sobota 24. ledna 2015

# Loužička slov

Kdo jsem, jak se mám, co dělám...

aneb takové malé shrnutí poslední doby.

Učím se....jako maniak
...PSYCHOPATOLOGII! Jak výstižné. Nicméně jsem se jí tedy doučila a naučila správně. Teď už jenom zmáknout opakovanou zkoušku z Genderu (to mi by čert dlužen).
A sem tam se za to odměním.
Ehm sem tam....trochu trpím oniománií (jo to je pojem z psychopatologie :D). Koupila jsem si zase nějaké knížky -_-. Zase jsem je nechala u rodičů a zase si stěžovali. Mimochodem to byla Angelopolis, která už není tak dobrá jako její předchozí díl Angelologie, ale musím prostě mít celý příběh. Prostě MUSÍM!

Taky se odměňuji prostřednictvím ebay,  i když nepřímo, protože zkupuju komponenty na můj další "projekt", který jsem (vůbec ne egoisticky :D) pojmenovala po sobě.


Fragile Figurine
Na FB stránkách můžete najít několik málo věcí, které jsem vyrobila. Pokračování bude po zkouškách, ....tedy po Genderu! V hlavě je hromada plánů a mám nejednu motivaci na jejich dokončení. :)

Komponenty mi snad také dojdou skrze jeden swap, který jsem zorganizovala s další tvořilkou.
Momentálně mám rozjeté ještě další 3 swapy - Harry Potter,  Star Wars a vanový (protože jsem se fakt zamilovala do blbovin do koupelny :D).

Když mám čas a zrovna neswapuju, nekupuju knihy nebo je nečtu a slepě nečumím na FB, tak koukám na seriály.

Hlavně na anime - za tohle zkouškové jsem viděla rekordní počet středoškolských anime :D.
A pak taky na 10. řadu Sběratelů kostí.
Mám v plánu koukat na seriál Hannibal až si můj čerstvě zadaný kamarád Schauma udělá na mě čas (, protože někdy prostě potřebuju koukání s někým jiným než s přítelem... :D).

Snad konečně kouknu na filmy jako Grandhotel Budapešť a Kouzlo měsíčního svitu.

Byla jsem na Hobbit 3 a nemám k tomu slov.
Taky jsem byla v Brně, protože má Dear Sith  odjíždí na studia do Litvy, kde byla párty. Taky jsem v Brně byla za mou polskou kamarádkou Aniou, na kterou jsem po mém "studiu" v Polsku nezanevřela.

Do Brna se opět chystám 7. února na Geek lolita sraz. Jestli vše dopadne, jak má, a já doufám, že ano (mám koupenou jízdenku), tak se tam třeba uvidíme. Doufám, že věříte v Sherlocka! <3


Týden na to budu mít velmi zabitý. Nechala jsem se děvčaty ukecat na filmovou premiéru 50 odstínů šedi, poté jdu na Škraboškový ples ze střední, poté máme anti-valentýn home party :D (, i když stejně si s Drahým něco dáme :D) nu a nakonec je 15. února Restaurant Day Ostrava IV., na který se nehorázně těším, protože hromada kvalitních jídel a cenu si určuje "ochutnávající".
Tohle je tak trochu past na každého člověk, kolik dát, aby to nebylo málo?

Napište mi, jak se máte teď Vy? Co čtete? Co jste si koupili nebo teprve plánujete? Hodláte jít plesat nebo na nějakou jinou společenskou akci? Swapujete? Pochlubte se! :)

7 komentářů:

  1. Hannibala a Grandhotel Budapešť můžu jen doporučit :) A mrzí mě, že v době Geek srazu budu v Anglii, strašně jsem doufala, že nakonec bude v jiný datum...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem Budapešťa našla online jen s českým dabingem.... Adrien Brody nadabovany Václavem Vydrou???? to byl teda zážitek....

      Vymazat
  2. Wow, nestačím se divit, co všechno stíháš :)) Jak ráda bych měla teď ještě nějaké zkouškové, abych se dostala k tolika zajímavým věcem :) Možná bys pak mohla i sepsat, na jaká anime ses dívala, já minulý víkend načala zimní sezónu a nějak nevím, jestli má vůbec cenu se k tomu vyjadřovat, ale možná během týdne i něco spíchnu :)

    K Sherlockovi jsem se zatím taky ještě nedostala, snažím se vybírat si kratší série, aby byla nějaká reálná šance, že je vůbec dokoukám (i když už teďka ani nevím, kde jsem skončila v Borgen).

    Jinak přeji hodně štěstí u zkoušky z genderu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíhám to tak, že nestíhám psát články na blog :D ono to není ale zkouškovým...takhle je to prakticky pořad, protože ještě 4x týdně dobrovolničím :D takže žádné volno. Nad seznamem pouvažuji :-) ale jsou to aspoň dle mé zbishikované kamarádky samé známé.... Z nové sezóny mě fakt nic nenadchlo a u školního anime jsem se dokonce vyděsila :D
      Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Milujem Andersonove filmy♥ Akurát sa chystám na Life Aquatic, tak uvidíme či to bude také dobré ako tie ostatné čo som doteraz videla.
    A strašne ťa obdivujem, že toho toľko stíhaš!
    Kde hľadáš ľudí na také super swapy?? HP swap! To potrebujem k životu :D
    A dúfam že potom napíšeš článok s veeeľa fotkami z geek zrazu, som veľmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Swapy na Swaplace.com :-) ....Se slečnou jsme se Havraspárově našly, tak jsem zvědavá, jak nám to dopadne :-) . Upřímně nevím, kolik fotek pořadím, cestují teď hlavně s tabletem se špatným rozlišením....ale určitě napíšu článek a taky o těch swapech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Go, go Ravenclaw! :3 Už strašne dávno plánujem HP themed outfit, akurát k tomu stále nebola príležitosť akosi...A nejaká Taobao značka nedávno vydala HP print (výšivku), ale akosi som (zase) nemala peniaze a zmeškala rezerváciu (ako inak :D).
      Budem sa teda tešiť na článka a fotky(nevadí že nekvalitné :D)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: