neděle 17. února 2013

# Fragile Figurine # Loužička slov

Nález v Hobitíně

Tak jsem tedy přežila jednu oslavu v Hobitovském stylu v Bilbově noře (hospoda). Po několika nedorozumění to nakonec dopadlo, snad s pomocí alkoholu, nad očekávání. Nechci se zdržovat vypisováním a popisováním situace, kterou nemohou lépe zhodnotit než ti, kteří ji zažili se mnou...rozhodla jsem se tedy pro několik bodů xD.

1) Hromada vlasáčů
2) nedostatek místa pro sukni se spodničkou xD
3) několik hobitů, čarodějek, 2 rytíři, sličná lady
4) nález několika otaku a lolity
5) anime-politika-anime-politika- sci-fi
6) spousta činů, které mi mohou zničit reputaci anděla
7) chutný dort, který si kdekdo odnesl na svém ošacení a někteří spořádali více jak 3 kousky
8) ztráta naušnice a její opětovné nalezení někým jiným při pádu na zem
9) klobouk a brýle hity večera
10) skvělá zábava se skvělými lidmi
11) špatné spoje :(

Vytáhla jsem ven sukni Lady Cameo a jsem ráda, že se lidem líbila. Nejen kombinace černo/bílá, ale i to, že jsem si ji navrhla sama. Název článku nevypovídá jen o nálezech, které jsem napsala do bodů, ale také o tom, že jsem udělala jistý pokrok v nalezení "myself-lolita", takže uvažuji, jestli mou "květovanou verzi" neskončit....

A teď tedy fotky....




 (jen pro informaci :D již jsem ho zde na blogu tolikrát zmínila - to dlouhovlasé, co se cpe je můj Drahý xD)

Strašně se mi líbil břečťanový věneček na hlavu, který si ráno oslavenkyně uvila....
A nakonec fotka s panem Mekoušem, ať je určitá představa v čem jsem neuměla procházet mezi stoly :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: