čtvrtek 28. února 2013

# DIY # Loužička slov

KDyž nevýjde správa....

My Dear Sith má na FB album, které se jmenuje "Když nevýjdou práva..." a v něm má hromadu věcí, které upekla :D. Tak mě nedávno napadlo, co asi budu dělat já? ..když mi nevýjde moje (veřejná) správa...

a) Buď si otevřu sušenkárnu (recept na Medovo-perníkové sušenky bude v dalším článku)
b) nebo se zlepším v malování na textil a budu malovat na zakázku
c) .... teorie oranžové vesty aneb "oranžová vesta, taky cesta"

V sobotu pořádám svůj 2. sraz otaku ...jsem proti vysedávání v čajovnách, tak jsem vymyslela program i se soutěžema s tím, že oceníme první 3 místa skupin... Příště si zase něco takového vymyslím :D
Takže jsem pekla sušenky, budu péct čínské sušenky štěstí (jestli se povedou, tak rovněž zveřejním recept xD), mám vystřihovánky, kamarádka nakreslila obrázky a já se vrhla na můj plán B - tedy namalovala jsem pár obrázků na textil (trička).




1 komentář:

  1. Ty obrázky vypadají skvěle :-) A na recept už se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: