neděle 18. září 2016

# Japonsko # Journal

Skromná sbírka pásek

Páskové šílenství už trvá více než rok. U mě je to s trváním podobné. Začalo to nezávisle na jiné papírenské závislosti. Vlastně těch papírenských ani moc nemám. Tedy teď diáře a dříve jsem si pořídila jen jednu raznici, kterou jsem strašně moc chtěla.

Existují různé typy pásek. Nejpopulárnější jsou washi tapes - pásky z japonského papíru. Ale na trhu najdete i jiné.

Dnes Vás nechám nahlédnout do mé soukromé a skromné sbírky pásek.
 Kuk! Zatím toho tolik nemám. (Asi jsem vybíravá.) A tak všechny pásky skladuju v téhle malé plechové krabičce spolu s pár razítky, razidly a sadou Totoro nálepek.


Říkám si, co budu jednou dělat až jich budu mít více. Díkybohu je tady Pinterest a spousta kreativních lidiček.
Ale teď už k páskám...

Nejnovějším kouskem jsou tyto pásky. Nenechte se mýlit! Jsou naprosto obyčejné, průhledné. Pouze jsou zboku nabarveny a působí tímto pěkným dojmem. Jako doplněk dobré. :) Zakoupeno v Kiku za asi 10 Kč.

 Dalším typem jsou dekorativní pásky. První byla za 30 Kč zakoupena v Tigeru. Druhá s houbičkama pak v prodejně Optys za 36 Kč. Tyto pásky jsou klasicky umělé. V průběhu používání se mi přestal líbit celozabarvený konvalinkový motiv, ale i ten stále nachází originální využití. :)
 Následující pásky lze již označit za washi pásky, ale ani tyto nejsou pro mě ty pravé washi. Pravé washi by měly být prosvítající, ale to tyto nejsou, ačkoli jsou z papíru. Kdo by ale odolal Mumínkům a vintage motivu? Obě jsem dostala ve swapu, takže cenu nevím, ale na aliexpressu jdou sehnat okolo 1 dolaru.
 A zde jsou mí miláčci! Dle mě opravdové washi. Tento typ s bílým prosvítajícím podkladem mám úplně nejradši a doufám, že si udělám jednou kjůt sbírku. Až na vlaječkovou (, kterou jsem obdržela ve swapu), jsem si všechny zakoupila sama na aliexpressu do 1 dolaru.

Nad dolar mě stála jen ta první znázorňující dny v týdnu. To je prostě BULLET JOURNAL hit a must have, takže se vůbec nedivím.
Druhá ukazuje šipky, třetí koťátka v přírodě, pátá ježečky mezi pařezy, šestá motiv nůžek "kde stříhat" (tu používám hodně často na balíky) a poslední je můj nový přírustek - opět houbová. (Prostě miluju motivy hub!)
 Nakonec malé lepivé porovnání.....


 Divíte se, že miluji právě ony pásky s bílým průhledným podkladem? Nebo je máte také rádi? Pokud jste si koupili nějakou washi (či jinou) pásku, napište, jaká byla poslední nebo jaká je Vaše nejoblíbenější? Rozhodně ocením i odkazy! :)


1 komentář:

  1. Ta nůžková, ta je krásná :)
    Mám teď chuť jít poňuňat svoje washi i newashi pásky :3
    Inspirovala jsi mě k článku... třeba sbírka YC, nálepek, třeba i těch pásek, náhrdelníků... No, to by třeba mohlo někoho zajímat :) Mě tyhle články totiž baví moc :)

    A líbí se mi tvá krabička na ně - tyhle plechové krabičky mi připomínají dětství :) Z hodně podobné krabičky jsem podávala babičce knoflíky a špendlíky :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: