pátek 12. června 2015

# DIY # Vymoženosti

Český kreativní časopis

Dlouho si stahuju a sháním anglické kreativní časopisy. Hledám hlavně inspiraci, takže to nemusí být zrovna návody, jak něco vyrobit - s tím si už nějak vždycky poradím :D.
Většinou ty mnou nalezené nejsou nijak extra známé, jako např.Mollie ..možná, že čím víc no name pro Evropu, tím líp. :)
Nicméně chtěla jsem něco nového zkusit i u nás, a tak jsem zainvestovala (protože 1 vydání stojí 120 Kč). (Nu a taky jsem zjistila po té investici, že už o "mém" časopisu napsala Dada z trojversie.sk, a taky se jí líbil. :D)

 Jedná se o časopis Kreativ, který spadá pod "Praktickou ženu" a je to 2měsíčník. Zaujal mě obalem, chvilku jsem v něm listovala, zjistila, že má skvělé bonusy navíc, a už musel být můj.

Pojďme se spolu podívat dovnitř!

Při prohlížení časopisu uvidíte nápadité fotky, jak vyrobit věci na nich, si přečtete a konci časopisu s moc pěkným foto návodem.
Foto návod je lemován i tipy, kde si co a za kolik koupit pro další craftění.

 Jedním z bonusů je výroba obálku na čajík.
 A samozřejmě výsledek, jak to bude vypadat. :)

Chvilku jsem si říkala, "je snad Valentýn?" Ale pak mě napadlo, že Valentýn prostě netřeba, pro hezké chvíle a malé obdarovávání. Srdíčka z cukru jsou fajn nápad :3

Další bonus jsou průhledné štítky - nálepky na suroviny do kuchyně.
Momentálně všechno necháváme v daných obalech, ve kterých surovinu koupíme, ale možná by to chtělo změnu.


Co se mi hodně líbilo v časopise, jsou stránky, na kterých nejsou články ani reklamy!, ale designově zajímavé "nápisy". Nevím, jestli jsou původně k tomu určené, ale rozhodně některé stojí za vytržení a zarámování plakátku.
Vybrala jsem zde pro Vás mé oblíbené. :)


V obdobných časopisech by určitě nikdy neměl chybět rozhovor s nějakou tvořící osobou.  Pro tento 2měsíčník je to Magaela, která vyrábí z květin jako já. Rozhovor s ní jsem doslova hltala.


Achjo, nebylo té chvály už dost? Nejspíš ne. Kromě kreativních tvořících handmade rad, tipů a bonusů, můžete v Kreativu najít i nějaké to vaření.

Do vkusu se mi trefili maximálně. Nejdříve jídlo 1. republiky ze starých černobílých filmů (, které prostě miluji) a poté...
 ..domácí výroba nudlí.
Babička nudle dělá, ale jen polévkové a základní. Jsem tedy moc ráda, že pochytím i výrobu jiných, třeba s řepou nebo špenátem.

S Drahým jsme byli před 2 týdny na farmářských trzích a zakoupili jsme domácí bazalkové nudle, které byly prostě naprosto úžasné, takže jsme se rozhodli si nudle doma také začít vyrábět.
Časopisem listuju už týden stále dokola a stále se nemohu vynadívat. Příští měsíc si určitě zase koupím další dvouměsíčník, tomu přece nemohu odolat!
A co Vy?

2 komentáře:

  1. Musím si ho predplatiť, našla som ho u nás v obchode náhodou, neviem, či ho budú mať aj nabudúce (a či si na to spomeniem :D ). Ale je skutočne sympatický, takže by som sa rada inšpirovala pravidelne. :)

    ~ Dada

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: