středa 19. listopadu 2014

# Knihy # Shopaholic

Knižní KAUF roku!


(Článek vydatlován po dvou hodinách na tabletu.)

Musím se s Vámi podělit o mou novou knižní radost. Tedy....3 radosti a kousek. :D Ukecala jsem se na knihomolský swap a v rámci toho jsem musela nahlédnout na nějaké knihkupecké stránky. Což jsem jistě neměla dělat.

Dostala jsem se na knihcentrum.cz, jelikož jejich pobočka je k mé mini rodné vesničce (a stále místě trvalého pobytu) nejblíže, a našla jsem v levém sloupečku jejich nabídky Knižní bazar.

Hned mě napadlo, co to asi tak je a můj tip byl správný! Jedná se o knihy s poškozeným obalem - méně nebo více. Nevýhodou je, že není nic detailněji popsáno (a neodvážila jsem se je uhánět ve skladu pro fotky), takže jediným východiskem bylo, si je prostě objednat.

Objednala jsem v neděli 16.11.
A na pobočku KNIHCENTRA byly doručeny 18.11.

Co bylo v balíčku a jak moc byly knihy poškozené?

1) Kathy Reichs - Omnibus (Ďáblovy kosti, 206 kostí a Pavoučí kosti)

Poškození bylo označeno jako větší. Projevuje se ohnutými rohy ve vrchní části vazby a natrženou obálkou.


Cena: 51 Kč (Původní cena: 250 Kč)

2) Kathy Reichs - Omnibus (Osudová cesta, Vážná tajemství, Divoké kosti)



Poškození je rovněž větší, ale tedy o dost než to předchozí. Zde je již více potrhaná a pokrčená obálka.


 Nicméně po sundání obálky, vypadá kniha také skvěle. Takže to ani nijak více nevadí.

Cena: 51 Kč (Původní cena: 250 Kč)
3) Jonas Jonasson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel


Také nesl označení většího poškození, ale kromě nepatrného pokrčení na obálce a trochu odřené pevné vazbě, jsem nenašla nic většího.



Cena: 100 Kč (Původní cena: 349 Kč)

Tohle je, jak už je v názvu řečeno, prostě můj nejlepší Kauf roku! Určitě neváhejte a koukněte taky na stránky knihcentrum.cz :)

9 komentářů:

  1. Podívej se na AZ knihy, mají tam sekci poškozených knih (poškození je opravdu minimální, nám jedna kniha přišla úplně nová), ceny jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem koukala a taky na dumknih.cz (Kanzelsberg tuším), ale nic mě tam nezaujalo.
      Knihcentrum má asi rozšířenější nabídku - např. teď tam jsou Muži, kteří nenávidí ženy a ještě jeden díl z té samé série. Nebo hodně pod cenou Jo Nesbo.

      Vymazat
  2. To je opravdu zvláštní představa "většího poškození" :D
    Každopádně, skvělý tip, už to tam procházím a hned jsem našla něco, po čem mé srdce touží. Akorát jak si k tomu člověk vždy přičte i to poštovné, už mi to zase jako tak vynikající koupě nepřijde :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poštovné? Prostě to zaplať převodem a vyzvedni si to v nějaké prodejně Knihcentra :). Neplatíš nic navíc.
      Nebo dobírka na tu prodejnu stojí o 30 kč navíc (to jsem měla já) a dohromady mě to se vším, co jsem kromě poškozených knih koupila, stálo 290 Kč. Nicmoc.

      Vymazat
    2. Nejbližší mám v Ově a to mě cestovné vyjde cca na 60 Kč, čili stejně jako poštovné ^^'
      To je opravdu krásná cena :)

      Vymazat
    3. No tak bych ti to vyzvedla :) a pak bych ti to předala na Vánoční party (na kterou se určitě vykurýruješ) a tím pádem ušetříš jednu cestu do Ovy :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tebe zachraňuje už jen to, že nemáš peníze teď (nebo to aspoň tvrdíš :D)

      Vymazat
  4. Jdu tam! XD Sice vím, že nemám utrácet, ale ještě pořád jsem nesehnala všechny knížky, co chci. XD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: