pátek 23. října 2015

# Arte # Fotošůt

Artehraní v Brně

Během mé druhé letošní dovolené, která se uskutečnila 2. týden v září a o které ještě napíšu, jsem dostala dopis z Masarykovy univerzity v Brně, ve kterém stálo, že ... MĚ PŘIJALI k celoživotnímu studiu Expresivní terapie se zaměřením na arteterapii.

Můj mini sen, za který dám strašné prachy (7 000,- /semestr + jízdné do Brna + cena za ubytování, pokud hodně smutně nebudu koukat na své kamarády), se mi pomalu plní, ale bohužel 'karma' zasahuje. A tak i přesto, že mám školu pouze 1x za měsíc (a prosinec a březen vůbec), tak se všechny cony až do AnimeFestu 2016 trefují do toho jednoho víkendu ze 4. Pápá Akicone, Koprcone, PragoFeste atd. :((

Aktuálně se blíží můj 2. víkend školy, a tak mě napadlo Vám napsat, jak vypadal ten můj první.

Začal vcelku pozitivně 2.10. dost brzo ráno. Nějakou nechutnou náhodou jsem chytla opravdu skvělý a luxusní vagón do Brna (na to, jaké hnusy tam jezdí)...byl tak skvělý, že mi to pravidelní cestující na trase Ostrava-Brno nechtěli věřit. :D

(ty sedačky!, ta zásuvka!, ten rozkládací stoleček!, utěsněná okna!)

Celou dobu si ke mně nikdo nepřisedl :3, a tak jsem se mohla fakt hezky rozvalovat...a vůbec jsem se necítila ani špetku divná (, protože SW není nikdy dost).
Vlak byl půlhodinu opožděn a já měla krapet nervíky, že nestihnu dojít do Tigeru, zajet do jedné zádele pro dárek za ubytování (čtěte RUM), a pak zajet do místa ubytování k mé Dear Sith, kde nás čekal mezinárodní skype hovor s naší kamarádkou v Austrálii. 
Toto pobíhání trvalo cca 2 a půl hodiny a já mezitím zjistila, že:
  • V OC Letmo chtějí za záchod 5 Kč.
  • Chlast se prodává na každém rohu.
  • Tramvaje jezdí cca co 5 minut.
  • Bytostně nesnáším, když tomu někdo říká "šalina".
  • Moje nervy mají hranice a jestli to dítě ještě jednou zařve "ať už jede!" (tramvaj), tak mu zakroutím krkem :3.
  • V Brně je prostě jiná mentalita.
  • Free wifi není skoro nikde.
  • Jezdí tam trolejbusy!
  • Nejlepší prodejna chlastu je v Brně-Řečkovicích.
  • Brno-Řečkovice jsou fakt prdel.
  • Z tramvaje si jde stopnout policajty.
  • Neexistuje přímý spoj z Avionu do Olympie, ačkoli jsou hned "pod sebou".
  • Většinou vůbec nejsou přímé spoje z místa A do místa B, i když spolu sousedí.
  • Takřka všude se dostanete přes Hlavák.
  • Tramvaje nečekají na busy.
  • V Brně existuje malá Sappa s Tamda foods marketem.
Hovor proběhl a mé šlépěje se vydaly na oběd do IKEY...Opět jsem po cestě a vůbec v průběhu "ikeování" zjistila pár dalších věcí, např. že:
  • Odpolední Brno je jedna velká zácpa.
  • Není nejlepší říct nahlas v autobuse, že nesnášíte Brno. (ty pohledy!)
  • V Ikei mají mražený jogurt 2ks za 35 Kč. (V Ostravě nemáme ani ten jogurt.)
  • V Avionu je houby, Olympia je daleko, ve Vaňkovce moc lidí...a chtělo by to vůbec něco, kde je "všechno" a ne tak roztříštěné.
Chtěla jsem si užít nějakou kulturu (výstava Secese v Letohrádku Mitrovských), ale kvůli vlaku jsem to nestihla, takže jediná kultura byla večerní jízda Šalinapubemu, kde čepovali StaroBrno a měly jsme v danou hodinu s DearSith po celou hodinovou jízdu tramvaj jen pro sebe.

Pak byl čas spát, protože ráno mi začínala škola v 8:30 (no fakt...v sobotu!).
Do školy jsem přišla mezi prvními a hned se seznámila s jednou paní z Ostravy. Překvapivě nás tam je z našeho kraje docela dost. Z největší vzdálenosti jezdí Slovenka pracující ve Švýcarsku. Celkově nás studuje kolem 40...všechno ženský. Hodně jich je ze sociálního oboru, někdo úplně mimo a chce něco v sobě objevit, a pak tam jsou lidé z umělky.

Po víkendu mám tak trochu smíšené pocity ohledně některých předmětů tohoto studia...ale! už vím, co budu psát za závěrečnou práci :D...příští rok. (Studium je 2-leté.)

Něco málo jsem dokumentovala v průběhu obou dnů...

(Jak se cítím ve společnosti.)


(Schody u ateliéru na pajdáku: "Večeře je udělaná, připravte si lžíci. Ondra chce přestat s koťátkama....)

(...se nemůže udělat. Chtěl je sníst a stáhnout z kože, keď v tom někdo zaklepal...)

( ...vrazit do úst..Koťátka..Ráno se nenávratně blíží. Hovno do kadibudky a do huby...)


(Máma bude hrdá, taky je to hovado, se sklony k incestnímu sexu. Ježíši! "Modlíme sa...)


(Hovno. Prdím na sexualitu.)

(Onanovat sám. Bez nohaviček a bez kondomu. Hluboce uspokojen se kochám...)

(...mi to zdechlo uprostřed styku. Rezignovaně jsem pohlédl na babičku...")

(Součástí onoho ateliérového bloku je výstava odkazující se na spojení umění s postiženými osobami.)


(Nejspíš jste to stihli už zjistit, pajdák má 2 koťátka.)

(Totálně zdechlé (já kvůli škole, DearSith nemocná) jsme si udělaly rum s colou a pustily Star Wars <3)


(moje aktuální nedělní pocity)

(miluju hromadění barev a "vyčnívající" obrazy...hell yeah impressionismu a jeho překrývání barev až do výčnělků...ovšem to už je jiné téma..ne toto.)

(jak se vymalovávají ostatní...)

(Celý víkend jsem měla nechutnou chuť malovat rukama...tak konečně.)

(Něco z areálu pajdáku...)

(Když polovina 'třídy' (, ve které jsem nebyla) mohla jít do keramiky a vyrobit si nádobu.)

Ňuf, takže za týden jedu zase do Brna. Tentokrát snad vyjde ona výstava Secese a taky chci kouknout na Legiovlak...a oběhnout pár obchodů :D
Docela se těším do školy, i když mít 10 hodin v sobotu (a 8 v neděli) je fakt masakr.

Aktuálně trpím podzimní depresí, která se snad zmenšuje a....tak se hodně věcí ještě uvidí. Purr purr.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: