úterý 21. dubna 2015

# Shopaholic # Vymoženosti

Fazolový nanuk

Jelikož zrovna chystám swap s jednou asijskou slečnou studující v ČR a její požadavky jsou na asijské  potraviny, tak jsem se konečně rozhoupala nakouknout do "nově" (již delší dobu v řádcích měsíců) ale rozhodně první a jediné prodejně Korejských potravin v Ostravě!

 Nacházejí se tedy kousek od zastávky Nová radnice směr Přívoz po levé straně. Vchází se tam po schodech skrze dveře, nad kterými je napsáno "Zubní ordinace"...na oněch dveřích je vylepená i otevírací doba, která je slušná, ačkoli bych ocenila i soboty/neděle.

Nu a jak to tam tedy vypadá?
Je to taková místnůstka s regály, 2 ledničkama s pitíčkama (od nealka po alko), 2 mrazáky (zmrzliny :3, koláčky, spousta nanuků a pak klasicky nějaké mořské potvory v tom druhém).

 Chipsů tam mají taky hromadu druhů, stejně jako bonbonů a polívek ... Lze tam zakoupit i pastu z černých či červených fazolí, různé čaje medového typu, sušenky apod.
 Co jsem si koupila?
Pro sebe samu to byl tento Red Bean Big nanuk...
 Po obalení vypadal takto. Je to vlastně zamražená anko pasta, kterou můžete najít např. v asijských knedlíčcích (typu mochi) a pečivu.
Samozřejmě jsou v něm i kusy sladkých fazolí :3 Akorát cena byla 35 Kč.... ehm ehm...ale! měli tam i levnější nanuky. :)

 Dále jsem tam zakoupila velký kelímek nudlí s Kimchi přichutí (35 Kč), 400g klasických pšeničných nudlí (45 Kč) a 350g pohankových nudlí (38 Kč).

Příště se hodlám vrhnout na kelímek Chapaghetti (něco jako špagety..ale fakt je to vidělo jenom z dálky :D), nějaké bonbony, zázvorovo medový čaj, a tak :)

Napište mi, co preferujete při nákupu potravin v takovýchto obchodech? Jste mlsní jako já a posedlí bonbony, nanuky, pečivem či jinými sladkostmi nebo volíte nákup nudlí, rýže, řas a omáček? :)

PS: Chobotničkové chipsy tam stojí 25 Kč <3

10 komentářů:

  1. to jsem netušila, že je korejský obchod i v Ostravě!

    do korejského obchodu chodím skoro každý týden pro čerstvé tofu, a pak tam nakupuju nudle, kari pasty, miso pastu, azuki...je toho hodně :D Nicméně si pokaždé koupím nějakou sladkost (doufám, že nanuky s anko budeme mít v létě taky. Minulý rok jsem ujížděla na mraženém mochi :D)

    Chobotničkové chipsy jsem nikdy nejedla, jsou dobré?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuu to jsi mě uklidnila, že nejsem jediná na sladkosti :D Znám právě hodně lidí, co tam chodí kupovat jenom ty normální věci, které jsi taky vypsala...a na sladkosti ani nekouknou, protože nejsou "ověřené".

      A ano, chobotničkové chipsy jsou skvělé. Taky je na nich (jak jinak než) roztomilá chobotnička <3. Poprvé jsem je užírala kamarádovi před 3 lety na AF, kde jsem prostě šáhla do pytlíku a vzala si chips...a pak mi řekl z čeho je :D. (Do té doby jsem byla proti mořským potvorám.) Ale bylo to tak dobré, že si je od té doby kupuju. Navíc tvar mají rybičkový a nenápadně to podstrkuju dalším lidem, kteří nemají rádi v jídle mořské potvory :D

      Vymazat
  2. Já jsem neskutečně mlsná, ale díky ořezanému rozpočtu, můžu na spoustu věcí jen koukat. Naštěstí tu mám ještě jednu poslední instantní polévku dovezenou z Amstrdamu a tu si syslím jako největší poklad a hrozně se na ní těším.
    Strašně ráda bych si zašla třeba na obyčejný dobrý čerstvý ramen, ale bohužel stále narážím na cenové kategorie okolo 200kč a to se mi za polívku fakt dávat nechce. Já pochopim když to ty prachy stojí v Japonsku a jsem tam na dovolené, tak si to s radostí dám, ale oni mají malinko jiné platové podmínky, takže tam tu cenu chápu. U nás jí za vývar s nudlema považuju neskutečně přemrštěnou (což se dá říct i o sushi, ale tak tam se dá aspoň tvrdit, že ryby jsou dovoz a drahý).
    Naposled jsem v podobném obchůdku strávila asi nejvíc času právě u instantních polévek, pak u různých řas a objevila jsem i melon ramune.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc na instantní polévky nejsem....se přiznávám...hlavně mi vadí, že ačkoli chutná po čemkoli (např. Udonu), tak v ní nacházím pouze ty tenké nudle...
      S tím sushi to je pravda...v Ostravě máme ale "restauraci" Sushi King, kde je vcelku levné. Jsou tam i polévky a vůbec věci okolo, ale žádný ramen.

      Melon ramune jsem ještě nikde neobjevila, ale asi málo hledám...nicméně bych ráda zkusila :) (a hlavně můj Drahý by rád měl Melon lahvičku :D)

      Vymazat
  3. Netušila jsem, že v Ostravě něco takového otevřeli! :) Ha, tam se, hned jak budu mít trochu volna, prostě musím stavit~

    A byl ten nanuk jakože tedy dobrý? :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo prej je to od toho samého majitele, který to má ve F-M.

      A jo, byl skvělý :3

      Vymazat
  4. Tak to jsem ještě neviděla. Ale změna je život, třeba ji také někdy ochutnám :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to vykládala kamarádce a byl u toho její manžel, tak jenom valil oči :D ...asi to jsou věci, co "normální" lidé nevydýchají :D

      Vymazat
  5. I love Asian stores. I go to Chinatown all the time and know where to get different things in different supermarkets. I love snacks (sweet and savoury) most of all but I also like to get sauces and noodles

    https://matchamilady.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: