úterý 2. června 2015

# Swap

Geek swap

Je 31.5. a tenhle swap se začal domlouvat tak před měsícem a půl/dvěma :D. K prodlevě došlo hlavně kvůli mě, protože Animefest a protože dělám věci na poslední chvíli.

Domluva opět probíhala přes http://www.swaplace.com/ a cena byla stanovena na 300 Kč.

Hodně jsem komunikovali (a nejen o swapu, protože bylo o čem :D) a stálo to určitě za to. Po dlouhé době jsem se ozvala někomu, kdo neměl hodnocení, ale za to měl daný věk, kterému už věřím. No a bylo to jedno velké překvapení.

Ona chtěla tématiku:
Doctor Who
Red Dwarf
Firefly
Simpsonovi
Big Bang Theory
Game of Thrones
SKYRIM (protože s tou tématikou ještě nic nesehnala)
Diablo II
Heroes of Might and Magic

a dostala....
Šortky/bloomersky SKYRIM (handmade ušité i potisknuté), placky Big Bang Theory, Red Dwarf hrnek (opět handmade), Doctor Who zápisník a Tardis náušky (obojí handmade).

Já jsem chtěla:

tradičně STAR WARS
Harryho Pottera
Sherlocka nebo Hercula Poirota
Tolkiena

a mimo témata jsem jako předmět byla moc ráda za knihu :3 Což se mi vyplnilo a já se tak nějaká stydím až za ušima, protože to M. musela hrozně přestřelit cenově :(


Takže v balíčku byla krabička a bilinguální kniha o Sherlockovi, STAR WARS velmi aktuální magnetka Han a Chewie :3 (Chewie, we are at home :333), Sherlock brož, která bude naprosto bombastická k mému Sher-loli outfitu, naprosto úchvatnááááá taška (, kterou prý nepočítala do ceny, protože to byla její první handmade) s 3 fandomy najedou - HP, Tolkien a SW (hned další den se mnou jela na Slavcon :3) a hipster deníček.

Uvnitř knihy jsem ještě po pár hodinách našla "kartu" HP (po dalších hodinách jsem zjistila, že je to nálepka) s výjevem HP před zrcadlem, které je černé... ALE! když na něj dýchnete, tak se v něm HP objeví.

Tenhle swap byl prostě naprosto úžasný! Víc geek lidí na swaplace :3

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ta angličtina je ale fakt hrozná :D (a nebo ten překlad?) Půlku slov bych nahradila něčím, co znám víc a líp :D

      Vymazat
  2. Aww to vypadá tak úžasně <3 Škoda, že se zrovna snažím šetřit, hned bych si někoho na swap našla >_<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to tak nevypadá, ale taky si něco odkládám :D (a často dělám swapy třeba měsíc nebo dva, tak to není pak takový dopad na peněženku) :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: