středa 14. září 2016

# Fragile Figurine # Review

DeafMessanger deník - listování

Před 2 týdny jsem měla narozeniny a dostala jsem spoustu krásných dárků od mých přátel. (O některých dalších si ještě přečtete :D.) Opět jsem dostala balík i od Gudrun, se kterou si vyměňujeme dárky a psaní několikrát za rok. :)

Gudrun opět vymyslela naprosto skvělý balíček a to psala, že na to měla opravdu krátkou dobu! Celý balíček Vám dnes neukážu, pouze 1 věc z něj. Je to DENÍK a ačkoli jich mám teď opravdu hodně v zásobě, tenhle...TENHLE je prostě naprosto jedinečný. (A když říkám naprosto, myslím tím NAPROSTO - každý kus je originál.)

Koncept vymyslel Kučin a co nejvíce nejsrozumitelnějšího si o něm můžete přečíst >ZDE< .

Ve zkratce: Recykluje. Tento (a další) deník je komplet zrecyklovaný, navrch nasprejovaný s motivem Kučina dle jeho vlastní šablony. Zvenčí (zvrchu) třeba vypadá několik kusů stejně, ale uvnitř to tak není. Nemůžete přece najít stejné staré pohledy, staré fotky, útržky z knih atd.

A tak Vás zvu na návštěvu do mého deníku (zatím nepopsaného). Jdeme se prolistovat životem!


Doufám, že jste si to užili stejně jako já. Dýchla na Vás inspirace, pocit zajímat se o něco jiného...o něco víc.

Napište mi, prosím, do komentářů, jak se Vám tato myšlenka a třeba i můj deník líbí. Děkuji :)

2 komentáře:

  1. Líbí moc :-) Je opravdu originální. Krásný dárek s duší. Gudrun tohle umí...myslím hledat ty originální a jedinečné věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem koukala na stream.cz a mají ho tam i v "seriálu" Vyrobeno v Česku. Rozhodně doporučuji kouknout i na tamty výrobky. :)
      Ano, ano Gudrun vždycky najde něco originálního. A stačí jí na to minimum dnů. Ona má přímo ten dar, o který se často lidé jen snaží.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: