pátek 30. ledna 2015

# Shopaholic

Proč nebude Lolita wardrobe post?

V lednu jsou lolita blogy zaplněné fotkami šatníků, loni jsem se do toho také odhodlala, letos to nečekejte.

Důvody:
1) Fakt se mi nechce všechno vytahovat a pak zase cpát do skříně.
2) Nechce se mi ani hledat vhodné světlo, kterého střídavě skoro vůbec není.
3) Stejně bych určitě na něco zapomněla.
4) Můj šatník se moc nezměnil.
5) Pravidelně tu stejně postuju většinu věcí, které přibývají.

Jediná zásadní změna proběhla ve změně kabátu. Momentálně ke všemu (nejen k lolita hadříkům) nosím můj nový tmavěmodrý kabát z Topshopu.
A čerstvou novinkou v loli šatníku je...

sukně Porcelain Doll z tolik oblíbené Kávičkové kolekce.

Zakoupená za 160,- od Kůzlete.
Již oslavila první úspěchy a to na zkoušce z Psychopatologie, o které jsem psala dříve.

Víc než na hotové výrobky se však zaměřuji na látky. Začínám pomalu vypadat jako sklad. Tak snad to, co nejdříve nějak využiju. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: