čtvrtek 26. března 2015

# Knihy # Shopaholic

Knižní mánie

Snažím se sice šetřit (a taky to povětšinou dělám :D, i když to tak nevypadá :D), ale tak nějak se každý měsíc vyskytne důvod, proč si koupit knihy.

Minulý měsíc to byl Ostravský knižní veletrh a teď jsem zase nakoukla na Knihcentrum.cz a jejich Knižní bazar, kde prodávají levněji ze skladu omlácené knihy. Našla jsem tentokrát dokonce 4, které za to stály.... 2 jsou z mého wishlistu a 2 jsem chtěla začít číst, protože vůči některým populárním fantasy jsem zatím barbar a ani jsem se jich netkla... :D


Ty, kterých jsem se nedotkla jsou série Hunger Games a Percy Jackson. (Figurka je ostudaaaaaa.) HG je aspoň první díl, ale Percy je 5. (poslední). Ale snad Percyho dosbírám celého (, i když Harryho Pottera třeba stále celého nemám :D).

Hra o manželství je z mého wishlistu a strašně se na ni těším, protože je od spisovatele, který napsal skvělá díla jako Smrt panen (zpracováno i jako film) nebo Hermafrodit (toho mám na svém majetnickém wishlistu taky :D). Nicméně je to bichle - 552 stránek jsem fakt nečekala.

O šíleném počtu stránek jsem byla informovaná jen u knihy Ve službách republiky (600 stran), kterou zaplatil můj Drahý jako opožděný dárek na Valentýna <3 (On ode mě mimochodem dostal knihu od Tolkiena v aj, která nebyla přeložena do čj). Ve službách republiky je kniha z edice Česká fantastika, děj se odehrává v době, kdy se rodí jednotky SS. Do oné doby jsou zakomponovány pak postavy jako maďarský upír, polská léčitelka, nekromant a agent republiky....

Strašně jsem za všechny tyhle knihy ráda ^^, ale taky se strašně bojím, že si zase příští měsíc nějaké koupím grrrrrr :D Wishlist se stále rozrůstá :D.

Napište mi, co posledního jste četli a koupili si Vy?

3 komentáře:

  1. Že si od tebe pak můžu půjčit ty Hunger games až je dočteš? %)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :) ale ještě je na řadě před ní spousta diplomkových knížek... :)

      Vymazat
  2. Hunger games mám všechny doma, všechny jsem četla, a budu číst ještě určitě znova :) A Percyho bych si ráda přečetla :)
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: