úterý 3. února 2015

# DIY # Swap

Craft/Tvoření + craft swap

Před měsícem jsem se rozhodla vyhlásit swap na téma Vyrob si sám. (Paradoxně jsem poté zahlédla další swapy s tímto názvem, ale asi někdo nepochopil, že "vyrob si sám" je "příkaz", protože dané autorky swapů chtěly vyměnit již hotové vlastnoruční výrobky.)

Na swap se mi ozvala Danfika, napsaly jsme si pár zpráv, shodly se, že zvedneme cenu na 300-350 Kč, a včera mi přišel balíček od ní. Bylo to jedno velké překvápko...


Po rozbalení papírové krabice na mě vykoukla tahle úžasná plechová krabice. Zase jsem měla tendenci křičet radostí :D.
Ale pak jsem se zarazila a říkám si, vždyť já ji nepsala, že mám ráda plechové krabice a na blogu to taky před odesláním ještě neviselo....
A tak si čtu dopis, a hle! Já jsem již swapovala s její dcerou :D (pokud si vzpomínáte na Francouzsko-severský swap), které jsem o krabicích říkala.
Jak bylo řečeno v pohádce Lotrando a Zubejda: "Svět je malý a o náhody tu není nouze..."

Po otevření krabice na mě vybafla spousta předmětů, které jsem si moc přála (a znovu tu bylo TO křičení...).
- Smršťovací folie do tiskárny.
- Stříbrnou a zlatou barvu na textil.
- 3 stuhy
- Spousta malých potažených knoflíčků
- Dekorační zvířátka
- Nalepovací krajky

Jako bonus jsem pak dostala handmade záložku do knihy.



Po obdržení balíčků jsem se rozhodla si trochu udělat pořádek v mém craft materiálu. Hlavně tedy v tom "sypkém". Barvy a lepidla jsem neprohrábávala.
K dnešnímu dni se v mé skříni tedy hromadí:
1) Látky, ze kterých finálně nejspíš využiju jen proužkovanou a vínovou. (Na lolita sukně :D.)


2) Umělé kytky, které věčně spotřebovávám, a má jich v následujících měsících dojít ještě hodně moc.


 3) Krabice s komponenty, fimem a lodičkami, které čeká zpracování na lodní headdressy.

Urgentně potřebuji nafukovací skříň.
Urgentně potřebuji víc materiálu :D.
Někdo mě nejspíš urgentně zabije a nebo se tím sama nechám zasypat. :D

Napište mi, kam schováváte věci, když už není kam? Popřípadě, jak to řešíte Vy, craft-maniaci?

Ani se tak nebojím té spousty věcí jako té spousty, která z toho vznikne a je ještě hůře uskladnitelná :D.

Přeji pěkný den :)

9 komentářů:

  1. Už jsi swapovala s její dcerou? To je neskutečné! :D Krásný balíček, ty knoflíky jsou k sežrání :)

    Já mám naštěstí na své koníčky hromady místa, protože jednak můj obrovský pokoj, za druhé mám čas od času uklízecí a vyhazovací náladu a při těchto příležitostech tak vytvářím spoustu volného prostoru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že to není pravda :D taková shoda náhod :D. Knoflíčky jsou zatím jediné, na které mě nenapadá přímé využití...takže to bude improvizace.
      Neříkej 2x, ať se k tobě nenastěhuju :D. Samozřejmě kvůli dostatku místa ne kvůli tomu, že bys měla vyhazovací náladu :D

      Vymazat
  2. Já mám sice k dispozici byt 3+1 (ok, ve dvou pokojích bydlí spolubydlící), ale stejně mi místo na craft materiál nestačí. Abych si v tom udržela vůbec nějaký přehled, tak mám krabičky. Spoustu krabiček. S úhledně popsaným štítkem. =D A v nich všechno pečlivě roztříděné do pytlíčků dealeráčků. =D
    Mě se zase moc líbí ty nalepovací krajky, tady v Čechách jsem to ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A krabičky máš papírové/kartonové/plechové? Popřípadě kdybys měla tip na to, kde koupit či jak je vyrobit :).
      Strašně se teď stydím za postnutí toho mého "bordelu", když, jak píšeš, to máš tak hezky uklizené :D.
      Tyto krajky jsem taky ještě neviděla - navíc, když jsou takové "semišové" :)

      Vymazat

  3. Ahoj :)
    úžasný balíček :-) nejvíc se mi líbí ty nalepovací krajky ♥♥♥ to muselo udělat velikou radost

    Když tak mluvíte o místě, bydlela jsem v bytě a nevešlo se mi to tam, bydlím už v baráku a světe div se...přijde mi, že se mi to tu nevejde víc :D ...se z toho zblázním :D (naštěstí asi od jara budu mít svůj ateliér a budu moct dáááál expandovat :D )

    u mě je asi problém, že nic nedokážu vyhodit :D

    ( http://lady-limon.blogspot.cz/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,
      jsem ráda, že se balíček líbí :) Úplně mě to láká jít do toho znovu, ale kde najít správnou osobu...?
      Já tedy bydlím jednou nohou u rodičů v rodinném domě v "mém" pokoji ...a druhou bydlím v 1+1 s přítelem...Bohužel hlava, která má plno nápadu je bezdomovec, kterému se rozutíkaly nožičky. Nemůžu si vlastně dovolit něco skladovat v domě a něco v bytě, protože nikdy nevím, co kde v jakou chvíli budu potřebovat.
      Kdepak se bude ateliér nacházet? :)
      Ten problém má můj přítel taky :D a taky má nutkání tvořit...pak to tak všechno dopadá :D.

      Vymazat
  4. Od té doby, co mám postel s úložným prostorem, jsou všechny craft věci tam,...ale stejně mi zůstaly tři velké krabice dalšího materiálu a další dvě s látkami a stužkami a šňůrkami a... ugh. Není to kam dát! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postel s úložným prostorem mám taky! Ale tam jsou po většinu času peřiny, časopisy, které sbírám, hromada materiálů ze základky,střední a vysoké :D a taky nějaké pozůstatky vzpomínek z předchozího vztahu. Takže tam to bohužel nedám :(
      Hele kdyby ses chtěla podělit, tak jdu do toho :D ...hlavně stuhy :3

      Vymazat
  5. Povyházela jsem staré sešity a papíry ještě ze střední a pak z bakaláře a dala jsem to do zásuvek, které se mi tím uvolnily :-D Ale máš pravdu, mnohem více místa zabírají pak hotové výrobky!

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: