čtvrtek 25. srpna 2016

# Journal # Review

Diářová mánie - tchibo zápisník review

Ahoj, všichni!

Tak jsem to udělala, založila jsem si k tomuto blogu a k mé malicherné osobnosti facebook stránku. Můžete mne najít jako Křehkou Figurku zde. A vypadá to, takto:
Nedávno jsem se na tomto profilu vyznala, že jsem začala být diářový maniak. Donutila mě k tomu značka Moleskine a fakt, že na další rok nejsou v Česku dostupné designy, které bych u diářů velikosti M/L ocenila. Dříve jsem měla Moleskine S a v aktuálním pracovní a vysokoškolském nasazení to s ním už prostě nezvládám a nějak dojdu.

Přidala jsem na FB do skupiny Planner lover v ČR a už to jelo. :D Holky (a jeden kluk) jsou plné nápadů, zvídavé a ty tipy! No všechno mě donutilo chtít také svůj planner. Nakonec se situace ale vyvinula do 3 plánů (možná 4). Tedy 3 deníků/diářů.

1) Klasický "kapesní" diář - v mém případě Bullet Journal, o tom, jak ho založit apod. si můžete přečíst TADY  a taky se podívat na video "jak na to". Je to takový handmade diář z jakéhokoli sešitu.

2)  Travel journal - deník, kam si budu zapisovat různé zážitky z cest, kterých jsem letos učinila poměrně dost a ještě mě 1 čeká. Pro tento deník jsem si zvolila Tchibo zápisník z pařížské kolekce, jehož recenze je níže v článku.

3) Plánovací diář - ve stylu Happy Planner. Tento diář bude taková má domácí soukromá bichle, kam si budu čmárat a dlouhodobě plánovat. Bude celkově handmade vyroben, jen kroužkovou vazbu přejmu od originál Happy Planner. Objednala jsem si jejich největší disky. :)

4) Pracovní plánovací diář - ten je aktuálně pouze možnost. Všechno záleží na tom, jak se posunu od začátku roku 2017. Kde budu pracovat, s kým, jak moc individuálně. Pokud bych měla pracovat naprosto individuálně s určitými lidmi nehledě na věkové kategorie, tak bych si jej založila a psala do něj plány + výsledky toho, co jsme už stihli apod. Něco jako diář pro učitelky. :)

A teď konečně k recenzi na TCHIBO zápisník:


Zápisník jsem si objednala a zaplatila 19.8.2016.
Měl mi být doručen v datu 25.-28.8.2016.
Byl doručen 24.8.2016 (Bod plus!)

Cena: 199 Kč
+ doprava: 59 Kč (firmou Geis až do domu -> zápisník šel objednat pouze z eshopu bez vyzvednutí v kamenné prodejně)
Celková cena: 258 Kč

Překvapilo mne, že jeden jediný zápisník přišel v celku velké krabici, kde ležel sám v obalu spolu s papíry pro případné vrácení.

 Po vybalení z obalu na mě vykoukl tento krásně červený (miluju červenou!) zápisník v pevné matné vazbě se zlatým nápisem "C´est la Vie" (To je život). Jak vidíte má gumičku a i to je jedna z věcí, proč jsem si jej vybrala.

Na boku má schovanou propisku v provedení černém s bílými puntíky dozdobeném zlatou.
 
 Hrozně mě zaujalo, že jsou listy zlatavé, ale taky tak trochu slepené, protože mi byl dovezen nový, čerstvý z výroby.
 
 Na této fotce už jdou bohužel vidět vady na kráse, které byly způsobeny. Viz. detailní fotka. Na vazbě k tomu nejspíš došlo špatným poskládáním na rožky. Drápance na zlatých krajích listů budou od propisky, která je gumičkou připevněna velmi velmi blízko a při dodání byla otočená kovovým otevíráním ke stránkám.
 
 
Po otevření je vnitřek opět ladící.

 
 Bohužel první stránka je trochu více slepená/ uvázaná, takže nelze plnohodnotně používat. Nejspíš ji přilepím k sobě a budu začínat až od dalších stránek, které jsou krásné. Kvalitní papír větší gramáže, lemovaný zlatým okrajem, čistý (možnost psát, vlepovat, dozdobovat) s mírně zakulacenými rohy.

Zhodnocení:
+ Cena vč. pošty
+ Rychlost dodání
+ Kvalita desek, vazby a papírů
+ Design - vzhled, gumička, pero, detaily

- Vady na kráse z výroby
- Vada na kráse způsobená těsným přichycením propisky špatnou stranou
- Balení (pouze knížečka v tenkém obalu s 2 papíry ve větší krabici)

Nakonec jsem ale spokojená. Nejvíc mi vadí právě drápanec na zlatých listech (ach, jsem prostě detailista), vše ostatní nějak vylepším.
Takže ho nereklamuju, nechávám a čekám až spolu za 2 týdny vyrazíme na trip do Maďarska.

3 komentáře:

  1. Mě se vedení diáře docela hodně líbí, jen na to nemám čas. Před nějakou dobou jsem to s diářem zkusila. Věřila jsem že teď už to dám. Docela se mi hodilo mít sepsané co mě čeká a co musím stihnout, jenže jsem zjistila že prostě nestíhám ten diář. Vytáhnout tužku a zapsat úkol totiž prostě nějaký čas zabere a já bohužel dost často hraju o sekundy abych postíhala všechno co musím. Nezbývá než si všechno prostě pamatovat. Zjistila jsem že když pak mám čas sednout si a napsat co potřebuju, už je většina věcí stejně splněná a není teda proč je psát. :D
    Dost toho taky zapomenu, ale co nadělám XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně tužky si asi pořiď diář s připevněním tužky :). Pro mě bylo největší motivací mít alespoň osobní diář to, že jsem za něj pro mě v té době dala dost peněz. Za obyč knížečku, ne za nějaký minimálně PVC cover s kroužky apod. Když už něco zaplatím, tak do toho budu psát! Ale taky mi trvalo získat ten návyk.
      Právě jsem si aspoň na 100% jistá, že tam vše podstatné mám a je mi po psychické stránce/zátěži prostě líp.
      Třeba to půjde příště. Já osobně doufám, že se v nejbližší době honit přestanu a bude čas na víc věcí. Tedy až po státnicích v červnu. :D

      Vymazat
    2. Tužka není problém, čas je ten problém. Prostě nemám tu půlminutu na to abych to vytáhla z tašky a napsala co potřebuju. :D
      Pořídila jsem si krásný diář s banánem. Ideální velikost, všechno. Jen ten čas na to mi chybí. Pořád ho mám uložený v pohotovostní poloze, jen jsem na něho už dva měsíce nesáhla :D Škoda ho.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: