pondělí 22. prosince 2014

# Shopaholic

Nekonveční vánoční jarmark

Po více než měsíci jsem ZPĚT. Děkuji Vám, že jste mě ještě neopustili. Důvodů, proč jsem nepsala bylo více..hlavní byl fakt, že jsem nestíhala svůj život, a tak se budu snažit Vám to teď vynahradit a zpětně napostovat články, které mám rozepsané v počítači (Akicon, Koprcon, knihy, nákupy, swapy, apod.)

Dnes se ale budu věnovat události, která se konala včera - neděle 21.12.2014 - v Cooltouru v Ostravě a já se jí mileráda zúčastnila.

Už více než měsíc dopředu se na FB události objevovaly ochutnávky výtvarníků/designérů, kteří zde budou mít stánek, a tak můj první kup byl takřka promyšlen....

Stal se jím porcelánový kočičí prstýnek. Prstýnky nenosím,na ruce mi vadí -> nechci ani snubní, ale tenhle byl....jako já. (Poslední dobou se chci více projevit i v oblékání a začínám detaily.)
Vyrobila ho Porce, kterou můžete najít na FB i na fler.cz. Musím říct, že je moc milá a ochotně mi na všechno ohledně prstýnku odpověděla. Pokud nemáte rádi kočky, ale třeba máte rádi psy, určitě se podívejte na její porcelánové psí brože, které jsou také moc pěkné, ale v době mého příchodu byly již vyprodané :(. Cena prstýnku byla: 350 Kč.

Můj úlovek byl na delší dobu "poslední". S přítelem a kamarádem jsme se rozhodli projít další patra. Ti dva si šuškali něco o tom, že jak to tam vidí, jsou rádi, že nejsou holkama :D...bylo tam opravdu hodně věcí zaměřených na ženy a děti. Strašně málo neutrálních předmětů či směrovaných na muže.

Poslední věc jsem si koupila až úplně nahoře, odkud Vám nabízím pohled do "mezipatra".
Tou věcí byla větší taštička, kterou používám jako obal na tablet, od značky PanMon, která je jaktak pozoruji docela dost oblíbená. (Pokud znáte zlínský obchůdek s originálním oblečením Faerie, tak i tam můžete potkat jeho výrobky.)
Kousek oné taštičky můžete vidět na této fotce, která je již z workshopu japonské vazby, na který jsem prostě musela! Vyrobili jsme si moc pěkné diářky. V hromadě papírů jsme si měli najít, jak bude vypadat obal toho našeho. Kamarád si vyrobil diář s úžasnou impresionistickou malbou a já jsem dala přednost těmto rádoby vintage ostravským novinám s Prodanou nevěstou.

Závěrem bych ráda ještě poreferovala o mých malých objevech.

RetroShopa - Zrecyklované vintage, retro oděvy. Přešité, přišité....na webu toho nemají tolik, co měli na jarmarku a opravdu to stálo za to. Já mít menší....poprsí, tak si tam koupím většinu neotřelých věcí. Zaujali!

Owi -  našla jsem v jejich stánku malý, maličký, malilinkatý náznak něčeho opravdu originálního. Zpětně to na žádném jejich profilu, ať už na Fb nebo fler.cz neumím dohledat. Mezi tou hromadou věcí z filcu jsem objevila "náramek" na suchý zip, ušitý z kusu no name látky a prošitý velkými a malými perličkami. Měl potenciál! Bohužel neměli dva, abych si je koupila k mému lolita oblečení na každou packu. Také lituji, že jsem si tenhle skvost nezdokumentovala.

KPsalon - to (pro mě) nejlepší nakonec.... Hned po tom, co jsem si zakoupila prstýnek, prohrabala se RetroShopou, mě zaujalo další oblečení na stojanech. Zahlídla jsem totiž velmi populární vzor, který se poslední rok objevoval na lolita sukních, a tak jsem šla očíhnout, kdo z těchto "obyčejných" látek šije. Překvapila mě moc milá (řekla bych slečna, ale s velkou pravděpodobností je to již paní) dívka, která mí pochválila mou lolita Vader sukni a se studem jsem jí ukázala mou úděsnou ale za to mega puffy spodničku. Zároveň se svěřila, že dává přednost českým látkám a má zálibu v jejich sbírání...nejen těch nových, ale i starých, které se již nevyrábí. Naprosto mě její osobnost, ale také vzhled, okouzlil a já jsem si moc pěkně zašvitořila o látkách, sukních a obecně švadlenkách.
K tomu, co šije - mě samotnou zaujalo pouze několik kousků. (Dala bych přednost více vintage věcem.) A nejvíce mě zaujalo její samotné oblečení. Přesně takový styl se mi líbí, škoda jen, že jej opět nemám zdokumentován. :(

A úplně nakonec....pár neutrálních výrobků...

4 komentáře:

  1. Hodně zajímavá akce, bývá to každoročně? :)
    Kočička je parádní! Zdá se být hodně tlustá, nevadí ti na ruce? :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, každoročně :)
      A nevadí mi, protože ten materiál je naprosto skvělý - hladký, kluzký, příjemný, chladivý. Kdyby to byl tlustý kov nebo dřevo, tak by mi to nejspíš vadilo.

      Vymazat
  2. Aach milujem takéto akcie! A ten prstienok vyzerá naozaj skvelo, aj keď ja by som ho asi veľmi rýchlo zničila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je miluju, bohužel většina je v Praze a v naprosto nevhodných termínech :(
      Upřímně doufám, že mi vydrží :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: