čtvrtek 12. ledna 2017

# Swap

Swapy srpen - prosinec 2016

Kvůli tomu, že jsem v listopadu šla do práce jen 1x, jsem takřka neměla na dárky. Utratila jsem teda (na ně) uspořené peníze, obdarovala jen "základní" okolí. (Na všechny mé pen a swap-friends jsem prostě neměla.) A za 2 měsíce udělala jen 1 swap. Proto je tento článek opět shrnutím posledních měsíců swapování a je toho znatelně méně.

Swapy 1) a 2) jsem opět dělala se Spyro, které to prostě trvá něco odeslat. Třeba se 2 týdny neozve, mezitím to vzdávám, jsou komplikace s poštou apod. Ale jelikož je to u ní typické, tak jsem tohle nějak nehodnotila. Dívka, se kterou ale Spyro swapovala po mně, to ale otevřeně všem napsala.


1) Tašku za knihu 2

- téma jsem vymyslela já, cena: 200 Kč


- namaluju tašku na přání a dodám ještě něco navíc za knihu z mého MUST HAVE seznamu (klidně může být pořízená v antikvariátu)

- co jsem dostala:
Ztracený symbol od D. Browna, reflexní nálepky sovičky (využila jsem je až teď - máma a kolegyně mají závislost na sovách, já bohužel ne) a kočičí záložku.

- co jsem dala:
Super Mario "geek" tašku, Mumínkovskou washi pásku a druhou tašku, kterou Spyro chtěla vysloveně. (Proto to vypadá tak chudě :(.)

2) Pohádkový mix 2

- opět téma je mé, cena 200 Kč

- Spyro má ráda pohádky od Disneyho, nejvíc Princezna a žabák a vůbec všechno o princeznách a roztomilostech
- ona ode mne dostala informace, že mám ráda: jednooké nestvůry (Mike Wazowski, Mimoni), "pohádky" Tima Burtona (Frankenweenie), Mary Poppins je moje hrdinka, nejlepší animák od Looney Tunes je s postavičkou tchoře Pepe le Pew, mám ráda klasické pohádky, Mumínky a pohádky od Miyazakiho (Cesta do fantazie,  Doručovací služba čarodějky Kiki, Můj soused Totoro,...)

- co jsem dostala:

39% čokoládu Madagaskar, bio Perníčky, hůlky na jídlo, Ratatouille koření, sponečky růžičky, kočičí paštičku a dopis, který byl vymyšlenou pohádkou (dopis se mi líbil úplně nejvíc *_*)

- co jsem dala:
Pití s princeznovským designem, lízátko Disneyho princezny, kyselé pásky alá jednorožčí slanina, žabáka na lepící pásku, princeznovský balzám na rty, racio medvídky, náhrdelník kočár, naušničky


3) Kniha + něco k ní

- autorkou swapu byla Bára, se kterou to už byl několikátý swap - tentokrát v cenové hodnotě: 200 Kč
- ani jedné z nás nevadí knihy z antikvariátu a staré knihy :)

- co jsem dostala:
Říkali mi, Leni, pohled LOTR, perličky do vany, vete a vega mňamky na zkoušku + 2 čajíky, a nakonec jako vždy ponožky - to je prostě naše společná libůstka :)

- co jsem dala:



knihu Bezbranná (doporučuju všem, a všem, kterým ji poslala Baru dál, taky doporučují :D), sušené brusinky, Yoghurt2go na nošení domácích svačinek, 2x letní námořnické ponožky

4) Homemade3

- tématicky můj swap v hodnotě 100 Kč aneb co nejvíc za co nejmíň
- byl to můj první swap s Vevenou, která neměla v tu dobu žádné hodnocení, ale mně se moc líbilo to, co o sobě napsala v profilu a tak nějak...jsem věděla, že máme dost společného. :)

- co jsem dostala:

recepty, brouk v krabičce, dvě brože, placka, hůlka, levandule, černa ovce látka, několik komponentů, domácí olivový olej, tašku a (vysněnou) pipku na vajíčko natvrdo

- co jsem dala: 
headdress na sponku Podzimní ptáček s listím, náušnice z hama beads - Mario a Minecraft kladívka, komponenty na šperky, červené knoflíky, věneček s cesmínou, brož hama beads Octopus, knižní placku, náramek, záložku ze stuhy, 2x uháčkované "příšeráky" a tašku s Kočkobusem, kterou V. nevyfotila :)

5) Seznam přání 2
- téma mé, cena 200 Kč  - navýšená, protože s Markétou to ani jinak nejde :D

- proč seznam přání? Jsou věci, které moc chcete, ale ....neumíte je sehnat, chce je dostat, chcete zkusit něco nového. nechcete dostat zbytečnosti.

- co jsem dostala:
2x knihu (ale na seznamu byly pouze Kameny osudu, nicméně s Japonkami se Markéta trefila taky), R2D2 tašku, hořčicové punčocháče, kokosový-aloe vera krém, komponenty

- co jsem dala:
čokoládu s vysokým podílem kakaa a netradiční chutí z M&S, přírodní vegan deodorant (zakoupený na fler.cz), pohledy z mých prázdninových cest s příběhem, extra pálivou omáčku z M&S, punčochy alá falešné podvazky s mašličkama a 2x letní ponožky s kiwi, které nejsou na fotce

6) Vybavení správného knihomola

- mé téma, cena: 200 Kč, ale myslím, že Danfi zase dost přetáhla :D

- co jsem dostala:
svazek starých časopisů Epocha, dřevěná zarážka Králíček, 2x obal na knihu, Čtenářský deník z časopisu KREATIV, razítko na knihy Ex libris s veverkou a mým jménem, záložky, nálepky od oblíbené autorky z fler.cz :)

- co jsem dala:
polštářek na opření u čtení s malou Danfikou, obal na knihu, také Čtenářský deník z Kreativu, kaligrafické fixy na zdobení (podepisování) knih, záložky motýlci, záložky s magnetickýma kočkama, kancelářské kočičí sponky a Library kit = knihovnická sada s průkazy čtenářů a kartičkama na knížky

7) Pro osobu blízkou

- mé téma, cena: 300 Kč aneb, jak jsem se rozhodla obdarovat A. na jeho narozky
Renča, která je moc milá (potkaly jsme se osobně), kupovala dárek pro A. a já naopak dávala dárek její mamince, aby jí bylo lépe při nemoci :)

- co A. dostal:
sušené maso Jerky, bylinné bonbony Ricola, kapsle do kávovaru Chai, sušenky Milka, černý čaj, časopis Masoooo! (+ještě já jsem dostala od R. úžasnou retro propisku)

- co dostala maminky od R.:
2x sprchový gel, 2x novinka Milka čokoláda, hřejivé ponožky, maska na ruce Sephora, vzoreček hydratačního krému Sephora, kniha Požitkář

8) Vánoční pečení I.

- téma vymyslela Sauflice, která byla na swaplace.cz čerstvě nová a já měla zase jednou chuť si zaswapovat s někým novým
- cena: 100 Kč aneb čím víc, tím líp

- co jsem dostala:
(vysněné) razítko na sušenky, vykrajovátka, zdobení, vanilkový a skořicový cukr a ozdůbku na stromeček (která není na fotce)

- co jsem dala:

recept na Zázvorky, vanilkový cukr a kypřící prášek, 3x vypichovátko, formičky na košíčky, čokoláda na vaření, velké vykrajovátko sněhulák, menší vykrajovátka


---------------------------------------
Teď po Vánocích mám zase rozdělané 4 swapy. Jeden je překvapivě erotický, tak jsem zvědavá, jestli o něm vůbec napíšu. :D
Hodně jsem uvažovala, jestli se swapováním neseknu, opravdu nerada dostávám dárky, které nevyužiju. A také se budu stěhovat a nevím, kam to všechno někam dám. Na druhou stranu, swapovat, obdarovávat a dělat radost je prostě moje závislost. :D







4 komentáře:

  1. To vypadá super. :) Já jsem ještě nikdy takový swap nezkoušela, může to být super. :) Ten polštář s postavou, co čte, je naprosto božská! :)

    fakynn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys měla zájem, tak do toho můžem jít. Semtam tě čtu a zrovna jeden z těch mých 4 swapů je na motivy oblíbené knihy/filmu/seriálu ..mám pocit, že to by bylo i pro tebe :D (hlavně ten seriál).

      Vymazat
  2. Tak mám na swapování takovou malou závislost... ;-)
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Ztracený symbol od D. Browna je určitě super a zařaďte ho do stálé databáze knih. Nevím, jak velkou máte zkušenost s Brownem, ale jako já to považuji snad za nejlepší knížku s R. Langdonem. A to mám rád třeba i Inferno. Škoda, že jako jedinou knihu tenhle román nikdo nezfilmoval, i když ono to je na stříbrná plátna dost těžká látka.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: