středa 18. listopadu 2015

# Fragile Figurine # Shopaholic

She's alive!

To abyste věděli, že i když o tom už moc nekecám a po conech chodím spíš v geek trikách (Vader na Natsuconu), tak pořád lolitím.....pokud tomu jde tak říkat :D.

(Nastupuje kecání o tom, co je nového u mě a mého šatníku.)

Snad měsíc a půl mi trvalo zase vyrobit nějaké headdressy a 1 z nich měl větší popularitu než druhý.
Konkrétně to pak byla Sklizeň vína.
Ten jsem vyměnila s Kiki z Brna za čistě bílou sukni (classic uni) od Madame Muffin. Akorát dlouho čistě bílá nezůstala... :D

Docela dlouhou dobu jsem toužila po Guro lolitě, a tak jsem si ji konečně vyplnila. 
I když finální verze, kterou jsem použila na opožděný ostravský otaku Halloween (, který byl mimochodem sodoma gomora), zas tak loli nebyla...minimálně kvůli králičím ouškům by mě zhejtila alespoň 1/4 komunity. :D
Grády tomu v průběhu večera ještě dodal doplněk, který jsem si ulovila od kamaráda a jednou bych ráda obdobný k lolitě (nebo prostě k širokým sukním) nosila. :33 awww

Před časem mi také došel podzimní tmavě modrý loli kabát, který tam prodávala Clarissa (zn. Sleeping Beauty), ale bohužel po mém oznámení, že jsem na něm našla nevypratelné skvrny snad od vosku, stáhla jedinou pěkně vypadající fotku, takže ho vám neukážu.

S přicházejícími Vánoci jsem si musela jako většina komunity pořídit něco "echt", v čem se vyrazím ukázat na nějaký vánoční sraz (tentokrát jedu pouze na brněnský 5.12.).
Vánoce jsou pro mě synonymem domova a pohody, i když pohoda u vánočního stolu u nás doma moc nevládne :D. 
Pro tyto Vánoce a nejspíš i další jsem si koupila šaty ušité Anasis :3 Kárované věci jsou letos prý v modě, takže jsem se trefila :3

Stály mě 600 Kč. V balíčku přišel i pěkný náhrdelník s modrými perličkami. Barva šatů odpovídá těm na druhé fotce.
Aktuálně se rozhoduji, co si k nim vezmu. Zda moji punkovou muchomůrkovou čelenku (handmade)...
... nebo "cesmínový" věneček (rovněž handmade).
Dnes ráno mi došel další doplněk. Haha je listopad a mně dojdou sluneční brýle...nicméně já je objednala kvůli tomu, že jsou tmavé. 
Jednou prostě Burton lolita bude! Bohužel momentálně kvůli školám, brigádám a záskocím jsem vyhlásila stop stav v šití :(
Budu ráda, když se mi taky pochlubíte, co nového v šatníku a doplňcích přibylo Vám :3

1 komentář:

Pravidelní čtenáři

For English, press: