středa 31. prosince 2014

# Knihy

Má první Challenge

Na vinted.cz se stále diskutuje o nějakých cvičících výzvách, 3. prosince jsem se od kamarádčina fousku dozvěděla o Instagram prosincové výzvě a vůbec kolem mě probíhá spousta výzev....Ovšem nejevím nijak zájem. 
Nemám ráda, když mi někdo "přikazuje", co mám dělat. "Tenhle den udělej tolik takových cviků, vyfoť si knír, apod...". Nyní ale nejspíš udělám výjimku, a to jen proto, že mým soupeřem bude můj Drahý, rovněž knihomol :D. (Poslední večery trávíme jako staří manželé :D...každý se svou knihou, zachumlaní v naší posteli s panem Méďou a androgynním Kotětem uprostřed.)

Možná mě ještě na této výzvě baví fakt, že může má fantazie pracovat na plné obrátky a vybrat si různé knihy. 

Např. "a book with magic" - pro každou osobu znamená "kouzlo" něco jiného, stejně tak jako romance apod.

Jedinou mou obavou je fakt, že to nebude roční výzva, ale pouze několika měsíční :D. Možná pokud se rozhoupu a pokud by byl zájem, tak Vám sem tam napíšu, které body jsem splnila, jakou knihou je zaplácla a proč :)

Jdete do toho s náma?

3 komentáře:

  1. Ohooo, ľúbim knižné výzvy, asi do toho idem! Len nezaručujem, že výzvu aj splním - väčšinou ich iba tak načnem nadšene a nedokončím. :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu tak za rok zrekapituluješ to, co jsi přečetla a třeba zjistíš, že jsi výzvu bez větší námahy a snažení splnila :D. Budu držet palce! Snad se pak také svěříš, co že jsi to přečetla :)

      Vymazat
  2. To je lákavé, možná se do toho taky pustím.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: