čtvrtek 14. května 2015

# Swap

Swap korejská kosmetika

(Než se dostanu k sepsání článku z AF, který stejně nic moc asi nikomu neřekne :D, tak Vám povím, co jsem dělala poslední měsíc.)

Věc se má tak, že stále swapuju (, jak jinak). Momentálně mám stále rozjetý onen Harry Potter swap, protože slečna na veterině nestíhá se zkouškama (nebo to alespoň říká). Už mě napadlo, že jí prostě ten balík jenom pošlu a je mi fuk, jestli něco dorazí zpátky. Pak je taky Geek swap, který pořád s Ket odkládáme :D Já nestíhala kvůli AF, ona říká, že ji chybí poslední věc. Nu ale tu znám aspoň osobně, tak jsem klidná. A nakonec tu byl měsíc trvající swap se Stellou, která je z Malajsie a studuje v H.-K. lékařskou fakultu.

Swap byl v tématu, ona pošle korejskou/asijskou kosmetiku,  pošlu jídlo, které si představuje. Cena: 600 Kč a domluva v angličtině.

Hlavně ona domluva probíhala fakt skvěle :) Přátelsky. :)

Než Vám ukážu, co jsem dostala, tak zde je to, co jsem poslala.
1)Klasické asijské nudle
2)Pohankové nudle
3)Polívku v misce s příchutí udonu
4)Pálivou omáčku s papričkami Piri-piri
5)Med v méďovi (v takovém plastovém méďa obalu, který si pamatuju z dětství)
6)Matcha čaj
7)Kešu oříšky
8)Mangové čatní
9)Rýžové nudle
10) Rajčatové čatní s chilli papričkama
 Stella chtěla ještě sýrovou pomazánku, ale tu jsem nekoupila, protože jsem nechtěla riskovat její kazivost během dopravy českou poštou.



Balík měl 3,5 kg a byl fakt velký, musela jsem ty skleněné věci dobře obalit...no a tam se stala ta chyba, ale o tom až později :(

V balíku od Stelly jsem bohužel nenašla žádný dopis a ani anglické popisky produktů, které mi slíbila, ale čert to vem.
No a to, co jsem našla uvnitř mi fakt vyrazilo dech.


Byla jsem fakt totálně překvapená. Hodně jsme si psaly, co chceme a ona mi fakt vyplnila, co jsem chtěla. Resp. s jakou vůní apod.
 Přišlo dost vzorečků...
A já si konečně hrábnu do populárního "rajčátka", taky mě zaujal Jogurtový peeling od Etude House, fakt, že něco se jmenuje Starfish cream a zneužiju vzoreček od Skin Food.

Pak přišlo fakt velké množství plných balení.
Z pro mě netradičních mi bylo poslané něco šnečí. Obě jsme se shodly, že máme rády zelený čaj, takže i to se mi vyplnilo. Pořád jsem nenašla tu pravou čistící pěnu a ačkoli je citronová <3, tak jsem ji stále nenašla (a tak se ptám, chce ji?). Opět citrusový krém pomeranč <3 a maska šlehaná vajíčka, docela populární.

Tohle nevím, jestli zařadit do plných balení, ale ty rozpouštěcí očistné věci jsou fakt zajímavé - mám dvě věci i ve vzorečkách.

Víte, jaká byla má první zkušenost s korejskou dekorativní kosmetikou?  To je tak, když si dáte lesk na rty a vydrží Vám 3 dny, i když si každej den myjete obličej a snažíte se ho vydřít čistící pěnou (rovněž korejskou), dokud se úplně neztratí barva.

Ten lesk, je fakt úžasný, stačí ho fakt malinko, je poměrně tekutý, je to vzorek, a voní po malinách :3. Nu a pak jsem ještě dostala další dva vzorky na xicht od Etude House...

Psala jsem Stelle, že mi může poslat i nějaký "doplněk" ke kosmetice, že nemusí posílat jen výrobky a tak jsem dostala roztomilou houbu.

Slečna Houba, ačkoli je dost pevná, mi vyhovuje a stala se přes noc mou srdeční láskou.

Mé nadšení z balíčku kleslo, když ... (jo teď se dostávám k tomu průseru) mi Stella napsala, že v balíčku našla fusekli (spolu s vycpávkovými papíry jsem ji asi omylem zabalila) a že je to něco jako "projev nenávisti" (v balíku za 600 Kč), ale že se snaží si myslet, že je to jen chyba...(což je).

Víte, je to hrozný trapas, omluvila jsem se, vysvětlila, ale nevím...jestli to vezme. A tak si říkám, že už asi nebudu swapovat s někým jiné národnosti.. a jsem smutná a nechci na tu supr kosmetiku ani myslet, ačkoli s Houbou máme stále intimní styky.



Na závěr ještě dodávám, že mi přijali přednášku na Slavcon, který se odehrává příští víkend v Bratislavě, a tak když se tu dlouho neobjevím, tak jsem se ztratila na Slovensku.  (Tablet mám na reklamaci a foun nemám chytrý...)Na Slavconu si s Dádou vyměníme swap, který skládáme už od února, a doufám, že spolu budeme trávit i nějaký čas. :)

6 komentářů:

  1. Krásné balíčky, ale to s tou ponožkou dost zamrzí.

    Girl from countryside

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebreč, bobí, kvůli tomu, že je někdo pitomý a bere ponožkový omyl jako akt nenávisti :(

      Vymazat
  2. S ponožkama jsou jen trable!

    Btw ta pěna mě zajímá. A ta pomerančová/mandarinková krabička je rozkošňoučká :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Ohledně Matcha komentáře u mne na blogu- Čaj připravovala firma http://www.matchatea.cz, která jak jsem četla (i na prodávaných sáčcích) prodává matchu z Kagošimy (jihozápad Kjúšú). Kupuji matchu v čajovnách i u nich, rozdíl tam je, ale cenová relace je jinde a že by byl hnusný, tak to určitě ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Znám zn. Etude house a ta mě moc nenadchla, divně smrděla po plastu :D.
    To s tou ponožkou mě mrzí, řekla bych za sebe, že asiaté jsou hoodně pověrčiví (a mnohdy to bývají opravdu hloupé pověry - to vím z vlastní zkušenosti).. Nemyslím si,že by to měl být důvod přestat swapovat s lidmi z jiných zemí - vždyť poznávání nových věcí je přece nejlepší!
    P.s. - odpověz mi prosím na emaily (doufám, že na mě nejsi extrémně naštvaná)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: