pondělí 19. října 2015

# Festy a cony # Japonsko

Poslední MAniFest (2015)

Již někdy od května 2015 se řešilo, že letošní ostravský MAniFest bude poslední. O pár měsíců později se objevila informace, že to není tak úplně pravda. Nicméně MAniFest byl letos v tradičním provedení na tradičním místě (hospůdka "U Josefa" v Ostravě - Krásném Poli) opravdu naposled.

Několik bodů, které sice nestojí za vypíchnutí, ale já je vypíchnu :D:

  • Ve chvíli Zahájení byl na místě 1 jediný účastník.
  • Do Ostravy se nám vrátil Neko (pražský Binárek) a rozhodl se opět rozhodit sítě. Rozhazování probíhalo už v autobusu ze Svinova do Krásného Pole, kdy jsme vášnivě diskutovali nad faktem, že stejně (podle něj) je 8 z 10 žen bisexuálních a že nikdo (ani muži ani ženy) nemůže říct, že by na 100% nešel do stejného pohlaví. V autobuse bylo v té chvíli přesně 10 žen, a tak se ho ptám, které tedy dle něj jsou hetero..."třeba tamta babička" a on mi odpovídá "ne, ta je určitě bi". :D:D:D
  • V době, kdy jsem přijela - cca kolem 1? bylo v místě konání stále docela málo lidí a o hodinu později to nebylo o nic lepší.
  • Veve má fakt problémy žít s kočkou!
  • Na dámských WC je díra ve dveřích, na pánských chybí pisoár.
  • Edvinova přednáška  o Japonských úchylnostech byla jedna z nejhorších, které jsem kdy viděla. Úchylností tam bylo minimum, hodně věcí nebylo ani z Japonska (hell yeah Čína a USA). Lidi během těch 30 minut odcházeli, všichni se tvářili stejně....stejně hrozně. A ty gramatické chyby! Víte, co je vješák? O tom, že je sýrová koule Onigiri...radši pomlčím i zpětně se mi dělá zle.
  • Ve 3 hodiny přijel fakt nacpaný autobus plný lidí už něčím posilněných.
  • Noví majitelé hospůdky jsou příjemní jak prdel.
  • Schaumovi ujel autobus a stopnul si někoho za 10 Kč.
  • Většina holek nenašla v průběhu večera světlo na záchodech, a tak se vyčůrala po tmě.
  • Bílý alkohol "Piňa-colada" fakt je hnusné pití.
  • Vexta Jojo bonbony v zelené nejsou rozhodně špatný!
  • Letos byl nějak moc velký klid. A i přesto přijeli policajti a prý se nějaká holka opila.
  • Žádný zpívání Poupátka se nekonalo.
  • Něčí muffiny byly fakt dobrý.
  • Anime-kvíz mi přišel nějak moc lehký pro našich 6 hlav. Někdo to vyřešil zaškrtáním všech "béček". Drahý vyhrál komiks, já pokladničku Kokeshi doll.
  • Pan Pala letos nedorazil a nepoblil Čestmíra. Nedorazil ani Grek, Kabelavak, Lusi atd.
  • Promeškala jsem Oslavu narozenin conu, protože jsem se Krpolově procházela s jedním asociálním ožralkou, který zná všechny z chatu.
  • Na oné oslavě se nejspíš všichni dozvěděli, že za rok máme místo MAniFestu v Ostravě nový con... Conoslavu, kterého bude MAniFest jako programová linie součástí.
  • Richie chce mít 3 vagíny a 8 penisů.
  • Na dámských záchodech je pro dva lidi větší tma než na pánských.
  • Jeden z trojky hl. orgů od určité hladinky sprostě nadával...i mně.
  • Na to, kolik druhů alkoholu jsem vypila, mi vůbec nic nebylo.
  • V 1 jsme se ve 3 vydali na autobus, řidič autobusu nás na zastávce vyignoroval, a tak jsme šlapali do Ostravy pěšky.
  • Následující den byl....rozhodně zajímavý. :D

3 komentáře:

  1. To je jedno z nejzábavnějších shrnutí conu co jsem četla. A mám pocit, že Binárek je takový novodobý Silver. Všichni ho znaj a je snad všude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On byl původně 'náš' ..pak emigroval..teď je zase v Ostravě a zase hodlá emigrovat, protože tady už není tak cool a mladý holky ho tak nežerou, jak by chtěl...taky tu na to nejsou uzpůsobeny cony...že ano :D a tak musí být všude..

      Vymazat
  2. "Na dámských záchodech je pro dva lidi větší tma než na pánských."

    Toto je nejzajímavější bod. Asi nelituju, že jsem nešla, každopádně jestli se vytvoří nová slepenina všech Ostravských conů, ráda půjdu. :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: