středa 18. března 2015

# Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

Další článek o tom, co momentálně dělám, když nepíšu zajímavé a tématické články...

1) Vyrábím
Rozšiřuji své malé umění v podobě lolitích doplňků Fragile Figurine. Fakt mě spousta těch kytiček baví... <3
4zTankuAPes momentálně stávkuje, ale budu spolu s přáteli na AF v Craft Alley! Tak se stavte na okouknutí pár nerdyvěciček.
(O účasti mého lolita projektu na AF se zatím neví....)

2) Příští rok (snad) budu studentem MUNI

Podala jsem si přihlášku na celoživotní studium Expresivní terapie se zaměřením na arteterapii. Tak snad mě vezmou a snad na to vezmu já .... 6900,-/semestr -_-. Jeden víkend každý měsíc budu v Brně, tak snad najdu nějakou bohulibou činnost, či budu mít čas setkat se s brněnskými lolitkami.

3) Odhodlala jsem se napsat Dádě z trojversie.sk
A! požádala jsem ji o swap...takže teď hromadím věcičky do něj. A! myslím si, že za ně dám víc než dohodnutých 600 Kč. :D Protože prostě Dáda, a taky že jsem ji už dva roky neviděla (a když jsem ji před dvěma lety viděla, tak jen zběžně, ale moc mile! :3). Ale bude to velké! A...výměna proběhne (snad) na bratislavském SlavConu, který bude mým dalším novým conem, kterého se hodlám účastnit.

4) Starcon
To je první z "nových" conů, na kterém jsem ještě nebyla....a budu! příští víkend od 27.3. do 29.3. v Praze. Jdete taky?
Pro to, abych šla...jsem se rozhodla už jen  z principu "star", který dává předzvěst Star Wars a Star Trek a Star Gate, ale! již je zveřejněn kus programu a nakonec budu sedět nejspíš na jiné linii :D Přednášku o Jane Austen si nemůžu nechat ujít <3.

5) Putovní balíček
Přihlásím se tak jednou na svůj FB profil a najdu zprávu od "neznámé" slečny, jestli bych se nechtěla jednoho účastnit...pak se mi ona zpráva nějak ztratí a najdu ji i na svém mailu...Vůbec nechápu a nechápu ani po vysvětlení, jak na mě přišla :D. Ale souhlasím, a tak mi dojde 13 kg mega velký balík, který stojí v pokoji a já ho zase "pošlu" někomu dál...Pominu ty supr věci, které jsem v něm našla a taky to, že Vám o tom napíšu report (jen co doběhne do konce).
Důležité je, že jsem se seznámila s dvěmi moc milými osobami. Zakladatelkou(, se kterou mailujem :D) a slečnou, která byla tak milá a pro mega balík si dojela...
Svět je neuvěřitelně malý....a pořád se děje něco, co přivádí zpět na mé rty mnohdy ztracený úsměv.

6) Přednášky, praxe a diplomka
Snažím se vymyslet (nebo odbýt?) jiné přednášení...aspoň tedy na Ostrakon (na jiné cony si poctivě přednášku napíšu..ehm...ve vlaku :D). Půjde o komentované promítání :D, pokud mi to schválí a možná tedy nějakou tu mini přednášku.
Modlím se, ať mi přijmou žádosti o dobrovolnictví (Chráněná dílna) a praxi diplomovou (v Bohnicích).
A snad se nezvencnu s načítání zdrojů na diplomku....a snad se nezvencne moje vedoucí, která mé téma nezařadila k ostatním a zapomněla na mě, že chci dělat státnice až v lednu 2017 :D.

Napište mi, co právě děláte Vy a čím se zabýváte? Na jaké cony se chystáte? Co čtete? Co nakupujete? Co práce nebo škola? Jste dobrovolníkem? Uvažovali jste o tom?

6 komentářů:

  1. 1) Nádhera! <3
    2) Ohromné gratulace~ Tak třeba přinejhorším omezit swapy (3) a penízky se najdou? :D
    5) Wow, to zní ohromně zajímavě, těším se, až o tom něco napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední swapy jsou spíše takové handmade nebo vyměňovací, co již je doma a nevyužito...jen ten Putovní balíček byl něco navíc...no a na Dadu se peníze najdou...už to nějaký měsíc shromažďuju a mám čas do května, takže to tak pomalinku kupkuju :D

      Vymazat
  2. Tvoje výrobky jsou tak nádherné! (jak ty nerdy, tak ty lolití) Doufám, že budeš mít stánek i na Natsuconu (na Animefest bohužel nejedu >_<) Na SlavCon bych moc ráda, ale je to příliš daleko.

    Chystám se na Anime Jikan v Děčíně ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o Děkuji O:) :)
      To je škoda, že nejedeš na AF :(. Bohužel o Natsu zatím nevím, ráda bych na něj jela (už jen pro to, že bych chtěla pokračovat v přednáškách o kawaii), ale taky bych ráda zkusila nějaký workcamp apod. Je to ještě daleko...
      Pro mě je zase daleko Děčín :D, ale kdybych tam někde bydlela...určitě bych měla zálusk prozkoumávat pohraniční vody tam :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: