pátek 29. května 2015

# Festy a cony # Japonsko

Jak jsem si (ne)užila Animefest 2015

Já vím, že už je to skoro 4 týdny mimo, ale tak v zájmu zkouškového se k postnutí dostávám až teď. A taky v rámci prokrastinace slibuji, že do 3 dnů zveřejním i něco ze Slavconu. :D

Na AF jsem jela stánkovat do Craft Alley. Podle toho vypadaly i moje zavazadla.
Odjížděli jsme "hromadně" v pátek chvilku po 10. A jak jsem se krásně nervla na ČD, když jsem se dozvěděla, že zrovna když jsem objednávala skupinovku (protože nově od 6 a více lidí musíte zaslat ČD oficiální žádost o přesný počet lidí ve skupině 3 dny předem), tak měli výpadek systému. :-/
Tak ještě, že mám INkartu a tak či tak jsem jela levněji než zbytek.

Po vystoupení z vlaku jsme se šinuli hned na přeplněnou tramvaj, to tahání kufrů, cesta a vůbec mě úplně vyšťavila a ...nevypadala jsem nejlíp. Což mi připomíná, moc se za to omlouvám, jelikož jsem v tramvaji byla několikrát poznána. Díky díky, že mě čtete a moc moc se omlouvám, že se nelíčím a mám velkou pusu :D.

Po tom, co jsem ale dorazila na výstaviště, úspěšně prošla spodním vchodem, potlachala s Astrakem, našla svůj stůl a vůbec se se všemi přivítala, jsem se převlíkla do Vader loli sukně a vzala mé nové Vader triko a zbytek pátku seděla a seděla.


A k tomu mi občas/často sekundovalo několik milých lidí, kteří si chodili za mnou pokecat. (Zrovna na fotce je zachycen Honzaf).

Pátek utekl zatraceně rychle, stihla jsem vyžrat RoCky s Ládíkem a pak už se jen odebrala na lože do org tělocvičny s Classy Lady :3.

Pár postřehů z nocování:
Tělocvična pro návštěvníky byla fakt nacpaná. Nedivím se, být chudý student (což jsem), tak taky dám přednost tělocvičně před ubytkem za peníze. (Normálně teda v tělocvičně nespím, ale jelikož my dear Sith odjela na Erasmus do Litvy, tak mi nic jiného nezbylo...tedy ještě jsem mohla obtěžovat jejího muže, ale to by asi ráda nebyla :D).
V org tělocvičně pak nespal skoro nikdo, tak max. 17 lidí. Ta velká žíněnka pokrývající celou podlahu je skvělá :3, tak moc, že se o ní básní i mezi obyč. návštěvníky, kteří jí sice nikdy neviděli, ale rádi by. No a pak tam ty sprchy, bože to byl větší luxus než v hotelu, a to fakt není ironie <3.


Padla jsem jako zabitá a najedou tady byla sobota, kterou jsem už tak moc neřešila. Dorazila jsem ve své Sherlock loli (opět abych ladila se stánkem) a po 2 hodinách se vydala na oběd.
Nevím, jestli jsem se už zmiňovala (nejspíš jo), ale fakt miluju Kabaret Špaček (jak tamní jídlo, tak prostředí).
Obědová pauza se vůbec nějak protáhla, protože jsem si chtěla užít chvilku s mým Drahým "obyčejným návštěvníkem", a tak jsme vyrazili dělat och a ach do Tigeru.
(A hle! výsledek našeho "snažení")

Pak jsme s opožděním dorazili zpět na AF, kde moje "střídačka" byla už krapet nervní. To já zase byla, že jsem celou dobu držela Mitsu tašku s Hanem Solem a ona došla až v sobotu odpoledne. Nu a kromě ní dorazila i Mitsuko, která si pořídila mráčka Erika a chvilku za mě zaskakovala, zatímco jsme dělali fotky. (Děs, že? Ty jp přezdívky :D).



It's Fragile Figurine style.... :D



Co jsem ještě zapomněla zmínit je, že jsem si nechala na svých zánově kratších vlasech vytvořit účes od Victorian Catherine.


A oficiálně se dostala do "služeb jejího Veličenstva". (Yessssss, I am Sher-locked <3)

K večeru se ještě stavilo pár mých kamarádů...
 a udělala si selfie s populárním Thranduilem :3
Taky jsem na závěr stihla jednu jedinou přednášku na živo ...a to od Alexeje, který ji měl fakt vyčerpávající. U 1. slejdu použil 42x slovo "vlastně" a to jen proto, že fakt kecal u toho jednoho slejdu víc jak 10 minut. Jo a ehm bylo to něco o samurajích?
Poznatky k přednáškám obecně:
Pro mnohé je lepší poslouchat vlastní názor než hromadu faktů, které nejsou schopni v tak krátké chvíli zpracovat.

V neděli jsem měla v plánu jít na další přednášky, ale sekla jsem se s lolitami v maid kavárně :D a ...nelituju.

Hodně věcí jsem dokoukala online (thanx, God...ehm..Horgoš...ehm kdokoli) a utřídila si v klidu domova názory na jednotlivé přednášky, které jsem slyšela od návštěvníků během AF. Člověk den a půl sedící na 1 místě se fakt dozví věcí O.o. Krom jiného také to, že mě jistá Ely stalkovala online, protože kousek ode mě bylo AF studio.

Co jsem vypozorovala živě z AF a taky z klidu domova:
Výherní AMV se mi líbilo, ale po AF jsem ho musela fakt dlouho hledat, než se ta osoba pochlubila na Sčítání sama. Tak si říkám, že AFko vlastně nekončí uklízením a že by se měly ti výherci čehokoli zveřejnit v nejbližších dnech po AF, i když chápu, že asi není čas. No a pak možná sem já ta blbá a někde se to hned uveřejňuje.

WIFI - "stánkaři" a lidi z "craft alley" dostali v mailu echo, že budou mít heslo na wifi, v pátek se to heslo předávalo doslova tichou poštou než jsme v sobotu zjistili, že ho znají všichni návštěvníci, a tak jsme se pak nedivili, že nejela. hell yeah -_-

Módní koutek - měl dost zajímavých přednášek, na které došly jen lolity, které to měly avizované. Trochu zviditelnění by to chtělo, že ano, drahý AnimeFeste. Navíc se tyhle mini přednášky konaly vedle AF studia na 3 stolečcích a několika židličkách zatímco okolo pobíhali cosplayeři. Nebylo by od věci přemístit celou Craft Alley na balkon (v soukromí, bez ruchu) a Maid Kavárnu natáhnout po patře rotundy? Velké + alespoň za místo uspořádání loli přehlídky v Rotundě. :)

Přednášky - nejvíc se stěžovalo na přecpanost Greka (já osobně to ani nezkouším, chodím na Greka pouze na MAniFestu :D) a pak (z toho, na co bych šla) na Transmutaci pohádek - anotace toho zahrnuje sakra moc. Jelikož na téma "pohádky" taky přednáším, tak si fakt neumím představit, že bych všechno z anotace kvalitně stihla za hodinku. Něco bych nakousla, nedopověděla...nestihla říct všechno. Což Angie nestihla. Transmutaci bych asi rozdělila na více kvalitních přednášek z různých pohledů. (A jo, to se mi to kecá, když nepřednáším na velkolepém AnimeFestu... Já na to nemám koule prostě. Sotva mám koule na to 1x ročně napsat na Akicon (čtěte Grekovi), obhájit svou přednášku, která není dostatečně intelektuální, protože nemám na křížový střet s Grekem (jsi prostě bůh...podsvětí)...Samozřejmě vnutit se jinam mi problém nedělá a to ani do zahraničí :D).

Tlaskshow - pro někoho bomba, pro někoho propadák, já se stále nerozhodla :D. Vyzdvihuji asi nápad a vytvoření samostatné komunikační stránky na Fb, ovšem chtělo by to víc komunikace (bloggerky taky nikdo nečte, pokud se ozvou 1x za uherský rok). Vyzpovídat Hintzáka ...great!, co tak se zmínit i o jeho asku? Tam to svého času jelo a dotazy jsou řekněme lepší než od moderátorů Tlakshow, asi jsem si představovala větší Tlak a tak trochu víc a lepších (uzemňujících nebo vyzdvihujících) hlášek. Nu a po Hintzákovi to už o ničem nebylo... Asi jsem taky čekala víc "hostů". No jasně holky byly tři, ale počítají se za jednoho. A jejich live funící ukázka byla jako pěst na oko. To jako fakt? Moderátorský "vtípek" ohledně upgradu headdressů byl skvělý :).

Co mi chybělo? Víc workshopů a nějaká aktivnější celoconová hra kromě bodování Chaosu a Řádu.

Samozřejmě pindat můžu dál, ale o horších věcech se mluví líp no ne. Taky je to dlouho zpět a mé šťastné události spočívají hlavně v lidech. S lidmi jsem neměla osobně nejmenší problém :).

Než se dostanu k závěru o tom, jak jsem si (ne)užila AFko, tak ještě něco málo o videu, fakt pěkně zachyceno, vytvořeno a taky je tam to "napětí" mezi maskoty, kvůli kterému spousta holek začalo více uvažovat o fanfiction :D. V tomto AF fandím, je to skvělé lákadlo...Ta písnička..."Brno, brno, brno..." really? *kleslo IQ o 10 bodů*. A pak závěr podle toho, jestli vyhrál Chaos nebo Řád, byl skvělý. :) Samozřejmě lepší pro Řád, ačkoli jsem měla pásku CHaosu :D.
Kamera vyhlazovala, vyhlazovala i na Tlakshow...až vyrostu, chci, aby mě taky na AF snímala. :D


Ačkoli jsem se na AF vyspala a do ranních hodin nikde neflámovala, po příjezdu domů(, který sakra rychle utekl) jsem padla a 5 hodin jako zabitá.
AF jsem si užila, i když jsem tam toho moc neviděla :D. Na "koukání" tu jsou jiné cony :D.

2 komentáře:

  1. Ahoj.

    Výsledky AMV soutěže byly zveřejněny hned 4.5. na AMV Wiki
    Nicméně taky bych se přimlouvala za zveřejnění všech výsledků co nejdřív na AF webu.

    Jinak moc děkujem za komplexnější názor na Tlakshow. Určitě si z toho něco vezmeme. Co se týče častější komunikace na FB, ráda si nechám poradit, jaká frekvence příspěvků by ti přišla ideální (evidentně v tomhle nedržím prst na tepu doby a čtu spoustu blogerů, co píší jednou za uherský rok, i jednou za reálný rok ^.^'). Pokud dobře počítám, posílali jsme něco na FB v průměru jednou za 4 dny. Takže jestli máš tip, jak často by to bylo pro lidi dostatečně zajímavé, ale ještě ne otravné, sem s ním. A kdybys měla i návrhy ohledně toho, co bys ráda na našem FB viděla, taky určitě uvítáme :) Předem díky.

    BTW Dočkáme se někdy toho reportu na loňský Akicon? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      začnu od konce, s tím Aki nevím :D Vypadalo by to obdobně jako tento "report", protože jsem fakt na moc přednáškách nebyla...ale tak třeba ho zpětně postnu v rámci prokrastinace od zkoušek.

      Nechtěla jsem Tlakshow FB nějak kritizovat, když je teprve měsíc po AF, jen spíš doufám, že to bude fungovat celý rok a ne, že to utichne a pak se to zase nahromadí před AF. :) V průběhu roku je OK, 1x týdně/dvoutýdně něco postnout. A může to být cokoli. Prostě nějaká novinka z con-sféry (viz. ten post ohledně asku Adviku :D), osobní tlak-zkušenost moderátorů. Nejen u přednášek se prostě ty osobní názory/zkušenosti a vůbec cokoli související s Vámi (moderátory, potenciálními hosty, zajímavými osobnostmi z con-sféry) fakt cení. :)

      A když ses ozvala, tak ještě "osobně", ačkoli jsem se vyjádřila u postu Mitsu na FB, jsem byla fakt nadšená z té Vaší taneční kreace! :D

      Pro ty, kdo neviděli, Nedostatek soudnosti: https://www.youtube.com/watch?v=fe1K4PpvPlg&feature=youtu.be&t=11022

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: