středa 17. června 2015

# Swap

Swap - kosmetická KPZ

Jeden z posledních swapů, do kterých jsem se před létem uvrtala (protože léto = budu na suchu) byl kosmetický (jo, i  když já kosmetiku moc nemusím :D).

Opět to bylo na swaplace se slečnou, kterou už jsem dělala Geek Swap. Hodnota byla stanovena na 100 Kč, ale přetáhla jsem to do 200 Kč. (Nu a ona prej taky.)

Co jsem poslala já, zveřejním až mi pošle fotku. :)

A teď tedy k tomu, co mi přišlo.
 Žůžo labůžo krabička, (ehm já to jen obalila do nejhezčího a taky posledního kusu balícího papíru) už vím, kam poputuje dál ...časem :).

Uvnitř byla taková ta průhledná taštička s fakt hromadou věcí :D.
 Co mě nadchlo?
No rozhodně ty masky (já ty patlátka spotřebovatelná miluju <3) a taky odličovací ubrousky na kukadla-obojí korejská kosmetika dostupná u nás (fakt jako netuším kde...se stěhuju do Phy, chci taky takové věci na dosah :D).
Pak odchlupítko na oblečení - já ho nikdy neměla, ale mám Kotě, tak už to je potřeba vyzkoušet :3
Sprcháček s aloe -  to je věc, kterou na cony hned po hřebenu pernamentně zapomínám.
Mýdlo s houbou - tu jsem nezkoušela, prej to hezky drapká, musím zkusit :3 (Ne že by mejdlo byla cestoví KPZ záležitost, spíš to beru jako bonus navíc)
Roztomilé náplasti - já jsem infantilnost sama...
a... krabičku na krém (odhaduji to na tu LUSH vzorkovou) s vzorkem krému DKNY. Vzorek fakt hezky voní, hydratace nic a třpytky ..agrhhhh to nesnáším. Ale! prostě hezky voní. :D
 Co určitě nevyužiju...
Ty věci na nehty, protože já NEMÁM NEHTY, jako fakt...to, co mám je zhruba 5 mm dlouhé od lůžka a i to jsem schopná si okousat. Že se mi zlomil nehet, to se mi stalo 1x v životě, když jsem si půlroku nehty nekousala...a to se mi lámaly i při splachování záchodu, jak byly slabé.
Zubní pasta - moje zuby jsou katastrofa jako nehty :D proto používám jedině Parodontax, protože z jiných mě bolí zuby/dásně ..cokoli.
 Věci, co se někomu budou hodit...
...třeba mé mladší sestře nebo někomu jinému. Suché tamponky, i když po nanesení čehokoli zas tak suché nejsou, mi nějak nesedí. Nu a Ria rozhodně není má značka. :)

Kdyby v balíčku bylo jen to, co jsem vypsala jako první, že se mi líbí, tak bych se vůbec nezlobila :D. Prostě není to, o tom nacpat tam toho, co nejvíc.  Ale nikdy nikdo neví, v čem se trefí. Tak jsem teda zvědavá jak moc jsem se trefila já.

To, co jsem poslala, jsem fakt brala jako případ nouze. :D To jsou takové ty stavy, kdy jedete někam s krosnou a nevíte, kde budete spát...no možná to znáte.  Zrovna v září mě jeden takový trip s kamarádkou čeká. Určitě o tom pak napíšu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: