neděle 10. února 2013

# Japonsko

Láska z Japonska mě ukecala

Nebo možná ta hromada holek na VV, které nemají absolutně žádnou fantazii či internetové vyhledávací schopnosti pro nalezení dárečku, který dají svému Drahému na Valentýna.

Ano, vím, že mnoho lidí odsuzuje Valentýn s tím, že je to komerční svátek nebo proto, že my máme prostě 1. máj....ale nejvíce komerční je tento svátek (podle mě) v Japonsku.

V Japonsku vznikla postupem času tradice. Dívky obdarovávají kluky na Valentýna čokoládou. Tato čokoláda může být jakákoliv, ale má 3 významy.
1) tajně toho kluka zbožňuje...je to prostě ten THE ONE
2) projevuje mu určité sympatie - jsou tedy dobří kamarádi
3) řekne si, že on URČITĚ od žádné holky nic nedostane a proto mu tu čokoládu dá

Kluk to však nepozná, o který typ čokolády jde....Za nějaký ten den po Valentýnu nastává tzv. Bílý den, kdy musí kluci dívkám jejich dárek 3-násobně oplatit. Nejhorší tedy je, když kluk dostane čokoládu od více dívek - z toho vyplývá i ten fakt, že se na Valentýna údajně bojí kluci v Japonsku chodit do školy, protože tam tu čokoládu převážně dostanou.

Vyrábění čokolád k Valentýnu se převážně objevuje tedy v středoškoláckých anime, jako je ...
Chocolate Undergound (kde cukrářka hodlá darovat 1. typ čokolády)
Lovely complex (kde má dojít k předání 3. typu čokolády, ale dojde k té mýlce, že kluk je atraktivní a proto jich dostane víc)
Kaichou wa maid-sama (kde dochází k předání čokolády 2. typu)

No a o bych tedy darovala na Valentýna já? Rozhodně něco aspoň z části ručně vyrobeného jako...







 Nebo bych něco upekla....
či popsala hrníčky, i když u mě a mého Drahého by byly popsány naopak XD
Tento rok vyrábím něco jiného a slavím to jen proto, abych mu udělala radost, protože mi říkal, že Valentýna s žádnou ještě neslavil... Doufám, že 1. máje slavit bude tak či tak a ještě jej spojíme s naším výročím ^^ ...takže určitě připravím nejeden z těchto dárků :) (V březnu se těšte na recept žužu bonbonů, které dostane k svátku :)))



4 komentáře:

  1. My s přítelem Valentýn neslavíme, protože má 13. narozeniny a to už by bylo moc svátků naráz :D Takže všechno si necháváme na výročí, kdy já upeču cheesecake a on mě pozve do restaurace. Nemusíme se tak stresovat s dárky a přitom si to skvěle užijeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj...láska prochází žaludkem ^^ ...máš nějaký skvělý recept na cheesecake? :)

      Vymazat
  2. Jů, tak za ten úvod se přidávám ke čtenářům :)
    Japonsko i anime miluju a takovéhle zajímavosti mě vždycky baví :P

    Nicca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se ti líbí :)) taky mě baví strašně zajímavosti, co se týče jejich kultury ....o anime nemluvě ^^ akorát zatím zveřejňuji jen knihy s japonskými prvky ..a mnoha článcích se můžeš dozvědět něco, co je "skryté" :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: