sobota 26. prosince 2015

# Fotošůt # Kultura

Šťastný život v Legiovlaku

Při mé poslední návštěvě Brna (kvůli školy) jsem si páteční den opět doslova nabila různými akcemi.

První z nich byla výstava Šťastný život v Secesi, která skončila 29. listopadu 2015 a konala se v Letohrádku Mitrovských. (Hodně zvláštní bylo, že studentskou slevu tam mají odstupňovanou podle toho, jestli studujete SŠ nebo VŠ...jako by vysokoškoláci měli víc peněz :D.)

Secese je jedno z mých oblíbených období, takže jsem s návštěvou neváhala, i když zrovna tenhle víkend v Brně byl trochu komplikovaný z hlediska ubytování pod Palčákem (, za které ale stejně moc moc moc děkuji Kasumi :*).

V Letohrádku jsem už kdysi byla na výstavě o mém oblíbeném českém seriálu Četnické humoresky. Ačkoli stojí kousek od Mendlova náměstí, sotva by ho člověk neznalý Brna mezi hnusnýma panelákama u zanedbaného parku našel. Teď, podruhé, jsem už ale trefila a uvnitř to vypadalo zase krásně.
(foceno ze suterénu, do kterého se jde po okouzlujícím točitém schodišti).

Letohrádek tvoří dvě křídla propojená kruhovým středem, je dvoupatrový, ale druhé patro není nad, nýbrž pod. :) Vzhledem k malinkatosti prostoru nebyla výstava časově náročná, ale to nijak neubralo kvantitě a kvalitě vystavovaných předmětů.









Nejsem troškař, a tak jsem ve stejný den šla ještě na jednu "výstavu". Už ne sama, ale s mou drahou Ivou jsme navštívily Legiovlak, který stál po určitou dobu v Brně-Králově Poli. Vstupné nebylo žádné, navíc já už den předem "obětovala" pár peněz pro legionáře tím, že jsem si zakoupila brož vlčího máku.
Vlak se skládal z několika vozů, z nichž se mi nejvíce líbil ten zdravotní a polní pošty. :3












Při odchodu mi jeden voják pochválil kabelku :3 (Využila jsem starou lékárničku - je dost praktická.)
Den jsme pak s Ivou završily na Trhy jako Brno, které se konaly u Vaňkovky. Trochu dost předražené jídlo, ale hodlaly jsme se, co nejlépe (dle kvality ne kvantity) najíst.



Nakonec to vyhrál pštrosí stejk s nějakým "salátkem", který se ale víc hodil ke pstruhovi, který byl uloven v jednom z rybníků MENDELU. (Nechaly jsme se vizitkou "mendelu" ukecat a navíc pan rybář vypadal, že se vyzná.)

Tři akce za den včetně fakt komplikovaného cestování (protože Brno -_-) a návštěva Kiki (a taky jsem nějakou šílenou náhodou potkala 6 lidí, které znám a se všema se zakecala :D). Vůbec nejsem nenormální...a to jsem ještě nevěděla, jak mi to zkomplikuje další den ve škole.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: