čtvrtek 4. června 2015

# Shopaholic

Malý tip na horké léto

To je jasný, že nejlepší je obyčejná studená voda nebo pro "gurmány" pivo. Ale když se jednoho už přepijete a z druhého se ožerete opijete. Tak, co takhle zkusit něco jiného?

Ano, je to ledový čaj. Ale nemyslím takový ten kupovaný s řadou chemikálií nejen v jeho obalu (plastu). Myslím opravdový. Resp. takovou "směs", která je přímo určená k ledovému čaji. :)

Mám sice i obdobnou směs od Oxalis, ale protentokrát jsem se přiklonila k mé velmi oblíbené značce čajů Harney&Sons. Konkrétně pak černý čaj s broskví :3.



 V téhle krabičce můžete najít 6 ultramegavelkých čajových sáčků. z jednoho jde podle návodu vyrobit až 1,5l čaje. (Ovšem já jsem zvládla 2l.)

Příprava je popsaná na zadní straně plechovky. Ovšem pro Vás zde:
1) Uvaříte hrnek vody (až k bodu varu) a nalijete ho do konvice. Do ní poté vložíte ten 1 ultramegavelký čajový sáček.
2) Po 15 minutách louhování to zalijete ještě 6 hrnky ale studené vody.
3) Vytáhnete sáček.
4) Dochutíte citronem nebo dalším kořením dle libosti.

A výsledek....tadáááááááááá


Bylo to omnomnom. Opravdu to chutnalo jako čaj. A dala jsem do něj jen citron, nesladila jsem.

Sáček jsem po vytažení usušila a ještě 1x mi dal chutné 2l ledového čaje. Nakonec z krabičky tedy můžete vyrobit až 24 litrů čaje. :) A to se vyplatí.

Co se ovšem nevyplatí je fakt, že H&S je u nás po čertech drahý. Tahle krabička jde u nás sehnat (na gastrokava.cz) za 210 Kč. Někomu to příjde málo, někomu dost.

Já jsem si tuhle krabičku objednala přes iherb.com, kde jde koupit za 140 Kč (v přepočtu) a vůbec si tam můžete koupit ještě nějaké skvělé věci :3. Jo poštovné tam je, ale pokud je to Váš první nákup, tak po zadání kódu JNP605 Vám to odečte 4-5 dolarů. A to většinou pokryje skoro celé poštovné (, které ale závisí na váze.) Mně to pokrylo celé. :)

Dobrou chuť :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: