neděle 9. listopadu 2014

# Festy a cony

ODPAD Film Festival

Malá vsuvka pro začátek - můj noťásek je momentálně na transplantaci krve, takže se ještě report krapet odkládá :D

Místo něj tady máme malou pozvánku(, kterou jsem jako jedinou schopná vydatlovat na "náhradě") na netradiční filmový festival, který proběhne tuto středu a čtvrtek v kavárně Stará Aréna v Ostravě.

Tento filmový festival se jmenuje ODPAD film fest a již podle názvu můžete hádat, o čem bude. Ano! O takřka eFkových filmech (dle hodnocení A-F) a také o "wtf?" filmech. Mimo promítaní můžete ale vidět i vystoupení kapel, solistů, dokumentaristů a přednášky.

Konkrétně ve čtvrtek se pak můžete setkat se mnou v 20:00. kde budu re-freshovat již vzniklou přednášku Bizarnosti japonského filmu.

Kompletní program můžete nalézet na jejich oficiálních FB stránkách. Nebo zde :)

Vstup je na oba dny 120 Kč nebo  na jeden den 80 Kč. Vstupenky lze sehnat ve Staré Aréně na Masarykové náměstí v Ostravě.

Snad se uvidíme :)

4 komentáře:

  1. Škoda, že to mam do Ostravy přes celou republiku :/ u nás v Plzni je momentálně taky festival filmu, ale program mě nijak nezaujal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký je tam filmový festival? Má nějaké specifické téma? Ačkoli to máš daleko do Ostravy, tak třeba na FF v Karlových Varech to máš blízko :)). Tam se třeba moc obyčejných smrtelníků - já- nedostane.
      Nicméně bych se mohla dostat na Letní filmovou školu v Uherském Hradišti, kterou mám podstatně blíž, ale tam jsou vždycky zajímavé termíny.
      Co je prý ještě dobré, je festival filmu v Košicích v létě, ale to je pro nás obě daleko :D.

      Vymazat
  2. V Praze máme tradiční Festival otrlého diváka, byla jsem na něm sice jen dvakrát, ale pokaždé to stálo za to :) se svými známými jsem pak měla ve zvyku pořádat "víkendy blbých filmů", kde jsme si obvykle vybrali nějaké tematicky související perly a mučili se celé dlouhé hodiny. Vždycky to stálo za to! :)) Myslím, že i tady se budeš bavit ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost obdivuji, že u Vás se to jmenuje více kultivovaně :D.
      Na něm jsem ještě nebyla a vlastně jsem ani nebyla na filmových večerech, které roky pořádal v Ostravě ODPAD klub (film fest je spíš takové vyvrcholení). Ale někdy v prváku, když jsme s kamarádkou založily na FB FIlmový klub vysokoškoláku, jsme si taky libovaly v totálních odpadech :D Kdysi jsem to byla schopná dokoukat, teď už je to horší :D. Asi jsem dost vymazlená dobrým vkusem a dobrými filmy.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: