pátek 6. února 2015

# Loužička slov

Opožděná novoroční statistika

Aneb už druhý rok si píšu a Vy to druhý rok čtete....(někdy bohužel, někdy bohudík...za jakékoliv reakce jsem prostě vždycky ráda :)).

Jaký byl rok 2014 na tomto blogu?

K dnešnímu dni došlo k 18 216 zobrazení, což je o 1 000 víc než loni. I když to není moc, tak když si uvědomím, že jsem dva měsíce nepsala, je to mnohem lepší.
Největší návštěvnost se udála v lednu 2014, kdy došlo k 1 891 zobrazení (o 2 více než v loňské nejvyšší návštěvnosti :D).
Průměrný počet zobrazení na den vychází na cca 50.

Napsala jsem 105 článků, což je o 79 méně než loni :(, které byly okomentovány 709 komentáři, což je rovněž o 300 méně než loni.

Top 5 nejčtenějších článků za celou dobu (2 roky) je:
1) Sněž-ítko s počtem zobrazení 789.
2) Návod na škrobení spodničky - 581 zobrazení.
3) Jak jsem podpořila hnutí Hare Krišna - 540 zobrazení.
4) 2P pijeme a padáme - což mě fakt fakt překvapilo :D:D:D - 335 zobrazení.
5) Děvčátko se sirkami - 240 zobrazení.

Pozadí blogu prošlo jednou změnou, a to změnou "tapety". Ta momentální se mi líbí více, dala mi více (ehm celou noc "programka"), více mě vystihuje a snad se nezmění. Jediné, co mě štve je, že se fakt debilně zobrazuje na tabletu.

Opět došlo k úpadku mého pravidelného psaní, tentokrát v rubrikách Zprávy ze světa K.F. a Jen počkej zajíci. Zatím nevím, jestli je obnovím, a jestli je chci obnovit.

Zas a znovu si říkám, že nepřestanu psát, určitě mě zase chytne nepsavost, ale nemám zatím žádný podstatný/nepodstatný důvod přestat psát. (Asi, že nejsem tak známá, neukazuju všechno, nemám moc haterů a stalkerů a tak :)).

Tento článek bych zakončila větou z mého oblíbeného černobílého filmu "Mravnost nade vše!" :D


A taky....díky, že jste! :)


2 komentáře:

Pravidelní čtenáři

For English, press: