz/, které by to byly?
Povinně musíte splnit pouze 3 body, další jsou na Vás. 
Čím více jich splníte, tím vícekrát budete do soutěže zařazeny. 
Prosím, napište poté do komentářů tohoto článku své jména/nicky, pod kterými odebíráte dané stránky. 
V komentáři zanechte svůj kontaktní e-mail, kde Vám v případě výhry napíši.

Osoby, které nesplní podmínky, nebudou zařazeny do giveaway.

Giveaway platí pouze pro adresy v  ČESKÉ REPUBLICE. GA končí 15. 10. 2016.

8 komentářů:

  1. 1 + 2 + 3) FB Mirka Škampová, like i sdíleno.
    4) nemám instagram
    5) Většinou se o složení nezajímám.
    Vyhledávám spíš svěží vůně, citrusové apod.
    Pouza masku na obličej.
    Ne, ale chci, slyším jen samou chválu.
    La Chévre Ad Fontes Pěstící olej, 30 ml
    DEAD SEA Spa MAGIK Oční krém, 15 ml
    Victoria Beauty Natural Roses Regenerační noční krém s růžovým olejem, 50 ml
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. LIKE na Fb jako kateřina Výmolová, sleduji na IG jako blogbeautybyk.
    Nejraději mám vanilkovou, kokosovou, kávovou a čokoládovou vůni.
    Složení si čtu.
    Korejskou kosmetiku jsem nezkoušela a používám maska všeho druhu.
    Purederm Pleťová maska s výtažkem z perel a vitamínem E,15ml

    La Chévre Embellir Jemný vlasový šampon se syrovátkou, 200 g

    Mudr. Alice Ratajová Koupelová pěna Botanico Mrtvé moře, 200ml
    Můj blog: Beauty by K. + na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  3. 1 a 2 a 3 - hotovo, můj FB jest Kristýna Soulless Strapinová a proč jsem až doteď o tomhle blogu nevěděla kruci? Aspoň mám dneška co číst, než mi přijde chlap z práce! :D

    4) Ig mám a odebírám už dlouho... :) soulless_spect

    5)
    - ano, zajímám, mám raději přírodní kosmetiku, ale někdy "ulítnu" i na něčem nepřírodním :)
    - citrusové vůně, máta v jakémkoli provedení a kokos taky neodmítnu :)
    - používám vše, nejvíc mě baví hydratační masky na ruce a chodidla (no, vlastně i na obličej), protože jsem nehorázná "sušenka"
    - ano, setkala :) poprvé jen z doslechu prostřednictvím internetu a kamarádek a potom jsem měla možnost vyzkoušet pár věcí díky swapu... a zamilovala jsem se <3 :)
    -snad nevadí, když nebudu psát přesné věci, ale ze salondoma.cz už jsem objednávala a nejvíc jsem se zamilovala do detoxikačních pásek na nohy, to je totiž naprostá pecka :) Takže ty bych si koupila hned znovu! :) Tuším, že jsou od Victoria Beauty :) Pak byly super pásky na nos značky Purederm :) A velice pozitivně mě překvapila dvoufázová Skinlite maska na vlasy, takže i tu bych si klidně koupila do zásoby znovu!

    a mail : strapinova.kristyna@centrum.cz

    ... snad jsem nic nepomotala, protože jsem dneska chcíp :D

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Renata Okáčová
    2) Renata Okáčová
    5)- rozhodně kdybych se nezaujímala škodila bych sama sobě, je důležité o svoji plet pečovat, tak jak bychom chtěli, aby vypadala:)
    - svěží, příjemnou, přirozenou
    - na obličej mary kay maska, bambusová avon, a domácí avokádová, na vlasy - domací žlutek, oliv. olej, maska s arganovým olejem
    - nikdy jsem o ní neslyšela, ale určitě bych chtěla vyzkoušet
    -DEAD SEA Spa MAGIK Oční krém
    Purederm Pleťová maska s výtažkem z perel a vitamínem E
    Victoria Beauty Natural Roses Regenerační noční krém s růžovým olejem

    mail: reninan@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  5. 1,2 a 3-hotovo pod FB: Tairen Jane
    4.instagram nemám
    5.- ano: protože nerada škodím svému tělu :) Co se týče vlasů/konečků, tam se nechám občas i zlákat na nepřírodní věci.
    - sladké,kořeněné,Máta,levandule,ovocné
    - na pleť používám zelený/ marocký jíl nebo od Lush-Mask Of Magnaminty, na vlasy Gestil Wonder a Henna-vitamínová, Na nohy jsem ještě nezkoušela,ale chystám se
    -ano, zajímalo mě jak si udržují pěknou pleť a vlasy. Zabrouzdala jsem na internet a pár věcí vyzkoušela,jsem nadšená :)
    -Bomb cosmetics Pleťový peeling Hladká pleť, 120 ml
    Purederm Čisticí pleťová maska s minerálním bahnem PAPÁJA, 15 ml
    Victoria Beauty Keratin Therapy Tekuté krystaly s keratinem, 30 ml

    email: AoiTacu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. krasna nadielka !
    n.princess@azet.sk
    1 2 3 splnujem ako Nika Benko
    4 nikolkajenajkrajsia
    5 nie
    skor sladke ovocne :)
    pouzivam masky na tvar a na vlasy
    ano dostala som raz masku na testovanie a skusala som aj vzorky nejakych bb creamov
    asi purederm masku na nohy tu zlupovaciu
    botanico konopne serum

    Le Chaton Doré Micelární voda s panthenolem, 200g

    OdpovědětVymazat
  7. FB Elegantandcosmetics také sdílím.
    Ano o složení kosmetiky se zajímám.
    Vyhledávám ovocné vůně
    Používám masky na vlasy a obličej.¨
    S korejskou kosmetikou jsem se setkala ale jen s jednou černou maskou na obličej, kterou jsem dostala.
    Kdybych si měla vybrat tři produkty vybrala bych si:
    Krém se šnečím extraktem
    Bomb cosmetics máslová kulička malinová diva
    Purederm výživná vlasová maska medová
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. FB sleduji Vendula Janků
    Sdílím
    IG Kutr27
    1.ano
    2.citrusové
    3.vlasy a obličej
    4. Zatím ne ale ráda bych vyzkoušela protože vypadá zajímavě
    5. odličovací houbičku,tělové mlékko,Koupelovou pěnu
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: