čtvrtek 5. února 2015

# Shopaholic

Porcelain Doll - Lucky Pack

Minulý týden mě napadlo si zkusit objednat Lucky pack z obchůdku Porcelain Doll. Učinila jsem tak 30. ledna a dnes 5. února mi balíček dorazil poštou (samozřejmě doporučeně) domů. :)

Je to střední LP s doplňky, který by měl obsahovat min. 3 ks doplňků ve dvojnásobné hodnotě. Pro své účely jsem si vybrala jeho Classic verzi. :)



Nakonec jsem v balíčku měla kousky čtyři.

Obrovskou mašli do vlasů, která mi udělala nehoráznou radost a 100% ji využiji.
Set - náhrdelník + naušky, který mi také udělal radost a na 100% ho využiji. (Bohužel na jedné naušce chybí špuntík a náhrdelník přišel tak trošku s rozcupovaným zapínáním, což je chyba nekvalitního komponentu -> již jsem s takovým šperky měla a bohužel se rozdělávaly i při běžném nošení :( )
Vějířovou brož, která je i na mě dost bizarní a zatím nevím, k čemu bych ji nosila...ale budu se jí snažit najít nějaké využití.
Síťované bílé punčochy - ty půjdou dál, protože jsou na mě (žirafí lolitu) moc malinké. 

Nakonec jsem spokojená, protože je to nová zkušenost, a taky jsem dostala dvě věci, které maximálně využiji. Navíc jsem z té jedné opravdu moc moc nadšená a říkám si, že bych mohla začít nosit víc mašlí do vlasů.
.
.
.
.
Obecně strašně miluju doplňky do vlasů. Což jde vidět i na mé stránce Fragile Figurine, kde nově přibyl Sherlock headdress na sobotní Geek lolita sraz ....Moc se těším *_*

Napište mi, mí drazí čtenáři, jestli také zvažujete koupi LP od Porcelain Doll či jste si jej už zakoupili? Také mi můžete napsat, o jakých dalších LP jste letos uvažovali či si zakoupili :)


4 komentáře:

  1. Teda, dostala jsi opravdu moc pěkné věci! Já se musím přiznat, že jsem si LP od PD kupovala 3, jeden s oblečením a dva s doplňky. Mám totiž na luckypacky docela velkou úchylku :D
    A ten sherlockovský headdress je boží *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj článek jsem už taky viděla, úplně ti závidím ten bonnet (a to asi jen proto, že jsem ho na hlavě ještě neměla a nevím, jak velká hrůza by to byla...a nebo taky krása, ale spíš hrůza :D ).
      Nejdřív jsem taky uvažovala o všech LP, ale na mini doplňky jsem děsně vybíravá a na ten s oblečením...ehm..prostě by mi to bylo krátké :D.
      A děkuji :)

      Vymazat
  2. Mě by tedy nejvíce nadchl ten vějíř, připadá mi skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni o tom slyším prvně. A eshop Porcelain Doll mě také zaujal, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: