neděle 26. dubna 2015

# Knihy # Swap

Den knihy 2015 - oslavy

V dubnu je již po několikáté od kauzy ´'DPH na knihy' pořádán Den knihy, kdy má většina knihkupectví DPH slevu na knihách v kamenné prodejně. (Nicméně objednání na netu a zdarma vyzvednutí na prodejně, Vám tuto slevu dává po celý rok.)



Co jsem stihla hodinu před půlnocí zahlédnout bylo ještě to, že Knihcentrum.cz mělo i zdarma poštovné na svém e-shopu, tudíž netřeba vyzvedávat na výdejním místě. Toho bych zrovna využila, ale samé lepší knížky byly z Knižního bazaru fuč.

Nicméně, já jsem k jedné knížce stejně přišla.
Dříve jsem Vám psala, že po swapu s Gudrun, jsme se domluvily, že budeme "sending-book friend", a tak jsme si na Den knihy poslaly balíček. :)

Co mi dorazilo od Gudrun?



Za zmínku stojí, že to byl moc pěkně zabalený balíček v balícím papíru, omotaný mašlí. Stejně tak vypadaly všechny dárky uvnitř (ano, nedostala jsem jen knihu).
Po vybalení na mě vykoukly tyto věcičky:

 V dopisu mi Gudrun psala, že se rozhodovala, co mi za knihu pořídit ....inu jsem ráda, že nesehnala Kulhánka, protože a) všechny dostupné knihy od něj mám, b) ty "nedostupné" stojí fakt hodně peněz...a Agenta JFK jsem si chtěla přečíst :) Protože jsem už o něm měla soukromou přednášku od Randalfa na jednom Koprconu v kavárně.

Dostala jsem 28. díl, takže mě to nejspíš donutí si pořídit i ty další :D....(ale psala jsem jí, že to je jen dobře :)).

Dále mi píše, že mi posílá své oblíbené "sladkosti" z jedné chráněné dílny (za což má ode mě zlatého bludišťáka, protože chráněné dílny mám fakt ráda, podporuju je...a dokonce sem tam dobrovolničím. :))

Už jsem zpapkala Kokosové sušenky, vypila Pečený čaj a při psaní článku chrupkám Levandulovo-pomerančové a musím vám říct.....nikdy jsem nejedla nic lepšího než jsou ony levandulové sušenky. Jsou naprosto vynikající! <3

Na závěr bych chtěla říci, že jsem si tuto naši soukromou oslavu Dne knihy užila. Bylo to jako....bych měla narozeniny. Balíček byl tak moc pěkně zabalený,  uvnitř vystlaný, každá věc hezky zabalená, obvázaná a k tomu přidáno pírko.

Krásné aranžmá .... a tak si říkám, to jenom u nás musím kvůli naší poště udělat z každého balíku nedobytnou pevnost, aby přišel jakžtakž v pořádku???


PS. Napište mi, jak jste den knihy oslavili Vy a copak hezkého jste si koupili. :)

2 komentáře:

  1. Přiznám se, že jsem ani nevěděla o Dnu knihy .... :) což mě trochu mrzí, jelikož knihy si svůj vlastní den zaslouží :)

    Pokud posíláš ráda pohledy a chceš se seznámit s lidmi,kteří mají stejný koníček, zapoj se do nového projektu! http://milujemekihy.blogspot.cz/2015/04/zapoj-se-poznej-nove-pratele.html

    OdpovědětVymazat
  2. No s tou poštou nevím, někdy přijde všechno v pořádku, ale občas se stane, že je obal roztržený a balíček vypadá, jak když ho sežvýkal aligátor.
    Během dne knih jsem si žádnou knihu nepořídila, neboť mám stopku v nakupování knih a vím, jak by to dopadlo. Ale dvě jsem směnila v knihobudce, a to Jako zabít ptáčka a Má léta s Andy Warholem a na obě už se moc těším. :)
    Mimochodem ten swap je krásný, mám ráda, když si s někým vyměňuji balíček a ten druhý se přesně trefí. :)

    Mrkni na můj blog. ;)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: