pátek 30. prosince 2016

# Arte

Dar nedar

Jeden z prvních letošních vánočních dárků nebyl klasickým dárkem.
Obdarovávání proběhlo ve škole v Brně naprosto netradičně a nečekaně. V sobotu ráno 17. prosince jsme se sešli v učebně, kde nám docentka přiblížila princip daru Nedaru.

Kroky:

1) Napsat (nebo nakreslit) dopis někomu nekonkretnímu. 
2) Dopis po napsání uložit do obálky. 
3) Tu nadepsat na způsob "pro osobu, která..." a doplnit téma dopisu. 
4) Poté pomoci provázku připevnit obálku do Objektu umístěného uprostřed třídy.


Až se ve vzduchu na provázcích houpaly všechny dopisy, nastala chvíle, kdy jsme si šli vybrat ten, který na nás nejvíce seděl.

Dárek pro mne, byl v této obálce:

(Ale protože jsem z něj ještě neukořistila všechny pocity, naděje a moudra, tak nebudu zveřejňovat jeho obsah.)

Naopak já jsem darovala dopis pro...:


A pokud, se v tom nalézáte i Vy, tak zveřejňuji dopis celý. Užijte si ho. :)



1 komentář:

  1. Ten nápad s dopisy je zajímavý a moc se mi líbí. Určitě ho někdy, někde využiji. Díky :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: