pátek 2. ledna 2015

# Fragile Figurine # Loužička slov

Co jsem dostala na Vánoce?

Letos nebyly Vánoce nijak extra dárkové, a tak tohle bude extra krátký článek.

Od našich jsem dostala minimum věcí, za to větší finanční hodnoty. Po mých strastech s notebookem jsem si přála extérní harddisk, abych mohla mít zálohu, kdyby něco. Taky jsem dostala černé pyžamo s Myškou Minnie a s lítostí mi bylo řečeno, že jsem mohla mít Star Wars pyžamo, ale bylo by na mě moc velké. (Naši se překonali, že je vůbec napadlo, že by mi mohli koupit něco, co je v mém zájmu.) No a pak od mamky maličkost - žirafí naušky.
Sestra mi koupila, co jsem chtěla a vybrala si :D. Což v překladu znamená:
Tyto plyšové parůžky z dětského zboží v Lindexu:

(A já se mohla konečně s něčím takovým vytasit k lolitě, spolu s ultra jelínkovským mejkapem viz.
 )

A ještě mi darovala brož, kterou jsem si sama musela objednat z fler.cz od BramboO, ve tvaru a designu origami lištičky. (Navíc jsem ještě objednala brož origami králíčka pro Ely, o které si můžete počíst u ní na blogu.)
(foto ukradeno z fler.cz profilu BramboO)

A pak tady byla jedna událost, pořádala jsem Vánoční party pro přátele a všechny donutila přihlásit se do Vánočního skřeta, což byla variace na lolitovskou Vánoční vílu. Bylo naprosto kouzelné pozorovat své přátelé, jak si otvírají dárky a jsou za ně rádi. (Díkybohu se mi povedlo vážně zajímavě roztřídit skřety a obdarované.) Od svého skřeta jsem dostala pečící plech ve tvaru medvídků, což se naprosto hodilo, protože ten samý den jsem dostala i vánoční dárek od mého Drahého. Byl jím Méďa, mé toužebné přání z dětství a puberty, kdy všichni dostávali velké medvídky. Konečně ho mám a myslím si, že nám to spolu sluší. *_*

Napište mi, co pěkného či vytouženého jste dostali na Vánoce Vy :)

2 komentáře:

  1. Parůžky ti moc sluší, jsi krásný jelínek~
    A lištička je taky bezvadná. Ale prostě můj králík je nejlepší O:)

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi parůžky vypadáš roztomile :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: