úterý 29. prosince 2015

# Arte # Kultura

Arteterapie No.2

O tom, jak jsem jela opět do školy do Brna jsem Vám už psala, konkrétně tedy o dění den předem.
Řekněme, že druhou návštěvu školy jsem nějak psychicky nedávala, ačkoli ráno...začalo taaaaaaak krásně :3

Pohlazením slunečního paprsku po nose...
 V sobotu to bylo strašné...na židličkách mě děsně bolela záda, a tak jsem nešla ani na výstavu Zastihla je noc jako ostatní, ale běžela jsem do Albertu si koupit čokošku, sladké pendreky a vůbec samé "bomby", které jsem zbaštila za 30 minut dojezdu na koleje VUT. Nervy byly v pohodě a záda v tramvaji taky povolila. Uvažovala jsem, jestli jít na Špilas, ale fakt to byla taková krize, že bych zabíjela lidi na potkání...tedy to jsem si myslela...na České na mě promluvila nějaká paní s rakvičkama a najednou mi přišel zase svět pěkný a vtipný (dělaly jsme si srandu ohledně Dušiček a její koupi rakviček.)
Večer jsem usla v 7 mezi vínem a solenou kukuřicí. V 11 jsem se vzbudila a pak jsme s Kasumi dobré dvě hodiny filozofovaly nad životem...
Bála jsem se neděle, ale ta dopadla dost dobře, celou jsem ji trávila v ateliéru.

 Zadání bylo: Mandala...
 Ta moje byla vícevrstvá a nejen z hlediska použití barev.

 Také jsme s mou spolužačkou Evou tvořily a dokončovaly Nádobu, která neměla mít klasický tvar. Nejdříve měla na těch 4 hrbolcích stát, ale poté jsme je navýšily a udělaly, jak můj drahý nejkamarád to nazval, kozatou žirafu.

Jsem tak trochu ponořená v hloubání nad diplomkou (o sexuálních úchylech), a tak mě pro případ, že tady to nějaký čte, vyfotit i nohu

 a nos. (Obojí je dle Freuda náhražka penisu...ale zase...co není podle Freuda náhražka penisu :D.)



 (pohled z ateliéru na dvorek)


(všechny Mandaly z mé skupiny)

Byla nám ukázána výstava Petera, který dělá artbrut.




 (jo, to je trochu odbočka od výstavy, ale líbily se mi dveře záchodu...no :D)










Nakonec jsem ještě při toulání se po chodbách (samozřejmě nepovoleně) objevila jednu bakalářskou práci, která se mi líbila.

A také jsem našla kabinet s hezkým nápisem na dveřích, který by mě osobně vůbec nepovzbudil :D.
Zbytek neděle byl už krásný a cesta vlakem byla velmi příjemná. :3 (Konečně jsem si pořídila UGO kartu a celou cestu UGOvala s nějakým podzimním speciálem.)

Na další školu se těším, i když jsem vynechala Dějiny umění (ojojoj :( ), ale zároveň se bojím, protože ony soboty jsou opravdu hektické a těžké.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: