sobota 7. února 2015

# Shopaholic

Geekshirts.cz - review

-SPONZOROVÁNO Z VLASTNÍ KAPSY-

Na http://www.geekshirts.cz/ měli do minulého pátku akci - triko za 190 Kč. (Teď je tam tuším jiná akce - triko zdarma = 2+1, 3+2, 5+5).
Jelikož si i moje sestra a její kamarádky(, jež některé jsou "geek" věcmi naprosto neposkvrněné *logika*) něco objednávaly, tak jsem se rozhodla obohatit svůj šatník o další tričko.

Kromě mnou vybraného mne zaujaly i tyto motivy:


Balíček byl objednán v pátek a dorazil v úterý - tomu se říká rychlost. A co, mi to dorazilo?
Tričko Schrödinger's cat. Pánské, ve velikosti M.

Tuhle velikost jsem si vybrala ZÁMĚRNĚ, a to z jednoho prostého důvodu - pánská trika jsou o takřka 20 cm delší než ta dámská (a při mé výšce mírně nad 180 cm, je mi tak akorát)...no a pak M, protože jsem si nebyla jistá poměrem obvodu prsou/pasu/boků.
Do motivu jsem se zbláznila, a tak jsem ráda, že ho mám...a oceňuji osoby, kteří ho chápou.
Samotný motiv je opět taková "nálepka", takže jsem zvědavá, jak dlouho bude žít než popraská.


Už od dané firmy tričko mám (dámské, byl to dar) a jde vidět, že s materiálem se polepšili, tak budu doufat, že to Kočka přežije trochu delší dobu :).

Máte něco z geekshirts? Využili jste této "akce" nebo hodláte využít nějaké další? Líbí se Vám tamní motivy?

2 komentáře:

  1. Já chtěla v té poslední akci trička s kočičími motivy, ale po návratu z Pragoffestu už nebyly :( musím si počkat na další :D Zatím jsem si objednávala geekovská trička jen z teevillain, protože True Detective :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tož o akci jsem nevěděla, ale už jsem tam několikrát našla něco, co mě zaujalo... tak třeba zase někdy :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: