sobota 4. dubna 2015

# Festy a cony # Fotošůt

Slasti smrti Starconu

Původně jsem chtěla napsat článek o mém víkendu dříve, ale přemohla mě "rýmička" a další věci, takže se k tomu, jak jsem trávila víkend v Praze dostávám až teď. (Upozornění: V článku se nachází opravdu moc moc moc fotek :D)

Pátek 27. března 2015
Vstávala jsem ve 4 ráno, protože mi RJ jel z Ostravy v 6:30 a já si byla pro kufr a několik věcí u našich, kteří bydlí mimo město.
Uvažovala jsem, že si pospím, nakonec jsem si v RJ dala 2 kafe, takže se moc spánku nedostavilo. Nutno podotknout, že onen den neměli míchátka, což je "ultralogické", když vám dají ještě cukr...náhradní řešení bylo značně nehygienické.
 Aneb jak jsem si vypůjčila tužku od mého kamaráda (léty ošahanou z Ikey)..
V Praze jsme byli po 10, Starcon začínal v 18:00 ...supr čas ne? Tak co jiného dělat než se projít?

Na Václaváku bylo rušno a střídavě foukalo a svítilo...

Cestou dolů, kdy jsem ty dva vedla na Karlův most (, aby nejeli metrem na Malou Stranu a stihli i něco vidět..), jsem našla nově otevřený krámek Tiger a prostě při pohledu na výlohu ho musela celý projít... :D (Ehm a taky si něco koupit :D). (Tiger je mimochodem už delší dobu otevřen v Brně a ostatních městech, bohužel Ostrava zatím nic :( ).

(Ti zajíčci s "talířem" okolo jsou na šperky :3)

(Ňuf ...hůlky s pastelkami na konci. Cena za 4 páry/90 kč.)

Vysadila jsem je na Staromáku a doufala, že dál dojdou sami. Stavila jsem se do prodejny CountryLife, kde jsem bohužel ale nenašla vzorkové mini marmeládky St. Dalfour, které nabízejí na svém e-shopu. Tak jsem se zklamaně vydala ještě omrknout potraviny v Marks&Spencer na Václaváku, kde jsem našla naprostý skvost <3

Hlavička Darth Vader v čoko provedení :3 licencovaná a dutá ...za 245 Kč. :-/ Nekoupila jsem ji, ale hlad byl a jelikož mě Rein nechala na holičkách, tak jsem si musela najít někde něco, kde se napapám.

Vyhrála to kavárna a kantýna v nové budově Národního muzea. Zaujala mě vzhledem, nabídkou ...no prostě vším...

...a pak jsem zjistila cenu menu :D .. 93 Kč s polívkou v centru Prahy oujeeeee! A bylo to fakt dobré. Česnekačka s krutonkama (obojí jsem si nabrala, kolik jsem chtěla) a rajská omáčka s rýží (mohla jsem si vybrat přílohu) a masem. K tomu jsem si pak dala navíc na pití domácí zázvorovou limču 0,5l za 45 Kč. <3
Neuměla jsem to dojíst, kolik toho bylo :D, ale prostředí bylo tak pěkné a klidné, že jsem si dala na čas, otevřela knihu a nakonec to do sebe nacpala.


Chtěla jsem navštívit další místa, ale už mi nezbývalo moc času k setkání u úschovny zavazadel na Hlaváku, kde jsme si všichni schovali kufry, tak jsem se vydala pouze na výstavu Smrt a výstavu Slasti smrti do nové budovy Národního muzea, kam jsem opravdu moc chtěla.... Vstupné 70 Kč pro studenta platí pro obě výstavy.


 (umm to je eko-urna, která se kvalině rozloží za nějaký čas...hot new!)



 (tenhle kostní výrůstek mne opravdu zaujal, vypadal jako taková ta žlutá houba v lese...no a co mě ještě zaujalo byl ten prasklý žaludeční vřed, který se mi nejspíš tvoří ze školy a vůbec stresu taky ...tak ať vím, jak to vypadá)


Smrtelné slasti byly v jiném patře a také byly jinak uspořádané a vůbec měly pro mě takový lepší kreativnější nádech...










 No a pak jsme už jeli na Starcon...ačkoli jsme byli informováni o změny místa a jeli jsme správně, tak jsme chvilku bloudili...a ten kopec, na kterém škola stála....je fakt kopec. Jinak Michle...nic moc  -_- .... první přednášku, kterou jsem viděla, byla Jane Austen v čase ...Řekněme, že jsem od toho očekávala něco jiného. Nějakou prezentaci a ne jen promítání tématických fotek a mluvu k tomu. Nicméně se mi líbilo, že přednášející nám rozdala alespoň nějaký přehled na papírech, který si pro nás připravila...
Onen den jsem už nic na programu neměla, a tak jsem seděla v deskárně a s různými lidmi hrála Timeline. Tu hru mám opravdu ráda :) Díky bohu jsem mezi vynálezy neměla zvěrstva jako "vakcína na vzteklinu" apod. :D Taky jsem si hezky pokecala s Mitsu a Honzafem a viděla ničivou roleplay na Artemisu v přímém přenosu...aghghghg to tak nemám ráda -_- :D
 Sobota 28. března 2015
Takhle vypadalo ráno...večer jsem poctivě byla v 23:35 mrtvá a taky podezřívaná, že opilá...ale! Já byla totálně unavená z brzkého stávání v pátek. V sobotu kolem 2-3 ráno jsem se probudila, když nade mnou slintal onen hezky spinkající pes...ale jinak to bylo zlatíčko :3
 Vstávala jsem opět poměrně brzy, protože jsme s Rein jely do SAPY, a musela jsem to stihnout tak, aby mi nevypršela celodenní jízdenka, kterou jsem si v pátek cvakla.

V Sapě jsme zamířily rovnou do velkého supermarketu, kde jsem ulovila tyto ňamky.
-> Sušenky s marshmallowem uprostřed zalité čokoládou (20 kč)
-> Mochi knedlíčky se zeleným čajem (59 Kč)
-> Kiwi marmeláda (48 kč)
-> Zázvorová marmeláda (48 kč)
 Vrátila jsem se...nestihla Poznávačku seirálových a filmových názvů a tak šla až na Nejhorší filmové adaptace komiksů od Clover :). Jo ehm, viděla jsem to tak od místa 7. na žebříčku, ale bylo to fakt dobré! Takové živější, s ukázkama, taky probíhala diskuze...A navíc, co teď pozoruji, tak je to dost populární projevovat na přednáškách jako přednášející svůj názor...takže všichni ocenili, že žebříček sestavila podle sebe :) ...
Pak jsem ještě zůstala na přednášku Filmový vesmír Marvelu,která byla taky dobrá :) i když k nastávajícím filmům jednotlivých hrdinů jsem skeptik až na půdu.
Od 15:00 jsem měla mít program až do večera, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem opět šla dospávat hodiny bez spánku :D a probudila se po 3 a půl hodinách až v 16:30 :D. Venku potkala (tu) Zaklínače Páju, kterou balil ještě na nohou stojící Silver (, který v průběhu večera ležel na travnatém kopečku a vzápětí se zamkl na hodiny na pánském záchodě)...nu a pak jsem tedy zakempila v malém prostoru mezi Artemis a registracemi. (Ten) Gába si zakoupil tenhle úžasný feeeeeez, který jsem mu "hlídala" do 3 do rána.

 Rekapitulace:
Přednášky jsem stihla 3.
Prospala jsem 16 hodin.
Slyšela v dámských sprchách 1hlasné vzdychání z pánských sprch.
Oslintání byly 2 - pes a pak dítě Tardis, které mi bylo u registrací zapůjčeno a hrozně se hezky tulilo, slintalo a smrkalo (po mně .. :D )
Osahala jsem 2 páry (něčeho)...a pochválila jeden Trekkie zadek v sukni :3
Zeptala jsem se spousty lidí na osobní otázku a vystrašila 1 kloučka (brášku Clover), který mi za to odmítl dát sušenku :D
Neopila jsem se...ačkoli na conu bez alkoholu, alkohol byl (kvůli extérnímu bufetu, kde btw. měli skvělé utopence :3 a malinovka jenom tekla.)
Nepohoršila jsem jediná .... Honzaf v brzkých ranních hodinách vykládal o hentai, ve kterém byli motýlci resp. motýlkyně a velké květiny s "ostny"....ne že by se o ně "napichávaly", naopak to ty kytky byly dominantní a činily tak motýlkyním. Ano...rozhovor se několikrát stočil k takovýmto zkušenostem, mezi nimiž jsme se dozvěděli i to, že Clover dostala Bible Black od své babičky v domnění, že jde o "normální" anime :D...ehm :D
 Neděle 29. března
Na Pochod fantazie jsme nešli..místo toho jsme stávali v 7 a mazali na vlak, který jel po 9. Zastavila jsem se ještě na nádraží kouknout do Sparkys, kde jsem objevila Lightsaber lollipop, které i svítí :3. Must have za 69 Kč.
 V RJ jsme ještě diskutovali nad místem Starconu. Jelikož jsem jela na Starcon poprvé, tak nevím, jak vypadal v minulých letech v jiné budově...jestli se konal na OA Svatoslavova, tak to nemohu posoudit. I když v oné OA jsem byla na Natsuconu a ten se mi tam líbil. Dva různé cony prostě porovnat nemůžu, ale škola u Michelské se mi moc nelíbila...hlavně kvůli tělocvičně, která nebyla součástí jedné budovy..(i ten kopec bych přežila :D:D:D).

Rekapitulace toho, co jsem si dovezla z Prahy.
2 věcičky z DIY kolekce od Tigeru - sádrový králíček k pomalování a liška polštářek.
Datlový sirup z CountryLife - za 55 kč.
a...již vyfocené lízátko Světelný meč.

Ach jo...ani na "dovolené" si nedám klid a všechno oběhnu :D.

6 komentářů:

  1. Hezký report, překvapuje mě, že máme společné známé jako Silvera nebo HonzuF. Ono když člověk jezdí na cony, tak prostě jsou lidé které nelze jen tak přehlédnout. Občas si říkám, že by byl zázrak potkat Silvera na nějakém conu střízlivého. Inu každý relaxuje jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí.
      Se Silverem to tak žhavé není..o jeho existenci pouze vím a ráda se takovýmto existencím vyhýbám a ačkoli na mě mluví, moc nekomunikuji :D. Jelikož znám od Honzafa manželku tak i jeho. Na Fb máme my dvě ještě společného Randalfa z těch conových osob a taky Neka (ehm, v Praze se mu říká tuším "Binárek", ale dřív bydlel v Ostravě, takže ten pro mě conový není :D). Svět je malý a o náhody tu není nouze. :)

      Vymazat
  2. Hmm, o obchůdku Tiger jsem ještě neslyšela, budu se tam muset zajít pokoukat. Sádrový králíček! Aw! <3 A taky zajít na tu výstavu, ta vypadá úžasně~ Ani se moc nechci dívat na fotky, abych se nepřipravila o zážitek :D

    Škoda, že v CountryLife neměli ty marmeládky, o kterých jsi mi říkala, to je bordel toto :/ Jsem se už těšila na recenzi a tak nějak jsem si říkala, že mini balení ti alespoň tentokrát nezplesniví :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Tigeru vletím před Animefestem v Brně :33 psali mi na stránkách, že by mohl být i v Ostravě, ale nenapsali datum :(

      Hele nedělej si srandu z mé plesnivé Dalfourky, od té doby jsem vypotřebovala další a té se nic nestalo :D :P

      Vymazat
  3. Pěkný report! Já na Starconu ještě nikdy nebyla, ale když jsem letos koukala na program, nevypadalo to vůbec špatně, tak možná někdy... :) teď, aby se člověk pomalu chystal na AnimeFest, měla jsem v plánu tolik kostýmů a ještě není nic.
    A do SAPA bych měla taky zase zajet na nějaký větší nákup, jen teď zoufale čekám na výplatu.
    Na výstavu mám pak v plánu zajít s přítelem, tak na to pak doufám nezapomeneme, je teďka nevrlý kvůli psaní bakalářky, tak ho asi nikam moc nedostanu :D ovšem podle těch fotek to vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na Con-ec do Brna bys v létě jela? Ten chci taky nově zkusit :)
      Pokud máš nějaké hot tipy, co koupit v SAPě, tak se pochlub :)
      Z bakalářek a obecně diplomek je každý vždycky nevrlý, ale třeba by mu oddech zpravil náladu...já jsem právě loni těsně před státnicema si udělala více denní výlet do Prahy za kulturou (divadlo, výstavy) apod. a nelitovala jsem ...spíš mi to pomohlo :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: