sobota 7. ledna 2017

# Shopaholic

Šaty od LindyBop.co.uk - recenze

Konečně jsem si poprvé objednala úžasné retro šaty od značky LindyBop. Důvod, proč jsem tak neučinila dříve, byla jejich cena. U nás je můžete najít u http://www.blankastraka.cz/ či často levněji (a s poštovným zdarma) u SugarBat


Šaty v Česku vás vyjdou cenově (průměrně) kolem 1700 Kč. A to je pro mě pořád docela velká suma. Tolik bych dala za nějaké vrstvené, dlouhé večerní šaty. Ne za šaty z lesklého polyesteru, tenkého šifonu nebo bavlněného plátna, navíc sériově vyráběné. 

Na jejich anglický stránkách se po Vánocích (jako všude) objevily slevy. Nejdříve jsem zurgovala všechny kamarádky, ale po chvíli jsem už nenašla svou velikost. O 2 dny později tam ale byla, takže jsme si s kamarádkou objednaly. 

Proč s kamarádkou?
Poštovné je do ČR 9 liber. Neplatí se v rámci Evropské unie DPH ani CLO, takže jsme si podělily poštovné na krásnou polovinu.

Objednávka proběhla a byla zaplacena (kartou) 29. 12. 2016, zboží bylo odesláno z Anglie 30. 12. 2016 a přes DHL mi bylo vše doručeno 4. 1. 2017. (DHL mě informovalo den předem, daný den ráno a řidič ještě zavolal.) Prostě SUPER!


Co mi v balíčku dorazilo a jaké jsou klady a zápory zboží?




První šaty se jmenují "Brigitte" Paris Stripe Swing Dress - první slovo názvu označuje střih šatů, pokud Vás zaujme můžete si tedy najít další šaty s tímto střihem.

Ačkoli jsem je vzala spíše sekundárně a kvůli mé střelené duši, nakonec jsou lepší než druhé šaty.











Pozitiva:
*pevná látka
*skvělý střih
*všitá spodnička
*menší objem "sukně"
*všité kapsy

Negativa:
*dírky na knoflíky jsou nekvalitně obšité
*knoflíky asi brzo upadnou
*pásek je laciný (jako z ebay) a asi dlouho nevydrží

Druhé šaty se jmenují "Audrey" Vintage Style Red Swing Dress






Pozitiva:
*pevné plátno
*pěkný a pevný zip
*všité "zamaskované" kapsy
*trochu lepší pásek

Negativa:
*sukně je mnohem objemnější
*více jde vidět krčenlivost materiálu
*nemají spodničku
*tmavší barva než na oficiálních fotkách
*stejná velikost i dle tabulek jako předchozí šaty, ale v oblasti prsou na mě dost visí (bude je nutno přešít)



Celková cena (abych nezapomněla) za oboje šaty a poštovné do ČR byla v přepočtu 1300 Kč




A to už vypadá velmi nadějně! Tak moc, že když měli do včerejška slevu 20% i na zlevněné věci, objednala jsem si ještě jedny. Jsem na ně moc zvědavá.




5 komentářů:

  1. Taky jsem neodolala a objednala troje šaty. Bohužel ač podle tabulek mi být měli, tak ani jedny mi zoufale nejsou. Musím uznat, že je to nejlíp vypracovaná čína na kterou jsem kdy narazila. Látka je hodně tuhá, takže třeba v létě se bojím jak moc pohodlné by mi byli, ale třeba se to poddá. Ty všité kapsy mě taky příjemně překvapili. Ale stejně příště objednám asi spíš z LadyVlondon, protože tam mi velikost podle tabulek prostě sedí bez kompromisů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsem zapomněla napsat nahoru, že je to značka (jako snad každý jiná), která má manufaktury v Číně.
      Což je rozdíl od LadyVLondon. Tam jsem koukala taky, ale moje finanční situace mi to pořád nedovoluje ani přes jejich slevy.
      Velikost šatů od LB vlastně není problém - moje máma je krejčová. A jak jsi psala, je to nejlépe vypracované z toho, co jsem koupila z čínských manu. :)

      Vymazat
    2. Tak to ti maminku závidím. U jedněch z šatů jsem taky přemýšlela o přešití, ale bojím se, že by to byla opravdu velká spousta úprav (hodně v podpaží, přes prsa kde je látka řasená, záda, pas). Takže je raději zkusím prodat na vinted.

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    musím se podělit. Kupuju tento styl šatů v Číně přímo tady
    https://www.aliexpress.com/store/109220?spm=2114.13010208.99999999.385.rCCY8G
    Mám od nich pouzdrové a i Audrey styl s volnou sukní. Jsou bez podšívky, pevná a "pružící" látka. Za cenu jedněch originál co mám Dotty and Dolly, mám odtut 3je.

    Ještě mám tyto - https://www.aliexpress.com/store/product/ZAFUL-Women-Dress-Hepburn-50s-Robe-Rockabilly-Retro-Slash-Neck-Polka-Dot-Party-Swing-Woman-Dresses/1969122_32653337263.html?spm=2114.12010608.0.0.78IykK
    stejná kvalita.

    Už mám vychytané i velikosti - 96-80-110 - pouzdrové beru L, s volnou sukní M.

    Doba dodání cca měsíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty bez podšívky musí být strašně nepohodlné kvůli švům. Navíc, když se objednává přímo z Číny, tak to podléhá celní kontrole a může dojít k odchycení zásilky a navýšení ceny o poplatky. Nakonec je lepší objednávat prostě ze zemí Eu :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: