čtvrtek 19. února 2015

# Knihy # Kultura

Obálkový fail a jiné

Znáte to....kupujete si knihy, většinou maniaci jako já si je kupují nejlépe ve stejném vydání...Ať už je o knihy jednoho autora nebo série.

Na některých jde znát odlišnosti už na první pohled - případ obálky. A na některých to poznáte až když je strčíte do knihovny/naskládáte do komínku a uvidíte hřbet!

Hřbety jsou pro mě asi menší zlo... viz. Agathy Christie z Knižního klubu.
Narážím zejména na "tučnou" Agathu u knihy Nemesis, a také na název knihy Hodiny, který je jako jediný uprostřed hřbetu.

To je něco pro perfekcionisty! :D

A teď k většímu zlu....obálky.

Nejnovějším propadákem je polovina 6-i dílné série, která mi dorazila včera. Stejné vydání, stejné nakladatelství, úplné jiný první díl....

Světlo světa vidí již knihy v pořadí 4.,5. a 6., které stále navazují na grafiku 2. a 3. dílu. Jen jednička je prostě jiná. A já si pomyslně rvu vlasy...


Obdobných failů (hlavně hřbetních) znám hodně (zejména u sérií fantasy :D), nicméně pochlubte se, které vlastníte ve své knihovně Vy a také si z toho rvete vlasy :D.

8 komentářů:

  1. Není třeba ta Agatha z jiného roku? Nějaký dotisk nebo tak? :-D

    Jinak já o tom psala článek - http://ctemeoba.blogspot.cz/2014/10/obalkova-schizofrenie-aneb-v-knihovne.html

    Ty hřbety jsou zlo, nejvíc mě teda štve BB Art a série McBaina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož se ty černé Agathy vydávají postupně, tak jsou všechny z jiného roku...
      Popravdě fakt nevím, na co ti autoři obálek čučí.....

      Vymazat
  2. Já tě chápu, naprosto. V takových případech se snažím utěšovat, že mám alespoň nějakým způsobem ozvláštněnou sbírku. Hnusně vypadající, ale netradičně ozvláštněnou :/
    Je to hrozný nešvar hlavně u mang a komiksů. Já vážně nevím, co s tím dělají a jestli to nikdo nekontroluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkybohu, že mang tolik nevedu :D Počkat...teď mě odrazuješ si nějaký ten komiks koupit :( Já to nepřežiju, jestli koupím zprasený!

      Vymazat
  3. Za tohle bych vraždila, hrozně to nesnáším a to zdaleka perfekcionista nejsem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nemyslím, že jsem perfekcionista...v některých případech jsem spíše anarchista (nepravidelné vyjídání tabletek z plátíčka :D)

      Vymazat
  4. Nasrat, nasrat! tohle mě tak sere :D

    OdpovědětVymazat
  5. A ja som si myslela, že som sama! :D
    Nenávidím, NENÁVIDÍM, keď séria k sebe neladí. A špeciálne chrbty!

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: